Op wie zat jij te wachten, dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Jian het volgende:
Lekkere interessante gastenlijst weer, de enige waar ik wel op zat te wachten komt niet opdagen
Op die andere, aangekondigde ex-dgk-er. Ik had het idee dat, dat nog wel vermakelijk kon wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op wie zat jij te wachten, dan?
Mikey schijnt met haar mee te rijden. Wel 2 vliegen in 1 klap, als zij afzegt komt Mike ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Nastasia, gok ik. En hoezo denk jij dat die Bossche Snol komt?
Natasia heeft haar buik vol van de publiciteit, denk ik. Ik had nog wel graag haar dochter gezien, dat is zo'n schatjequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Nastasia, gok ik.
Peter suggereerde dat er nog een ex-DGK-er kwam die hij in Den Bosch ophalen moest en BRONmagazine zei dat er een paaldanseres zou komen.quote:En hoezo denk jij dat die Bossche Snol komt?
En dan achteraf heel hard schrobben onder de douche?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef gomi het volgende:
heb eerder ff mee zitten lezen en over thabita:
ach, voor een keertje tussendoor zou ze wel kunnen. meer ook niet
Nou dat kan ik niet ontkennen... desnoods wordt het nieuws hier ter plekke gemaakt!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen wij verstaan de kunst van om van niets iets te maken.
Tot de vellen er bijhangen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan achteraf heel hard schrobben onder de douche?
Hij wilde ook de chat van nowlive naast de chat van sv bij de show van jaap.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Lowlive stopt met SV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is DJ Plofkop het ergens niet mee eens. Zijn eerdere gedrag op de chat deze week in aanmerking nemend zal het vanavond wel eens kunnen gaan donderen.
Tuurlijk, overdreven gezeur hier over die meid, jij mag op woensdag, lekker midden in de week, ik heb het genoteerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef gomi het volgende:
heb eerder ff mee zitten lezen en over thabita:
ach, voor een keertje tussendoor zou ze wel kunnen. meer ook niet
is ze zo vies dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan achteraf heel hard schrobben onder de douche?
Typische Slaai-actie, hij wil dus iets forcerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Lowlive stopt met SV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is DJ Plofkop het ergens niet mee eens. Zijn eerdere gedrag op de chat deze week in aanmerking nemend zal het vanavond wel eens kunnen gaan donderen.
Meh, als je dat filmpje van Stefan bekijkt, gewoon een beetje groezelig, net niet helemaal lekker schoon en dan semi-geil doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:07 schreef gomi het volgende:
[..]
is ze zo vies dan?
nah, maar ik snap niet waar die aversie zo zeer vandaan komt tbh.
hehe, was die sv site/chat van nl eigenlijk beetje goed bezocht?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij wilde ook de chat van nowlive naast de chat van sv bij de show van jaap.
Hij riep de users op om te mailen naar Johan omdat te vragen.
Want zei hij staat misschien een beetje raar als ik het doe.
De volgelingen gingen gelijk mailen natuurlijk.
Nu denk ik dat Johan daar niet mee akkoord gaat.
Jij hebt het Vlemmix promofilmpje niet gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:07 schreef gomi het volgende:
[..]
is ze zo vies dan?
Jaap wil dus niet meer luisteren naar slyquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Lowlive stopt met SV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Domste idee, ooit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
[..]
En dat komt van een man met 2 truien, smaakvolle settings is nu dus ook een van zijn 'dingen die hij kan' ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens hoorde ik Alsido gister zeggen dat de bunker zo lekker kleurrijk is mbt het debat van a.s. zaterdag
dat thabita wordt beroemd filmpje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, als je dat filmpje van Stefan bekijkt, gewoon een beetje groezelig, net niet helemaal lekker schoon en dan semi-geil doen.
De meeste politieke figuren zijn grijs, de bunker is grijs, ik vind het heel stemmigquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens hoorde ik Alsido gister zeggen dat de bunker zo lekker kleurrijk is mbt het debat van a.s. zaterdag
dat wordt zo een fiasco imo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Taalkundig pareltje weer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Lowlive stopt met SV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast denk ik dat hij ook een ban voor de SV-chat heeft gehad voor stalken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja volgens hem was het prima zo. "Enerzijds is het heel klassiek en het heeft ook stijl." Echt, ik verzin het niet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat komt van een man met 2 truien, smaakvolle settings is nu dus ook een van zijn 'dingen die hij kan' ?
Ik verwacht een zurige lucht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:07 schreef gomi het volgende:
is ze zo vies dan?
Daar had ik helemaal niet aan durven denken. Laat staan willen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Hansie zuurder ruikt.
Voor geen meter. Er waren dagen bij dat ze slecht twee bezoekers hadden en daar was ik er nog één van om daar artikelen te kopiëren om hier te plakken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, was die sv site/chat van nl eigenlijk beetje goed bezocht?
Die engel geluiden komen vanzelf. Ze hebben ook één microfoon per bakje pinda's.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Jian het volgende:
karig eten in de vorm van één schaaltje pinda's op 5 deelnemers en enge geluiden !
Hij doelt waarschijnlijk op zichzelf, zijn "gevoel voor humor" kennende.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Jian het volgende:
"De andere oud DGK'er is een verrassing en geloof me, die is heftig!" Ja, ja, geweldig weer Jaap
hehe, jij en gher dus als enige bezoekersquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor geen meter. Er waren dagen bij dat ze slecht twee bezoekers hadden en daar was ik er nog één van om daar artikelen te kopiëren om hier te plakken.
En Alsido, om feilloos door te schakelen van het ene bakje pinda's naar het anderequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die engel geluiden komen vanzelf. Ze hebben ook één microfoon per bakje pinda's.
Sinds Hansie moderator is, is z'n urine ook blauw. Vooralsnog is-ie er nog niet mee naar de dokter geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal niet aan durven denken. Laat staan willen.
Ohhw?? was JIJ die andere?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor geen meter. Er waren dagen bij dat ze slecht twee bezoekers hadden en daar was ik er nog één van om daar artikelen te kopiëren om hier te plakken.
Ik ben benieuwd of ze vanavond die vogelkooi nog gaan weghalen. De ketting van die kooi hangt precies voor de camera die ze voor Jaap gebruiken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:26 schreef Jian het volgende:
[..]
En Alsido, om feilloos door te schakelen van het ene bakje pinda's naar het andere
Wat?quote:3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |