Eenmaal je de betaling bevestigd staat er ook duidelijk bij vermeld hoeveel dagen de verwerking in beslag neemt. 5-7 dagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Tain het volgende:
Heb vanavond nog een PayPal betaling gedaan en het geld is nog niet van mijn rekening, maar wel de bevestiging gehad van de shop dat ik betaald heb en de bestelling wordt verwerkt. Het gaat precies zo zoals Petti en de anderen hier zeggen
ik snap niet waarom jullie er van alles bij halen, maar mij gaat het er om dat er iets niet goed zit bij je instellingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.
Voorheen was dat altijd binnen 3 dagen. De fuckers.
verwerkt betekent nog niet dat het van je rekening af isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ik snap niet waarom jullie er van alles bij halen, maar mij gaat het er om dat er iets niet goed zit bij je instellingen
mijn betalingen zijn binnen 24 uur verwerkt
dat is wel een kutgein! Wel goed in de doos gekeken?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:05 schreef Reddiablo het volgende:
Godver,
haal ik gisteren m'n nieuwe Elite met Pure en Lego Batman..
zitten de games er uiteindelijk niet bij... kut Mediamarkt!!!! Grrrrr
bij mij welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
verwerkt betekent nog niet dat het van je rekening af is
Ik heb al 2 kaartjes numbnuts en ik moet iemand vinden die mee wilquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No wai. Ik ga niet me inschrijven om alsjeblieft gratis naar de film te gaan als de zaal vol FOK!kers zit
Ja d00fus, voor welke pathe dan? En betaal jij mijn popcornquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb al 2 kaartjes numbnuts en ik moet iemand vinden die mee wil
Ja voor Eindhoven natuurlijk, die is het dichtste bij :p. En nee dat denk ik nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja d00fus, voor welke pathe dan? En betaal jij mijn popcorn
volgens mij hier:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:57 schreef SpeCulaes het volgende:
Waar kan je het goedkoopst xbox live voor 1 jaar bestellen?
GASTquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Baaaaas!
Ik heb gister de laatste peggle challenge gehaald, 750.000 punten![]()
Ik krijg het gewoon mee zonder gezeik, da's wel chill - kassiers waren niet goed geinstrueerd ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is wel een kutgein! Wel goed in de doos gekeken?!
Yup!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GAST![]()
Heb je ze nu allemaal gehaald?
Gastquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yup!
Nu voor de 20miljoen in adventure mode
Ja klopt maar soms is die bonus missen niet zo erg als het slecht gaat. 2nd try bonus is ook wat waardquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast![]()
Bij die 20 miljoen moet je zorgen dat je de levels zo veel mogelijk in 1 keer haalt ook al heb je weinig punten want dan krijg je op het einde een grote bonus.
stekker erin en gaan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:27 schreef Reddiablo het volgende:
aaaaagh, hoe connect ik m'n 360 ook alweer met het internet??? Ik gebruik een Belkin router....
standaardspul lijkt niet te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |