blijkbaar heeft ze door dat er wat gekken tussen zitten en knijpt ze m een beetjequote:
heb ik gemistquote:En war was er met oud en nieuw?
Harry Loco zit me te verdedigenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha, zit ze te klagen over Kees-Knalpiemel.
Wat een dikke muts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef Jian het volgende:
Cora stort beneden haar hart uit bij Jaap, onder meer over die irritante Knalpiemel, zich duidelijk niet bewust van het feit dat ze een zender om heeft
Dus dat Tinky. Waar slaat dat op?quote:
Het is een soort slecht rijmpje, dat ten eerste.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat Tinky. Waar slaat dat op?
Cora: Vreselijk, ik lees gewoon over Kees_knalpiemel heen.quote:
ter verdediging: ws heeft ze geen flauw benul waar t op slaat en checkt ze alleen zijn spelling enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef beequeen het volgende:
CORA was ook niet blij met mij. Ze zegt dat ze nooit kijkt maar wel zijn blogs corrigeert.
Ik vroeg wat ze van deze zin vond: Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.
Het antwoord moest ze mij schuldig blijven.
Dat dacht ik dus ook. Ben je samen met de grootste hork die er zo'n beetje bestaat, ga je janken om een chatter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Cora windt zich nogal op over de vragen van Kees Knalpiemel. Als je zelf een vriend als Jaap hebt is dat eigenlijk tamelijk bizar...
Ik zei dat ze je vraag moest beantwoorden en niet zo minachtig moest doen daar over, ze trok me een bekkiequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef beequeen het volgende:
CORA was ook niet blij met mij. Ze zegt dat ze nooit kijkt maar wel zijn blogs corrigeert.
Ik vroeg wat ze van deze zin vond: Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.
Het antwoord moest ze mij schuldig blijven.
Thanks! Ik heb er nog twee in de vriezer liggen.quote:
Dat het rijmt zal me jeuken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is een soort slecht rijmpje, dat ten eerste.
Verder denk ik dat je een alcoholist bent? Ofzo?
Ik zou zeggen; Veel succes met de fles!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Cora vindt Jaap prima zoals hij is. Er moet voor zijn gezondheid wel een beetje af.
Ik was ook nog uiterst vriendelijk, beleefd en belangstellendquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Cora windt zich nogal op over de vragen van Kees Knalpiemel. Als je zelf een vriend als Jaap hebt is dat eigenlijk tamelijk bizar...
als je haar ziet weet je toch eigenlijk wel dat ze dat wel goed vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Cora vindt Jaap prima zoals hij is. Er moet voor zijn gezondheid wel een beetje af.
Cora hoopt gewoon dat ie snel het loodje legt, zodat zij van zijn geld kan genieten. Volgens mij kan hij dat zelf namelijk totaal niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze willen het eerstkomende jaar nog niet trouwen want ze wil eerst haar studie afmaken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cora hoopt gewoon dat ie snel het loodje legt, zodat zij van zijn geld kan genieten. Volgens mij kan hij dat zelf namelijk totaal niet.
De meeste van die CD's had ik ook weggeven, tenminste als iemand ze had willen hebben zonder bijbetalingquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef snetje het volgende:
de CD's van Beertjejan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als onderzettertjes voor glazen of als hippe versiering aan de muur.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef Jian het volgende:
[..]
De meeste van die CD's had ik ook weggeven, tenminste als iemand ze had willen hebben zonder bijbetaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |