Nog nooit gespielt MMarsuquote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
Perfect Dark wordt master.. en iedereen die net doet alsof het een oude poepgame is mag zich gaan schamen in een hoekje.
tis geen poepgame maar om er nou echt warm van te worden.. ik heb liever nieuwe toffe spellen, en daar komen er ook niet heel veel van.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
Perfect Dark wordt master.. en iedereen die net doet alsof het een oude poepgame is mag zich gaan schamen in een hoekje.
huh? Er komt een hele waslijst met nieuwe toffe games.. 2010 is crazy!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tis geen poepgame maar om er nou echt warm van te worden.. ik heb liever nieuwe toffe spellen, en daar komen er ook niet heel veel van.
Mooi, dan is het voor jou zeker genieten! De sfeer is echt ongekendquote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik Perfect Dark ook nog nooit heb gespeeld
zijn er denk ik 4 of 5 die me echt heel vet lijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
huh? Er komt een hele waslijst met nieuwe toffe games.. 2010 is crazy!
Ik heb hier het foldertje:quote:Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Enchanter het volgende:
weet iemand welke games erbij die Xbox 360 aktie zitten bij de Mediamarkt in Alphen a/d Rijn ?
Aktie = Xbox 360 Elite incl . 10 games
800 points begreep ik? Absolute steal.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rare in hun glorie dagen![]()
Holy Shitquote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Uiteraard zit er coop in.
[ afbeelding ]
Daar zit ook coop in
OK.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.quote:
online co-op op dark agentquote:Op maandag 15 februari 2010 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.
Afgezien van mensen die ongelofelijk veel lof spreken over PD, heb ik zelf ook vaak genoeg filmpjes bekeken en nu ik de release van de XBLA versie eraan zie komen met 1080p, 60 fps, goldeneye wapens & maps, alles online incl coop enz.. hoe kun je dan net doen alsof ik niet zo goed als kan ruiken dat dit een ongelofelijke topgame is?
Okay dank jequote:Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier het foldertje:
Pure, Halo 3, Assassins Creed 1, Lego Batman, Mass Effect, Gears of War 1, Forza Motorsport 2, Splinter Cell double agent, Project Gotham Racing 4, Oblivion en Bioshock 1 (doublepack)
Alsjequote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay dank je![]()
Geen slechte games
quote:This afternoon Major Nelson revealed that Battlefield 1943 is the Deal of the Week, now available for 800 Microsoft Bones instead of its usual 1200.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef SoldMayor het volgende:
WTF ?
xbox live down ofzo?
als ik inlog dan loopt alles vast
Je verwoordt het perfectquote:Op maandag 15 februari 2010 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.
Afgezien van mensen die ongelofelijk veel lof spreken over PD, heb ik zelf ook vaak genoeg filmpjes bekeken en nu ik de release van de XBLA versie eraan zie komen met 1080p, 60 fps, goldeneye wapens & maps, alles online incl coop enz.. hoe kun je dan net doen alsof ik niet zo goed als kan ruiken dat dit een ongelofelijke topgame is?
Jep. Co-op is ook online. Net zoals Counter-op (Player 2 zit in het lichaam van de vijand(en) en probeert Player 1 te dwarsbomen terwijl hij zijn singleplayer objectives moet halen. Je speelt hierin dus de singleplayer missies.) Verder is de Combat Simulator ook natuurlijk online (De gewone CTF, TDM etc) 10 jaar geleden kon je ook al bots mee laten doen met de N64 versie. Je kon ze zelfs orders geven met CTF en King of the Hill scenario's. Echt.. Dit spel was zijn tijd ver vooruit toen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
800 points begreep ik? Absolute steal.
Zit er trouwens ook een co-op in?
dat is echt een bagger gamequote:Op maandag 15 februari 2010 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand A-train HX weleens gespeeld?
laag! 31 december was ie ook al 800 puntenquote:
ook maar eens in de gaten gaan houdenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ruim 2,5 uur! En erg duidelijk was het ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ghehe dat leek me ook al, maar ik zoek een toffe simheb je m wel gespeeld?
Echt mijn type game. Helemaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij denkt die gek dat dat een geweer isquote:
En stiekem ook veel voor jezelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Elegy het volgende:
[ [url=
Net gehaald voor mijn vriendin, slechts ¤299,- bij de Mediamarkt hier(MM in Zuid Holland)
Ze gaat straks verhuizen naar een andere studentenkamer dus ze kan hem nog niet kwijt, in de tussentijd kan ik mooi de spellen spelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
En stiekem ook veel voor jezelf.
Ooh zij is je vriendin, toen ze een kamer bij me kwam huren vertelde ze al dat je op haar xbox zat te azen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze gaat straks verhuizen naar een andere studentenkamer dus ze kan hem nog niet kwijt, in de tussentijd kan ik mooi de spellen spelen
Lekkere blonde chick is het hèquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh zij is je vriendin, toen ze een kamer bij me kwam huren vertelde ze al dat je op haar xbox zat te azen.
niet goed opgelet, werd afgeleid door haar mooi xbox kontjequote:
Ja, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
niet goed opgelet, werd afgeleid door haar mooi xbox kontje
ja t schijnt dat je de manual eerst helemaal gelezen moet hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ruim 2,5 uur! En erg duidelijk was het ook niet!
dat was dan het probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja t schijnt dat je de manual eerst helemaal gelezen moet hebben
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Uiteraard zit er coop in.
[ afbeelding ]
Daar zit ook coop in
Bazen gamequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Whehe.MMarsu neemt het stokje over van Quila?
Onee je kan iemand zijn hoofd eraf halen > instant 10.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maar dat spel kun je toch niet slecht noemen![]()
quote:XBLA titels en Game Room met specifieke data
Tijdens het X10 evenement leerden we dat diverse Xbox Live Arcadetitels in maart zouden verschijnen, zonder hierbij specifieke data te noemen. Vandaag gebeurt dit alsnog.
Het releaseschema is als volgt:
03-03-10: Toy Soldiers (1200 MS Points)
10-03-10: Scrap Metal (1200 MS Points)
17-03-10: Perfect Dark (800 MS Points)
24-03-10: Game Room (400 MS Points om te spelen op de PC en Xbox 360, 250 MS Points om het op één systeem te spelen, 40 MS Points om eenmalig een game te spelen)
ik vond t maar een zooitjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
AvP3 is een prima game volgens mij, de demo vond ik wel tof iig.
Mooi! Maart begint goedquote:
Ik wil de SP ook zeker gaan spelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Zoo hey AVP is echt wel een vette game hoor. Heb van alle 3 species de eerste missies gedaan, en het zit zeer degelijk in elkaar. Nog niks vreemds tegen gekomen, heb ook geen problemen met de controls of wat dan ook. Met Aliens is het gewoon LT inhouden zodat je over alles kan lopen zeg maar het plafond enzo, en met de marine is het gewoon lekker scary Aliens afknallen :p. Mijn god er zit 1 level in van Marines, en dan moet je naar zo'n discotheek toe, dikke muziek wordt daar gedraait, de lichten en de muziek gaan uit, minuut later start alles weer op en komen de Aliens je aanvallen als gekken :p. Ik speel op hard dus het is al wat pittig maar dat hoort zo.
En dan af en toe eens een lekkere quote van de Aliens films eruit gooien. GAME OVER MAN, GAME OVER.
Predator missie heeft ook een zieke sfeer hoor, die kills zijn echt heerlijk. Lekker stealthy met die gasten omgaan, en dan vanachter grabben en z'n fucking kop eruit rukken wheheh niks fijners dan dat geloof mij.
Heb 1 x multi gedaan, TDM en dat was ook erg goed eigenlijk. Geen lag, goede sfeer, veel betere map dan in de demo ( wat sowieso een fucking schijt demo was, DM voor een spel als dit? BLergh. En die wachttijden, belachelijk. Dit schijnt hier opgelost te zijn want ik zat gelijk in een match met 12 andere lui :p. ). Lekker open zeg maar ^^.
Nu ga ik zo even die singleplayer "horde" achtige mode doen :p.
Voor mij tot nu toe zeker een dikke 9.De sfeer is goed, de graphics zijn top, voice acting valt mee ( michelle rodriguez speelt een heel slechte rol hier -_- ).. maar het geluid is voor de rest ook super.
Ik zit daar echt ZOOOO niet op te wachtenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit daar echt ZOOOO niet op te wachtenEen nieuwe Splosion Man (of andere titel van Twisted Pixel) zie ik graag, wat er nu gepland staat is maar matig in mijn ogen.
Ja bijvoorbeeld. Maar daar is toch nog niets van bekend (zelfs niet het platform?)quote:
quote:THQ kündigt 90 Minuten lange Darksiders-Demo an
16.02.10 - THQ gibt bekannt, dass eine Demo zu Darksiders (PS3, Xbox 360) am 25.02.10 auf Xbox Live und im PlayStation Network in Europa angeboten wird.
In der Demo ist der komplette erste Dungeon "Twilight Cathedral" spielbar, für dessen Lösung man ungefähr 90 Minuten braucht.
Klopt, maar XBLA lijkt me hoe dan ook een zekerheidje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Maar daar is toch nog niets van bekend (zelfs niet het platform?)
Damn dat is ff een demoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Maar daar is toch nog niets van bekend (zelfs niet het platform?)
In other news:
[..]
Vlgs mij niet.. dit is zoals vroeger, SP game only.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
Die shit deed ik in Mercenaries 2 altijd![]()
Kun je dit ook co-op spelen?
KILL THE HUSKS!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
XBLA game van vandaag:
http://www.gametrailers.c(...)sadventures-of/61714
8 / 10 door Eurogamer. Het ziet er mij iets te ingewikkeld en chaotisch uit...
- - - - -
[ afbeelding ]
20 mei. Jammer voor de prins dat Alan ook die maand komt...
*petsquote:
Is ook wel het leukste! Maar het is wel leuk als je daarna ook nog co-op beetje kan klote. Maar helaas dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij niet.. dit is zoals vroeger, SP game only.
Het staat gewoon vol met droge humor en coole dingen die je kan doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is ook wel het leukste! Maar het is wel leuk als je daarna ook nog co-op beetje kan klote. Maar helaas dan.
Daar zit ik niet op te wachten Wessiejquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Wessiej het volgende:
De wedergebeurte van Jezus kan best leuk zijn.
Vanwaar deze haat oh AQuila360?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten Wessiej
Sittin right here dudequote:Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Wessiej het volgende:
De wedergeboorte van Jezus kan best leuk zijn.
Die game is zo bruut. Ik wil hem dit jaar nog een keer uitspelen, maar dan op hard.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, als de ruildeal goed gaat ga ik morgen voor het eerst Batman AA spelen.
ik vroeger eigenlijk ook niet, maar tegenwoordig is 10 uur normaal voor een spelquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor mij komt het wel goed uit dat ie niet lang is, ik speel amper games uit nml.
10 uur is een meer dan prima tijd. De enige game waar ik een uitzondering voor maak is ME2quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vroeger eigenlijk ook niet, maar tegenwoordig is 10 uur normaal voor een spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |