Nog nooit gespielt MMarsuquote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
Perfect Dark wordt master.. en iedereen die net doet alsof het een oude poepgame is mag zich gaan schamen in een hoekje.
tis geen poepgame maar om er nou echt warm van te worden.. ik heb liever nieuwe toffe spellen, en daar komen er ook niet heel veel van.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
Perfect Dark wordt master.. en iedereen die net doet alsof het een oude poepgame is mag zich gaan schamen in een hoekje.
huh? Er komt een hele waslijst met nieuwe toffe games.. 2010 is crazy!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tis geen poepgame maar om er nou echt warm van te worden.. ik heb liever nieuwe toffe spellen, en daar komen er ook niet heel veel van.
Mooi, dan is het voor jou zeker genieten! De sfeer is echt ongekendquote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik Perfect Dark ook nog nooit heb gespeeld
zijn er denk ik 4 of 5 die me echt heel vet lijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
huh? Er komt een hele waslijst met nieuwe toffe games.. 2010 is crazy!
Ik heb hier het foldertje:quote:Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Enchanter het volgende:
weet iemand welke games erbij die Xbox 360 aktie zitten bij de Mediamarkt in Alphen a/d Rijn ?
Aktie = Xbox 360 Elite incl . 10 games
800 points begreep ik? Absolute steal.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rare in hun glorie dagen![]()
Holy Shitquote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Uiteraard zit er coop in.
[ afbeelding ]
Daar zit ook coop in
OK.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.quote:
online co-op op dark agentquote:Op maandag 15 februari 2010 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.
Afgezien van mensen die ongelofelijk veel lof spreken over PD, heb ik zelf ook vaak genoeg filmpjes bekeken en nu ik de release van de XBLA versie eraan zie komen met 1080p, 60 fps, goldeneye wapens & maps, alles online incl coop enz.. hoe kun je dan net doen alsof ik niet zo goed als kan ruiken dat dit een ongelofelijke topgame is?
Okay dank jequote:Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier het foldertje:
Pure, Halo 3, Assassins Creed 1, Lego Batman, Mass Effect, Gears of War 1, Forza Motorsport 2, Splinter Cell double agent, Project Gotham Racing 4, Oblivion en Bioshock 1 (doublepack)
Alsjequote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay dank je![]()
Geen slechte games
quote:This afternoon Major Nelson revealed that Battlefield 1943 is the Deal of the Week, now available for 800 Microsoft Bones instead of its usual 1200.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef SoldMayor het volgende:
WTF ?
xbox live down ofzo?
als ik inlog dan loopt alles vast
Je verwoordt het perfectquote:Op maandag 15 februari 2010 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.
Afgezien van mensen die ongelofelijk veel lof spreken over PD, heb ik zelf ook vaak genoeg filmpjes bekeken en nu ik de release van de XBLA versie eraan zie komen met 1080p, 60 fps, goldeneye wapens & maps, alles online incl coop enz.. hoe kun je dan net doen alsof ik niet zo goed als kan ruiken dat dit een ongelofelijke topgame is?
Jep. Co-op is ook online. Net zoals Counter-op (Player 2 zit in het lichaam van de vijand(en) en probeert Player 1 te dwarsbomen terwijl hij zijn singleplayer objectives moet halen. Je speelt hierin dus de singleplayer missies.) Verder is de Combat Simulator ook natuurlijk online (De gewone CTF, TDM etc) 10 jaar geleden kon je ook al bots mee laten doen met de N64 versie. Je kon ze zelfs orders geven met CTF en King of the Hill scenario's. Echt.. Dit spel was zijn tijd ver vooruit toen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
800 points begreep ik? Absolute steal.
Zit er trouwens ook een co-op in?
dat is echt een bagger gamequote:Op maandag 15 februari 2010 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand A-train HX weleens gespeeld?
laag! 31 december was ie ook al 800 puntenquote:
ook maar eens in de gaten gaan houdenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ruim 2,5 uur! En erg duidelijk was het ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ghehe dat leek me ook al, maar ik zoek een toffe simheb je m wel gespeeld?
Echt mijn type game. Helemaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij denkt die gek dat dat een geweer isquote:
En stiekem ook veel voor jezelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Elegy het volgende:
[ [url=
Net gehaald voor mijn vriendin, slechts ¤299,- bij de Mediamarkt hier(MM in Zuid Holland)
Ze gaat straks verhuizen naar een andere studentenkamer dus ze kan hem nog niet kwijt, in de tussentijd kan ik mooi de spellen spelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
En stiekem ook veel voor jezelf.
Ooh zij is je vriendin, toen ze een kamer bij me kwam huren vertelde ze al dat je op haar xbox zat te azen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze gaat straks verhuizen naar een andere studentenkamer dus ze kan hem nog niet kwijt, in de tussentijd kan ik mooi de spellen spelen
Lekkere blonde chick is het hèquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh zij is je vriendin, toen ze een kamer bij me kwam huren vertelde ze al dat je op haar xbox zat te azen.
niet goed opgelet, werd afgeleid door haar mooi xbox kontjequote:
Ja, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
niet goed opgelet, werd afgeleid door haar mooi xbox kontje
ja t schijnt dat je de manual eerst helemaal gelezen moet hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ruim 2,5 uur! En erg duidelijk was het ook niet!
dat was dan het probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja t schijnt dat je de manual eerst helemaal gelezen moet hebben
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Uiteraard zit er coop in.
[ afbeelding ]
Daar zit ook coop in
Bazen gamequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Whehe.MMarsu neemt het stokje over van Quila?
Onee je kan iemand zijn hoofd eraf halen > instant 10.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maar dat spel kun je toch niet slecht noemen![]()
quote:XBLA titels en Game Room met specifieke data
Tijdens het X10 evenement leerden we dat diverse Xbox Live Arcadetitels in maart zouden verschijnen, zonder hierbij specifieke data te noemen. Vandaag gebeurt dit alsnog.
Het releaseschema is als volgt:
03-03-10: Toy Soldiers (1200 MS Points)
10-03-10: Scrap Metal (1200 MS Points)
17-03-10: Perfect Dark (800 MS Points)
24-03-10: Game Room (400 MS Points om te spelen op de PC en Xbox 360, 250 MS Points om het op één systeem te spelen, 40 MS Points om eenmalig een game te spelen)
ik vond t maar een zooitjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
AvP3 is een prima game volgens mij, de demo vond ik wel tof iig.
Mooi! Maart begint goedquote:
Ik wil de SP ook zeker gaan spelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Zoo hey AVP is echt wel een vette game hoor. Heb van alle 3 species de eerste missies gedaan, en het zit zeer degelijk in elkaar. Nog niks vreemds tegen gekomen, heb ook geen problemen met de controls of wat dan ook. Met Aliens is het gewoon LT inhouden zodat je over alles kan lopen zeg maar het plafond enzo, en met de marine is het gewoon lekker scary Aliens afknallen :p. Mijn god er zit 1 level in van Marines, en dan moet je naar zo'n discotheek toe, dikke muziek wordt daar gedraait, de lichten en de muziek gaan uit, minuut later start alles weer op en komen de Aliens je aanvallen als gekken :p. Ik speel op hard dus het is al wat pittig maar dat hoort zo.
En dan af en toe eens een lekkere quote van de Aliens films eruit gooien. GAME OVER MAN, GAME OVER.
Predator missie heeft ook een zieke sfeer hoor, die kills zijn echt heerlijk. Lekker stealthy met die gasten omgaan, en dan vanachter grabben en z'n fucking kop eruit rukken wheheh niks fijners dan dat geloof mij.
Heb 1 x multi gedaan, TDM en dat was ook erg goed eigenlijk. Geen lag, goede sfeer, veel betere map dan in de demo ( wat sowieso een fucking schijt demo was, DM voor een spel als dit? BLergh. En die wachttijden, belachelijk. Dit schijnt hier opgelost te zijn want ik zat gelijk in een match met 12 andere lui :p. ). Lekker open zeg maar ^^.
Nu ga ik zo even die singleplayer "horde" achtige mode doen :p.
Voor mij tot nu toe zeker een dikke 9.De sfeer is goed, de graphics zijn top, voice acting valt mee ( michelle rodriguez speelt een heel slechte rol hier -_- ).. maar het geluid is voor de rest ook super.
Ik zit daar echt ZOOOO niet op te wachtenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit daar echt ZOOOO niet op te wachtenEen nieuwe Splosion Man (of andere titel van Twisted Pixel) zie ik graag, wat er nu gepland staat is maar matig in mijn ogen.
Ja bijvoorbeeld. Maar daar is toch nog niets van bekend (zelfs niet het platform?)quote:
quote:THQ kündigt 90 Minuten lange Darksiders-Demo an
16.02.10 - THQ gibt bekannt, dass eine Demo zu Darksiders (PS3, Xbox 360) am 25.02.10 auf Xbox Live und im PlayStation Network in Europa angeboten wird.
In der Demo ist der komplette erste Dungeon "Twilight Cathedral" spielbar, für dessen Lösung man ungefähr 90 Minuten braucht.
Klopt, maar XBLA lijkt me hoe dan ook een zekerheidje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Maar daar is toch nog niets van bekend (zelfs niet het platform?)
Damn dat is ff een demoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Maar daar is toch nog niets van bekend (zelfs niet het platform?)
In other news:
[..]
Vlgs mij niet.. dit is zoals vroeger, SP game only.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
Die shit deed ik in Mercenaries 2 altijd![]()
Kun je dit ook co-op spelen?
KILL THE HUSKS!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
XBLA game van vandaag:
http://www.gametrailers.c(...)sadventures-of/61714
8 / 10 door Eurogamer. Het ziet er mij iets te ingewikkeld en chaotisch uit...
- - - - -
[ afbeelding ]
20 mei. Jammer voor de prins dat Alan ook die maand komt...
*petsquote:
Is ook wel het leukste! Maar het is wel leuk als je daarna ook nog co-op beetje kan klote. Maar helaas dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij niet.. dit is zoals vroeger, SP game only.
Het staat gewoon vol met droge humor en coole dingen die je kan doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is ook wel het leukste! Maar het is wel leuk als je daarna ook nog co-op beetje kan klote. Maar helaas dan.
Daar zit ik niet op te wachten Wessiejquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Wessiej het volgende:
De wedergebeurte van Jezus kan best leuk zijn.
Vanwaar deze haat oh AQuila360?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten Wessiej
Sittin right here dudequote:Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Wessiej het volgende:
De wedergeboorte van Jezus kan best leuk zijn.
Die game is zo bruut. Ik wil hem dit jaar nog een keer uitspelen, maar dan op hard.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, als de ruildeal goed gaat ga ik morgen voor het eerst Batman AA spelen.
ik vroeger eigenlijk ook niet, maar tegenwoordig is 10 uur normaal voor een spelquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor mij komt het wel goed uit dat ie niet lang is, ik speel amper games uit nml.
10 uur is een meer dan prima tijd. De enige game waar ik een uitzondering voor maak is ME2quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vroeger eigenlijk ook niet, maar tegenwoordig is 10 uur normaal voor een spel
Alan Wakequote:
Sfeer met de hoofdletter S!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude die game wordt toch een teleurstelling.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
XBLA game van vandaag:
http://www.gametrailers.c(...)sadventures-of/61714
8 / 10 door Eurogamer. Het ziet er mij iets te ingewikkeld en chaotisch uit...
- - - - -
[ afbeelding ]
20 mei. Jammer voor de prins dat Alan ook die maand komt...
Mja ik vind nog steeds dat de open opzet afbreuk doet aan de serie. Het probleem is dat er geen echte progressie is, de game nooit uitdagend wordt, simpelweg omdat je elk gebied vrijwel meteen kan bezoeken. Er worden wel wat kleine dingetjes aangepast, maar deze zijn niet toereikend. Ik heb me er uiteindelijk prima mee vermaakt, maar met een klein beetje meer moeite kunnen ze de game interessant maken voor nieuwelingen én ervaren rotten in plaats van de laatste groep (lees: de fans) enigszins in de kou te laten staan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
die vorige was echt een aanfluiting.
Ik heb 'm en vind hem wel aardig. Moet eerlijk zeggen dat je wel even goed moet kijken hoe alles werkt, want de guide hadden ze net zo goed weg kunnen laten. Maar het is nog wel een aardige sim hoor. Heb 'm een jaartje terug besteld voor 2 tientjes volgens mij, en dat vond ik een mooie prijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ghehe dat leek me ook al, maar ik zoek een toffe simheb je m wel gespeeld?
kost nu net iets meer dan een tientje. bedankt voor je reactie iigquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik heb 'm en vind hem wel aardig. Moet eerlijk zeggen dat je wel even goed moet kijken hoe alles werkt, want de guide hadden ze net zo goed weg kunnen laten. Maar het is nog wel een aardige sim hoor. Heb 'm een jaartje terug besteld voor 2 tientjes volgens mij, en dat vond ik een mooie prijs.
Ik zou 'm zeker proberen.
15 euro prima, 60 euro hell no :p.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Want? Ik vond tot nu toe alle PoP delen leuk, behalve Warrior Within vanwege die kut soundtrack en dat eeuwige backtracken. Sure, het is vast een cash-in, maar ik denk dat het een prima 15 euro game is.
Weinig games waar ik 60 euro aan uitgeefquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
15 euro prima, 60 euro hell no :p.
lijkt me wel het meest logische.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef AQuila360 het volgende:
Maar of dit het wordt weet ik dus niet want kan er niet veel over vinden
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het lijkt me super als je bijvoorbeeld Peggle koopt op XBLA en dan de versie voor je WM 7 telefoon erbij krijgt of voor een klein prijsje kunt kopen. En dat die beide versie ook samen werken zeg maar dus dat als je een level haalt op je telefoon dat je hem dan ook op je xbla versie hebt gehaald.
Wel grappig dat je bij de Game Room van Microsoft voor een kleine prijs de games op de 360 en de PC kan spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat denk je zelf AQ, we hebben het hier over Micro$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$oft, natuurlijk ga je full price betalen voor beiddeEn natuurlijk zit er geen cross-platform ondersteuning in
![]()
Wake up and smell the coffee sunshine
Mark my words Wessej-san.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wel grappig dat je bij de Game Room van Microsoft voor een kleine prijs de games op de 360 en de PC kan spelen.
Fruitig fail.
ja wat voor gamesquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wel grappig dat je bij de Game Room van Microsoft voor een kleine prijs de games op de 360 en de PC kan spelen.
Fruitig fail.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:
CROSSPOST
Welke games mot ik nog kaufen btw
Bioshock 2
Fallout 3
Batman AA
GOW trilogy
FF XIII
Just Cause 2
Assasans Creed 2
Dante's Inferno
Bayonetta
Tering ik lig zwaar achter
Wat is er nou weer mis met dat spel Cybquote:
Hij is super ontevredenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ach omdat het een ripoff is van GoW is het een slechte game volgens mij.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Two Worlds.
Iemand nog geinteresseerd in deze games?
Left 4 Dead 2
DJ Hero
The Beatles : Rock Band
Al uitgespeeld?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Two Worlds.
Iemand nog geinteresseerd in deze games?
Mass Effect 2
Dat kan welquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Even jullie hulp nodig. Ik kan voor 25 euro een defecte, gebande Xbox kopen met 20GB harddisk en 2 wireless controllers. Stel dat ik een nieuwe xbox arcade koop en ik stop de harddisk van de defecte in de nieuwe. Heb ik dan al de savegames en xbla downloads tot mijn beschikking, of wordt ik dan meteen gebanned? Of dien ik de harddisk te formateren, en via XBL de gamertag van de defecte xbox te reviven?
Ben nog ernstig aan het twijfelen tussen een elite met 120GB harddisk of een Arcade en dan met de harddisk van die kapotte. Is dat nieuwe type xbox (jasper WTF) trouwens erg veel stiller?
quote:Meanwhile the presentation is stunning, caught in a beautiful twilight between ethereal and realistic. The game's story, gameplay and atmosphere all creep into the player's periphery at an elegant pace, but the visuals win you over before you pick up the pad. Remedy's latest adventure is set in the Pacific North West and every item in the environment looks and feels authentic: there's not a vehicle model or a style of building or a piece of vegetation that looks out of place. The team also boasts that the weather, lighting and even the animals on the soundtrack are region-specific, as are the clothing styles and accents of the townsfolk.
kan..niet...wachten..quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alan Wake hands-on Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/alan-wake-hands-on
[..]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben vast heel laat hiermee maar iemand gaf me dit via msn![]()
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=SP+YouNG+WeezY
MW2 beater confirmed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Medal of Honor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoop dat er niet teveel monsters e.d. inzitten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameplay compilatie van Alan Wake
Daylight gameplay ziet er prachtig uit.
heavy rain beaterquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Kloptquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Zo, volgens mij heb ik nu mijn andere xbox360 controller ook naar de kanker geholpen.
Kanker console
Controller ft. gipsmuurquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Zo, volgens mij heb ik nu mijn andere xbox360 controller ook naar de kanker geholpen.
Kanker console
Kun je me ook alvast je reviewscore geven van Alan Wake, hoef ik het ook niet meer te spelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt
Heavy Rain is saai en Alan Wake niet
9.7quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Kun je me ook alvast je reviewscore geven van Alan Wake, hoef ik het ook niet meer te spelen.
Rickoquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Kanker console
Black was tof.quote:OPM’s “Special Game” Is Black FPS
GoOnline Games recently mentioned that OPM’s Editor In Chief, Tim Clark, said they’d be talking about shooters in their next issue – Ghost Recon: Future Soldier, Vanquish and ”another very special game yet to be announced.”
Well, TheSixthAxis has spoken to Tim, and can reveal that the “special game” is this – the FPS under development by the guys behind Criterion’s Black. The title will be published by Codemasters and run on their EGO engine.
For everything on the new game, check out Issue 43 of the Official PlayStation Magazine (on sale 16 March).
vind t er nog steeds goed uitzien. heb m ooit opnieuw gedownload voor de 360, enige kutte is dat er erg weinig checkpoints zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Black was tof.Verstand op nul en raggen maar. De physics engine was in die tijd ongeëvenaard.
Meteen 4200 punten voor besteld, so goooooood.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
dat P.B. Winterbottoms is trouwens best tof.
Ziet er erg mooi uit inderdaad, heerlijk sfeertje ook met een dito soundtrack. Ben echt heel benieuwd naar deze game, verwachtingen waren en zijn nog steeds hoog gespannen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
precies waar ik ook aan dachtquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik hoop dat er niet teveel monsters e.d. inzitten.
Alan Wake blijft een game om in de gaten te houden! Hoop alleen dat allemaal waargemaakt word!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
Die Halo Reach Vidoc is zo vet![]()
Wat een spel wordt dat
[..]
Ricko![]()
Zo grof ken ik je niej
Hij is niet overal zo lief hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 15:25 schreef RickoKun het volgende:
BULLSHIT, kankerlijer, doe gewoon net zoals bioware het op 2 dvd's.
Ik SCHIJT op die gamedevelopers van tegenwoordig. Prop die Lost Planet maar in je reet, is toch een kut spel van hier tot gunder.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet overal zo lief hoor
Ricko Maria Andelopez chjassvilla het is je vergevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]Sorry laiverds, ik had nogal een slechte dag:
- Zo deed ik er 3 uur over om uiteindelijk mijn porno goed te kunnen downloaden
- Zo heb ik mij 2 uur helemaal dood geërgerd aan Mass Effect 2 hoe ik op de meest lame kut manieren doodging
Ja, en dan kom je op FOK! met zoen slecht humeur en dan ben ik nogal onaardig![]()
![]()
Sorry sletjes
Klaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alan Wake hands-on Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/alan-wake-hands-on
[..]
[ afbeelding ]
Denk aan mijn vriendinquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]Sorry laiverds, ik had nogal een slechte dag:
- Zo deed ik er 3 uur over om uiteindelijk mijn porno goed te kunnen downloaden
- Zo heb ik mij 2 uur helemaal dood geërgerd aan Mass Effect 2 hoe ik op de meest lame kut manieren doodging
Ja, en dan kom je op FOK! met zoen slecht humeur en dan ben ik nogal onaardig![]()
![]()
Sorry sletjes
OMGquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Alan Wake zal toch wel vetter worden dan Alone in the Dark![]()
http://twitter.com/majornelson/status/9301343278quote:Just played a little Aliens vs Predator. I think I need to give this one a closer look
Is hij Roy-safe?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Splinter Cell: Conviction: Story Trailer HD
Zou graag de LE willen hebben maar 90 euro is mij te gortig voor hetgeen wat je krijgt.quote:
Dat word mijn eerste LE in lange tijdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zou graag de LE willen hebben maar 90 euro is mij te gortig voor hetgeen wat je krijgt.
http://www.freerecordshop(...)n-collectors-edition
OH SWEET.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Splinter Cell: Conviction: Story Trailer HD
7 euro is toch het maximum?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat word mijn eerste LE in lange tijdik heb er dan nog wel 10 euro afgekregen via die site met die reclamefilmpjes.
Nee, 12,45 of 10%quote:
Nee, je krijgt 10% korting, tot een maximum van 12,45. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb, nog geen games gekocht waarbij ik de volle 7 euro heb gebruikt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is de voorwaarde dan? Bij 80 euro of meer of zo?
I see. Mja dan nog blijft er een bedrag van 78 euro over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je krijgt 10% korting, tot een maximum van 12,45. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb, nog geen games gekocht waarbij ik de volle 7 euro heb gebruikt.
Nevermindquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gcshop.nl/PC_G(...)lectors_Edition.aspx
Kijk dit is nog enigszins acceptabel.
CYBERIA FAIL!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nevermind
Dit is de PC versie...
http://www.gcshop.nl/XBOX(...)lectors_Edition.aspx
Uhu.quote:
Ja maar DRM, Piracy, etcquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uhu.![]()
Blijft toch absurd steeds het behoorlijke verschil in prijs met spellen van dat pauper platform. Normal edition confirmed bij deze.Zo'n schoonheid is de LE nou ook weer niet.
Dit dus. Om het uiterste uit die 12.45 te halen moet je dus voor 124.50 bestellen. Ik had dus ook een aardig bedrag gekregen en wou het niet compleet weggooien vandaar die LE. maar die site ga ik in iedergeval niet weer heen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je krijgt 10% korting, tot een maximum van 12,45. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb, nog geen games gekocht waarbij ik de volle 7 euro heb gebruikt.
Ik stap ook in de boot met jullie 2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
Exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'
Roy, ga je mee?
Je zit op NeoGAF, je speelt games, nerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo nerd knowledge? Ik zit op dat forum en ken de dude toevallig :p.
Pure is een dikke game hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Reddiablo het volgende:
Ik ga toch voor een Elite, waar een console ban al niet goed voor is... lol
nu kan ik kiezen uit:
52V-00103 X360 met Pure en Lego Batman
of FAA-00066 zonder games
Schijnbaar voor dezelfde prijs. Pure en Lego Batman flikker ik direct op Marktplaats... hoewel LB wil ik nog wel een potje doen..
maar wat is het verschil tussen de 2 consoles zelf? Welke is beter?
www.gamehubs.comquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Kan ik ergens op een betrouwbare website direct MS punten kopen door het geld van mijn rekening af te laten schrijven? Dus dat ik het niet over hoef te maken?
Hmm ja maar dat gaat via Paypal en dat duurt weer 7 dagen voordat Paypal dat van mijn rekening schrijftquote:
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm ja maar dat gaat via Paypal en dat duurt weer 7 dagen voordat Paypal dat van mijn rekening schrijft.
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.
Omdat ik het zelf altijd doe?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....
Ik krijg de punten vaak pas de volgende morgen binnen en met het weekend weet ik niet zeker of hij ze morgen wel binnen heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.
moet je je paypal koppelen aan je bankrekening, dan wordt het direct overgemaaktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....
Heb je hem al gekocht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
dat P.B. Winterbottoms is trouwens best tof.
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:19 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
moet je je paypal koppelen aan je bankrekening, dan wordt het direct overgemaakt
vecht ie ook zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Well then, he is a Gentleman.
Ja, ook al zo'n game die ik nog heb liggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, bewaar mn geld voor the saboteur
je faaltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.
Voorheen was dat altijd binnen 3 dagen. De fuckers.
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje word standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
je faalt
gister heb ik MW 2 besteld bij Gamehubs en gister is ie ook verzonden. na betaling met paypal
No wai. Ik ga niet me inschrijven om alsjeblieft gratis naar de film te gaan als de zaal vol FOK!kers zitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
Exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'
Roy, ga je mee?
Hear hear.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje word standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.
Verstuurd betekend ook niet dat je binnen 1 uur je code hebt. Dat word wel bewust door iemand verstuurd. Tot nu toe kreeg ik het altijd op werkdagen rond een uur of 6 's ochtends.
Dus waar faalde hij ook al weer in
quote:The new Resident Evil 5 downloadable content "Lost in Nightmares" is available. It features a special surprise.
As an easter egg, the game has a hidden "classic" camera angle mode from the earlier titles. Here's how to unlock it: Talk to the front door a couple of times until it says "?" instead of investigate.
"Lost in Nightmares" is the first major story DLC for Resident Evil 5. Protagonist Chris Redfield joins forces with Jill Valentine from the previous RE titles.
over GH berichten heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje wordt standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.
Verstuurd betekendt ook niet dat je binnen 1 uur je code hebt. Dat wordt wel bewust door iemand verstuurd. Tot nu toe kreeg ik het altijd op werkdagen rond een uur of 6 's ochtends.
Dus waar faalde hij ook al weer in
Dat zou betekenen dat als ik op de eerste van de maand iets koop met de creditkaart, ik een maand kan wachten want dan gaat het geld van me rekening. Het feit dat jij akkoord gaat met de transactie is voor GH voldoende om door te gaan met de procedure van het verzenden van games of codes. Het zegt helemaal niets over wanneer het geld van je rekening afgaat. Dat geld ook voor directe betaling via telebankieren. Waarom zouden ze er anders de optie spoed betaling in stoppen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:37 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
over GH berichten heb ik niets gezegd
het gaat me om paypal instellingen
Eenmaal je de betaling bevestigd staat er ook duidelijk bij vermeld hoeveel dagen de verwerking in beslag neemt. 5-7 dagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Tain het volgende:
Heb vanavond nog een PayPal betaling gedaan en het geld is nog niet van mijn rekening, maar wel de bevestiging gehad van de shop dat ik betaald heb en de bestelling wordt verwerkt. Het gaat precies zo zoals Petti en de anderen hier zeggen
ik snap niet waarom jullie er van alles bij halen, maar mij gaat het er om dat er iets niet goed zit bij je instellingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.
Voorheen was dat altijd binnen 3 dagen. De fuckers.
verwerkt betekent nog niet dat het van je rekening af isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ik snap niet waarom jullie er van alles bij halen, maar mij gaat het er om dat er iets niet goed zit bij je instellingen
mijn betalingen zijn binnen 24 uur verwerkt
dat is wel een kutgein! Wel goed in de doos gekeken?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:05 schreef Reddiablo het volgende:
Godver,
haal ik gisteren m'n nieuwe Elite met Pure en Lego Batman..
zitten de games er uiteindelijk niet bij... kut Mediamarkt!!!! Grrrrr
bij mij welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
verwerkt betekent nog niet dat het van je rekening af is
Ik heb al 2 kaartjes numbnuts en ik moet iemand vinden die mee wilquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No wai. Ik ga niet me inschrijven om alsjeblieft gratis naar de film te gaan als de zaal vol FOK!kers zit
Ja d00fus, voor welke pathe dan? En betaal jij mijn popcornquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb al 2 kaartjes numbnuts en ik moet iemand vinden die mee wil
Ja voor Eindhoven natuurlijk, die is het dichtste bij :p. En nee dat denk ik nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja d00fus, voor welke pathe dan? En betaal jij mijn popcorn
volgens mij hier:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:57 schreef SpeCulaes het volgende:
Waar kan je het goedkoopst xbox live voor 1 jaar bestellen?
GASTquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Baaaaas!
Ik heb gister de laatste peggle challenge gehaald, 750.000 punten![]()
Ik krijg het gewoon mee zonder gezeik, da's wel chill - kassiers waren niet goed geinstrueerd ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is wel een kutgein! Wel goed in de doos gekeken?!
Yup!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GAST![]()
Heb je ze nu allemaal gehaald?
Gastquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yup!
Nu voor de 20miljoen in adventure mode
Ja klopt maar soms is die bonus missen niet zo erg als het slecht gaat. 2nd try bonus is ook wat waardquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast![]()
Bij die 20 miljoen moet je zorgen dat je de levels zo veel mogelijk in 1 keer haalt ook al heb je weinig punten want dan krijg je op het einde een grote bonus.
stekker erin en gaan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:27 schreef Reddiablo het volgende:
aaaaagh, hoe connect ik m'n 360 ook alweer met het internet??? Ik gebruik een Belkin router....
standaardspul lijkt niet te werken
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Metro 2033
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehv is me nog te ver weg helaas, geen datequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja voor Eindhoven natuurlijk, die is het dichtste bij :p. En nee dat denk ik niet.
Anyway, Lost seizoenen in goede staat? Die + 37,50 krijg je DJ Hero van me <3
proestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
We moeten eens gaan bieren in Eindhoven Wessiej, dan gaat er een wereld voor je open. Ik zit te denken aan een mooie zondag in mei.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
We moeten eens gaan bieren in Eindhoven Wessiej, dan gaat er een wereld voor je open. Ik zit te denken aan een mooie zondag in mei.
fakequote:Op zondag 21 februari 2010 20:07 schreef badboynova het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=18803
Wat zijn triple A games toch zwaar voor je hequote:Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
Eindhoven is wel tof opzich nog beetje ja,
Ik heb totaal geen zin meer om AC 2 te spelen maar ik moet me er doorheen slepen
Maar ik moest wel lachen.quote:
Nee, zoals iemand hierboven zei niet wanneer je rekening gekoppeld is. Dan wordt het direct betaald door Paypal en doen ze een soort incasso opdracht op je rekening zodat het een paar dagen later wordt afgeschreven. Je hebt dus nooit tegoed op je Paypal rekening nodig en kunt altijd meteen betalen, ideaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eenmaal je de betaling bevestigd staat er ook duidelijk bij vermeld hoeveel dagen de verwerking in beslag neemt. 5-7 dagen.
AC 2 is wel heel gaaf dat zeker!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat zijn triple A games toch zwaar voor je he
Gelijke hoogte als Mario Galaxyquote:
Correct Rossdalequote:Op maandag 22 februari 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Je snapt dat sidemissions er zijn om een game te verlengen he? Je kiest er zelf voor om ze toen doen, of alleen de storymissions uit te voeren. Als je een game te lang vind en je doet meer dan de main missies dan ligt het volledig aan jezelf.
Had ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AC 2 is wel heel gaaf dat zeker!
Maar ik vind hem te lang ofzoIk heb in het begin alles gedaan en gezocht en die side missies gedaan maar dan komt er echt geen eind aan
![]()
Ben denk al 20 uur bezig en nog pas op 2/3 ofzo![]()
Omdat deel 1 saai werd gevonden hebben ze in deel 2 te veel dingen willen stoppen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Had ik ookHij duurde echt té lang voor mij. Verder wel een goede game hoor.
Gast.. waarom doe je dit nou?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Metro 2033
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van mij mocht ie juist net iets langer.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Had ik ookHij duurde echt té lang voor mij. Verder wel een goede game hoor.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef speknek het volgende:
Ik ben verziekt door ME2. Net begonnen aan Batman, en ja, toffe game, maar ik irriteer me de hele tijd aan hun houten gezichten.
Gamen is nooit meer hetzelfde na ME2...
Een tientje incluis AQquote:Op maandag 22 februari 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Tief maar op kut AC 2 net met die gare vliegmachine liggen vliegen stom ding.
Op hoeveel % ben ik nu ongeveer?
Tuurlijk wel, je kan toch altijd weer terug naar dat moment?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je moet dan wel een achievement halen aq! Anders kan het niet meer!
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ondanks dat je een goed jong bent krijg je toch deze van me >>>>>
Het word AQuila weer te moeilijk dus hoppa het is een tyfusgamequote:Op maandag 22 februari 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Tief maar op kut AC 2 net met die gare vliegmachine liggen vliegen stom ding.
Op hoeveel % ben ik nu ongeveer?
Ach moeilijk is het niet gewoon klote gemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 17:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het word AQuila weer te moeilijk dus hoppa het is een tyfusgame
Nope! Want is vanwege de main verhaallijn! De rest kun je erna nog halen!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan toch altijd weer terug naar dat moment?
Het kan wel als je de eerste DLC koopt van Forli. Daar heb je de mogelijkheid om het weer te proberen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope! Want is vanwege de main verhaallijn! De rest kun je erna nog halen!
Deze niet, want dan moet je weer tot dat stukje van de mainstory spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |