Doodgeboren kindje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Dat klopt, en gelijk heeft 'ie ook nog es, buiten die paar posts hier staat er bijna nergens meer wat actueels op de forums, wat dat betreft is SV zo goed als overleden..
De diepgang druipt er vanaf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef Copycat het volgende:
Het is weer een geweldig niveau, de gastenlijst van Jaap, vanavond!
[..]
Dus niet alleen is die Hogeschool verantwoordelijk voor afgestudeerde journalisten die nauwelijks iets meer kunnen dan het foutloos spellen van hun eigen naam, je kunt er ook afstuderen in jongleren, vuurspuwen en lenigheid?quote:de Fontys Hogeschool in Tilburg waar ze de 4 jarige HBO opleiding Circus and Performance art doet
Dat ze een tijdlang naast Christian aan de bar heeft gezeten, heeft haar zaak ook geen goed gedaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Jian het volgende:
Ik lees het al, Suzzy is in 15 minuten van "populairste" mod gedegradeerd tot miss Saaie Kut
Ze weten gewoon niet hoe ze het leuk kunnen maken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klopt, en gelijk heeft 'ie ook nog es, buiten die paar posts hier staat er bijna nergens meer wat actueels op de forums, wat dat betreft is SV zo goed als overleden..
Volgens mij is dat vanaf het begin niet veel anders geweest toch ? Je had en hebt de cos op Fok (die volgens mij toch wel aardig loopt) en je hebt de chat. Niks nieuws onder de zon, toch ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen wij verstaan de kunst van om van niets iets te makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
Dat geldt ook voor zo'n beetje alle Vlemmix-topics op de dichtsbijzijnde forums..
HBO-pretopleidingenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
Fontys Hogeschool is een verzamelnaam van HBO op allerlei gebied en is een ratjetoe geworden. Vroeger, in mijn tijd, was het nog gewoon Academie voor Journalistiek, geen gedoe met circusartiesten en kermisklanten.
Op wie zat jij te wachten, dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Jian het volgende:
Lekkere interessante gastenlijst weer, de enige waar ik wel op zat te wachten komt niet opdagen
Op die andere, aangekondigde ex-dgk-er. Ik had het idee dat, dat nog wel vermakelijk kon wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op wie zat jij te wachten, dan?
Mikey schijnt met haar mee te rijden. Wel 2 vliegen in 1 klap, als zij afzegt komt Mike ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Nastasia, gok ik. En hoezo denk jij dat die Bossche Snol komt?
Natasia heeft haar buik vol van de publiciteit, denk ik. Ik had nog wel graag haar dochter gezien, dat is zo'n schatjequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Nastasia, gok ik.
Peter suggereerde dat er nog een ex-DGK-er kwam die hij in Den Bosch ophalen moest en BRONmagazine zei dat er een paaldanseres zou komen.quote:En hoezo denk jij dat die Bossche Snol komt?
En dan achteraf heel hard schrobben onder de douche?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef gomi het volgende:
heb eerder ff mee zitten lezen en over thabita:
ach, voor een keertje tussendoor zou ze wel kunnen. meer ook niet
Nou dat kan ik niet ontkennen... desnoods wordt het nieuws hier ter plekke gemaakt!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen wij verstaan de kunst van om van niets iets te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |