Nog nooit gespielt MMarsuquote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
Perfect Dark wordt master.. en iedereen die net doet alsof het een oude poepgame is mag zich gaan schamen in een hoekje.
tis geen poepgame maar om er nou echt warm van te worden.. ik heb liever nieuwe toffe spellen, en daar komen er ook niet heel veel van.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
Perfect Dark wordt master.. en iedereen die net doet alsof het een oude poepgame is mag zich gaan schamen in een hoekje.
huh? Er komt een hele waslijst met nieuwe toffe games.. 2010 is crazy!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tis geen poepgame maar om er nou echt warm van te worden.. ik heb liever nieuwe toffe spellen, en daar komen er ook niet heel veel van.
Mooi, dan is het voor jou zeker genieten! De sfeer is echt ongekendquote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik Perfect Dark ook nog nooit heb gespeeld
zijn er denk ik 4 of 5 die me echt heel vet lijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
huh? Er komt een hele waslijst met nieuwe toffe games.. 2010 is crazy!
Ik heb hier het foldertje:quote:Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Enchanter het volgende:
weet iemand welke games erbij die Xbox 360 aktie zitten bij de Mediamarkt in Alphen a/d Rijn ?
Aktie = Xbox 360 Elite incl . 10 games
800 points begreep ik? Absolute steal.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rare in hun glorie dagen![]()
Holy Shitquote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Uiteraard zit er coop in.
[ afbeelding ]
Daar zit ook coop in
OK.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.quote:
online co-op op dark agentquote:Op maandag 15 februari 2010 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.
Afgezien van mensen die ongelofelijk veel lof spreken over PD, heb ik zelf ook vaak genoeg filmpjes bekeken en nu ik de release van de XBLA versie eraan zie komen met 1080p, 60 fps, goldeneye wapens & maps, alles online incl coop enz.. hoe kun je dan net doen alsof ik niet zo goed als kan ruiken dat dit een ongelofelijke topgame is?
Okay dank jequote:Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier het foldertje:
Pure, Halo 3, Assassins Creed 1, Lego Batman, Mass Effect, Gears of War 1, Forza Motorsport 2, Splinter Cell double agent, Project Gotham Racing 4, Oblivion en Bioshock 1 (doublepack)
Alsjequote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay dank je![]()
Geen slechte games
quote:This afternoon Major Nelson revealed that Battlefield 1943 is the Deal of the Week, now available for 800 Microsoft Bones instead of its usual 1200.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef SoldMayor het volgende:
WTF ?
xbox live down ofzo?
als ik inlog dan loopt alles vast
Je verwoordt het perfectquote:Op maandag 15 februari 2010 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goldeneye was 1 van de beste FPS games ooit gemaakt. Dat ik in die tijd nog niet had gehoord van Perfect Dark wil niet zeggen dat ik zelf niet kan zien dat dit ook 1 van de beste FPS games is die ooit is gemaakt.
Afgezien van mensen die ongelofelijk veel lof spreken over PD, heb ik zelf ook vaak genoeg filmpjes bekeken en nu ik de release van de XBLA versie eraan zie komen met 1080p, 60 fps, goldeneye wapens & maps, alles online incl coop enz.. hoe kun je dan net doen alsof ik niet zo goed als kan ruiken dat dit een ongelofelijke topgame is?
Jep. Co-op is ook online. Net zoals Counter-op (Player 2 zit in het lichaam van de vijand(en) en probeert Player 1 te dwarsbomen terwijl hij zijn singleplayer objectives moet halen. Je speelt hierin dus de singleplayer missies.) Verder is de Combat Simulator ook natuurlijk online (De gewone CTF, TDM etc) 10 jaar geleden kon je ook al bots mee laten doen met de N64 versie. Je kon ze zelfs orders geven met CTF en King of the Hill scenario's. Echt.. Dit spel was zijn tijd ver vooruit toen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
800 points begreep ik? Absolute steal.
Zit er trouwens ook een co-op in?
dat is echt een bagger gamequote:Op maandag 15 februari 2010 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand A-train HX weleens gespeeld?
laag! 31 december was ie ook al 800 puntenquote:
ook maar eens in de gaten gaan houdenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ruim 2,5 uur! En erg duidelijk was het ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ghehe dat leek me ook al, maar ik zoek een toffe simheb je m wel gespeeld?
Echt mijn type game. Helemaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij denkt die gek dat dat een geweer isquote:
En stiekem ook veel voor jezelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Elegy het volgende:
[ [url=
Net gehaald voor mijn vriendin, slechts ¤299,- bij de Mediamarkt hier(MM in Zuid Holland)
Ze gaat straks verhuizen naar een andere studentenkamer dus ze kan hem nog niet kwijt, in de tussentijd kan ik mooi de spellen spelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
En stiekem ook veel voor jezelf.
Ooh zij is je vriendin, toen ze een kamer bij me kwam huren vertelde ze al dat je op haar xbox zat te azen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze gaat straks verhuizen naar een andere studentenkamer dus ze kan hem nog niet kwijt, in de tussentijd kan ik mooi de spellen spelen
Lekkere blonde chick is het hèquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh zij is je vriendin, toen ze een kamer bij me kwam huren vertelde ze al dat je op haar xbox zat te azen.
niet goed opgelet, werd afgeleid door haar mooi xbox kontjequote:
Ja, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
niet goed opgelet, werd afgeleid door haar mooi xbox kontje
ja t schijnt dat je de manual eerst helemaal gelezen moet hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ruim 2,5 uur! En erg duidelijk was het ook niet!
dat was dan het probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja t schijnt dat je de manual eerst helemaal gelezen moet hebben
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Uiteraard zit er coop in.
[ afbeelding ]
Daar zit ook coop in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |