abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78104436
Back, ze gaan de zaak onderzoeken meer ga ik er ook niet veel over zeggen alleen dat de kans groot is dat ik dus gewoon alles definitief kwijt ben.
ik ga morgen naar een ander politie bureau daar eventjes aangifte doen omdat dat toch nodig is.

Ik heb nog een keer mijn huurder gesproken & hij blijft volhouden dat hij niks heeft gezien. wat dus onmogelijk is. ik moest kappe met hem te bellen en toen hing ie op, kortom er is geen gesprek aan te gaan met die man.

advocaat is er dus mee bezig & jurofoon daar krijg ik nog wat dingen van binnen. Morgen de gerechtswinkel want die zijn maar 2x per week open.
Dus ik hoop morgen weer wat meer info hierover te posten.

Heb wel ff een aardig grote zaklamp bij me neef opgepikt, wil gewoon kijken of alles er nog staat.

Nogmaals als je dit topic twijfelt! blijf dan please weg. Ik ga ook helemaal geen foto maken of wat dan ook van de brief die op de deur hing...

Ik zit me trouwens nu te bedenken... de winkelier had het papiertje geschreven voor de eigennaar van het pand ( waarom, weet ik in godsnaam niet )
maar het papiertje was aan de binnenkant geklapt van het raam...
ik zou eigenlijk dat papiertje wel willen hebben voor eventueel bewijs??! want ik neem aan dat er voor huisuitzettingen officiële brieven zijn van gerechtsdeurwaardes/kantonrechters?!
Of wel?
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:34:37 #283
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_78104472
Ik kan het niet meer volgen:

Zolang je niet door een rechter uit je huis bent gezet, is er toch niets aan de hand? Kun je toch gewoon je eigen deur/raam open breken? Inbreken bij jezelf is dacht ik niet strafbaar! Elke halve zool kan een slot op mijn deur schroeven als ik er niet ben...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_78104512
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kan het niet meer volgen:

Zolang je niet door een rechter uit je huis bent gezet, is er toch niets aan de hand? Kun je toch gewoon je eigen deur/raam open breken? Inbreken bij jezelf is dacht ik niet strafbaar! Elke halve zool kan een slot op mijn deur schroeven als ik er niet ben...
Hij kan niet bewijzen dat hij huurder was van het pand. Alle paperassen zijn nl. ook verdwenen...
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:39:42 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78104709
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hij kan niet bewijzen dat hij huurder was van het pand. Alle paperassen zijn nl. ook verdwenen...
GBA biedt uitkomst!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_78104746
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:35 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Afschrijvingen? Je betaald namelijk niet zomaar elke maand een bedrag aan iemand wat een redelijk bedrag zal zijn voor de huur van een woning van dergelijk formaat.
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:45:59 #287
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_78104962
TVP, hele vage shit, maar in geval van oplossing altijd nuttig om te weten!
pi_78105048
ik heb nog wel wat boekingen staan van mijn bank waarop de huur is overgemaakt
wettelijk zou ik daarmee & een aangetekende brief gewoon het huis weer mogen betreden zoals ik het heb begrepen.
Alleen voor mijn spullen kan ik helaas niks bewijzen!
Of wel?
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:51:15 #289
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78105194
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:48 schreef Pikachu21 het volgende:
ik heb nog wel wat boekingen staan van mijn bank waarop de huur is overgemaakt
wettelijk zou ik daarmee & een aangetekende brief gewoon het huis weer mogen betreden zoals ik het heb begrepen.
Alleen voor mijn spullen kan ik helaas niks bewijzen!
Zorg nou eerst eens dat je weer binnen kunt. Laat je niet afpoeieren op het bureau en doe aangifte, begin daar eens mee. Die spullen komen later wel, en wat iemand hier ook zei: alsof die rechter straks denkt dat jij daar woonde en alleen een matras, een tafel en een stuk oud brood binnen had staan
pi_78105247
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

GBA biedt uitkomst!
ik stond nog ingeschreven bij mijn ouderlijk huis dus GBA is geen optie.
Overigens maak ik me eigenlijk ook niet zo druk meer om het feit dat ik nou wel of niet het huis mag betreden en er weer wonen want ik wil er dus ook niet meer wonen, Dan kan je zeker nog veel meer narigheden verwachten pesterijtjes etc. Zit ik dus niet op te wachten

De huurbaas is gewoon fout geweest, hij heeft eigen rechter lopen spelen & dat is duidelijk. aangetekende brief gaat morgen de deur uit.
Nu nog mijn kleding & het dergelijke.
Of wel?
pi_78105253
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef Pikachu21 het volgende:
Heb wel ff een aardig grote zaklamp bij me neef opgepikt, wil gewoon kijken of alles er nog staat.
Ik zou met die zaklamp eens bij de verhuurder langs gaan....
So we just called him Fred too
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:53:45 #292
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78105308
quote:
Back, ze gaan de zaak onderzoeken meer ga ik er ook niet veel over zeggen alleen dat de kans groot is dat ik dus gewoon alles definitief kwijt ben.
Lees jij eigenlijk de tips wel die hier gepost worden, zoals die van JCC? Je wordt gewoon ordinair bestolen maar je wil er niks aan doen, alleen maar klagen en zeiken. Actie is vereist hier, harde actie, dus laat je niet afpoeieren! Vraag JCC om het nummer van die advocaat die zijn zaak met succes had gedaan, sta erop aangifte te kunnen doen, en stop met dat gezeur van 'ow ik ben alles kwijt'.

Die criminele huisbaas van jou breekt in, jat je spullen en jij zou alles kwijt zijn. Sure

Dus: zorgen dat je weer binnen kunt is de eerste stap, schade van die ontvreemdde spullen proberen vergoed te krijgen en daarna je huisbaas tot op de grond toe afzagen door aangifte te doen van inbraak, diefstal, huisvredebreuk en meteen even alles op tafel te gooien wat je tegen die man hebt, en dan pas weggaan daar.
pi_78105318
Nogmaals ik wil er niet meer wonen! ik heb nu ook waarschijnlijk een nieuwe kamer gevonden dit met de hulp van mijn moeders vriend zodat ik daar niet terug hoef.
Of wel?
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:56:09 #294
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78105419
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef Pikachu21 het volgende:
Nogmaals ik wil er niet meer wonen! ik heb nu ook waarschijnlijk een nieuwe kamer gevonden dit met de hulp van mijn moeders vriend zodat ik daar niet terug hoef.
Jij hebt recht om daar te wonen en je geeft het zelf op door te vertrekken
pi_78105532
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Lees jij eigenlijk de tips wel die hier gepost worden, zoals die van JCC? Je wordt gewoon ordinair bestolen maar je wil er niks aan doen, alleen maar klagen en zeiken. Actie is vereist hier, harde actie, dus laat je niet afpoeieren! Vraag JCC om het nummer van die advocaat die zijn zaak met succes had gedaan, sta erop aangifte te kunnen doen, en stop met dat gezeur van 'ow ik ben alles kwijt'.

Die criminele huisbaas van jou breekt in, jat je spullen en jij zou alles kwijt zijn. Sure

Dus: zorgen dat je weer binnen kunt is de eerste stap, schade van die ontvreemdde spullen proberen vergoed te krijgen en daarna je huisbaas tot op de grond toe afzagen door aangifte te doen van inbraak, diefstal, huisvredebreuk en meteen even alles op tafel te gooien wat je tegen die man hebt, en dan pas weggaan daar.
Zoals ik al eerder zei! ik ga morgen naar een ander bureau heb ik dat gezeik op dit bureau hier in mn plaats niet.
Of wel?
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:07:22 #296
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78105886
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Jij hebt recht om daar te wonen en je geeft het zelf op door te vertrekken
Kan me voorstellen dat TS er nu wel klaar mee is; zeker aangezien de huisbaas en de winkelier ook nog vrienden blijken te zijn. Wat belangrijker is, is dat TS zijn spullen terugkrijgt.

Overigens vind ik het erg krom dat de huisbaas zelf de woning heeft leeggehaald en dat zonder het van tevoren aan te kondigen. Hiermee zou je imo een flinke stevige schoen hebben om in te staan mocht het op een juridisch proces uitkomen.

Dan nog is er een maand achterstand. Meestal betaal je borg toch? Dat kan de verhuurder toch ook verrekenen?
Je moeder is een hamster
pi_78105908
quote:

Ik zit me trouwens nu te bedenken... de winkelier had het papiertje geschreven voor de eigennaar van het pand ( waarom, weet ik in godsnaam niet )
maar het papiertje was aan de binnenkant geklapt van het raam...
ik zou eigenlijk dat papiertje wel willen hebben voor eventueel bewijs??! want ik neem aan dat er voor huisuitzettingen officiële brieven zijn van gerechtsdeurwaardes/kantonrechters?!
Foto van papiertje maken dan..... Dat is wel het minste wat je kunt doen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:08:50 #298
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_78105961
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:07 schreef Crutch het volgende:

[..]
Meestal betaal je borg toch? Dat kan de verhuurder toch ook verrekenen?
Nee. Borg is voor vernielingen aan het pand, of als de huurder verdwijnt. Niet om achterstallige huur mee te verrekenen van iemand, die er nog woont!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:09:14 #299
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78105973
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei! ik ga morgen naar een ander bureau heb ik dat gezeik op dit bureau hier in mn plaats niet.
En dan zeggen ze: 'dan moet U op dat bureau aangifte doen, meneer'.

Voor de derde keer: waarom benader je die advocaat van JCC niet? Die is succesvol geweest in het verleden zoals je kunt lezen!
pi_78106110
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

Man.. je zit alleen maar op Fok. Ik, en vele anderen hier, hadden die spullen al 20 keer terug gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')