Hij kan niet bewijzen dat hij huurder was van het pand. Alle paperassen zijn nl. ook verdwenen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kan het niet meer volgen:
Zolang je niet door een rechter uit je huis bent gezet, is er toch niets aan de hand? Kun je toch gewoon je eigen deur/raam open breken? Inbreken bij jezelf is dacht ik niet strafbaar! Elke halve zool kan een slot op mijn deur schroeven als ik er niet ben...
GBA biedt uitkomst!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij kan niet bewijzen dat hij huurder was van het pand. Alle paperassen zijn nl. ook verdwenen...
Afschrijvingen? Je betaald namelijk niet zomaar elke maand een bedrag aan iemand wat een redelijk bedrag zal zijn voor de huur van een woning van dergelijk formaat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij kan niet bewijzen dat hij huurder was van het pand. Alle paperassen zijn nl. ook verdwenen...
Zorg nou eerst eens dat je weer binnen kunt. Laat je niet afpoeieren op het bureau en doe aangifte, begin daar eens mee. Die spullen komen later wel, en wat iemand hier ook zei: alsof die rechter straks denkt dat jij daar woonde en alleen een matras, een tafel en een stuk oud brood binnen had staanquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:48 schreef Pikachu21 het volgende:
ik heb nog wel wat boekingen staan van mijn bank waarop de huur is overgemaakt![]()
wettelijk zou ik daarmee & een aangetekende brief gewoon het huis weer mogen betreden zoals ik het heb begrepen.
Alleen voor mijn spullen kan ik helaas niks bewijzen!
ik stond nog ingeschreven bij mijn ouderlijk huis dus GBA is geen optie.quote:
Ik zou met die zaklamp eens bij de verhuurder langs gaan....quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef Pikachu21 het volgende:
Heb wel ff een aardig grote zaklamp bij me neef opgepikt, wil gewoon kijken of alles er nog staat.
Lees jij eigenlijk de tips wel die hier gepost worden, zoals die van JCC? Je wordt gewoon ordinair bestolen maar je wil er niks aan doen, alleen maar klagen en zeiken. Actie is vereist hier, harde actie, dus laat je niet afpoeieren! Vraag JCC om het nummer van die advocaat die zijn zaak met succes had gedaan, sta erop aangifte te kunnen doen, en stop met dat gezeur van 'ow ik ben alles kwijt'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef Pikachu21 het volgende:
Back, ze gaan de zaak onderzoeken meer ga ik er ook niet veel over zeggen alleen dat de kans groot is dat ik dus gewoon alles definitief kwijt ben.
Jij hebt recht om daar te wonen en je geeft het zelf op door te vertrekkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef Pikachu21 het volgende:
Nogmaals ik wil er niet meer wonen! ik heb nu ook waarschijnlijk een nieuwe kamer gevonden dit met de hulp van mijn moeders vriend zodat ik daar niet terug hoef.
Zoals ik al eerder zei! ik ga morgen naar een ander bureau heb ik dat gezeik op dit bureau hier in mn plaats niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lees jij eigenlijk de tips wel die hier gepost worden, zoals die van JCC? Je wordt gewoon ordinair bestolen maar je wil er niks aan doen, alleen maar klagen en zeiken. Actie is vereist hier, harde actie, dus laat je niet afpoeieren! Vraag JCC om het nummer van die advocaat die zijn zaak met succes had gedaan, sta erop aangifte te kunnen doen, en stop met dat gezeur van 'ow ik ben alles kwijt'.
Die criminele huisbaas van jou breekt in, jat je spullen en jij zou alles kwijt zijn. Sure
Dus: zorgen dat je weer binnen kunt is de eerste stap, schade van die ontvreemdde spullen proberen vergoed te krijgen en daarna je huisbaas tot op de grond toe afzagen door aangifte te doen van inbraak, diefstal, huisvredebreuk en meteen even alles op tafel te gooien wat je tegen die man hebt, en dan pas weggaan daar.
Kan me voorstellen dat TS er nu wel klaar mee is; zeker aangezien de huisbaas en de winkelier ook nog vrienden blijken te zijn. Wat belangrijker is, is dat TS zijn spullen terugkrijgt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij hebt recht om daar te wonen en je geeft het zelf op door te vertrekken
Foto van papiertje maken dan..... Dat is wel het minste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef Pikachu21 het volgende:
Ik zit me trouwens nu te bedenken... de winkelier had het papiertje geschreven voor de eigennaar van het pand ( waarom, weet ik in godsnaam niet )
maar het papiertje was aan de binnenkant geklapt van het raam...
ik zou eigenlijk dat papiertje wel willen hebben voor eventueel bewijs??! want ik neem aan dat er voor huisuitzettingen officiële brieven zijn van gerechtsdeurwaardes/kantonrechters?!
Nee. Borg is voor vernielingen aan het pand, of als de huurder verdwijnt. Niet om achterstallige huur mee te verrekenen van iemand, die er nog woont!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Meestal betaal je borg toch? Dat kan de verhuurder toch ook verrekenen?
En dan zeggen ze: 'dan moet U op dat bureau aangifte doen, meneer'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei! ik ga morgen naar een ander bureau heb ik dat gezeik op dit bureau hier in mn plaats niet.
Man.. je zit alleen maar op Fok. Ik, en vele anderen hier, hadden die spullen al 20 keer terug gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei! ik ga morgen naar een ander bureau heb ik dat gezeik op dit bureau hier in mn plaats niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |