Je zit op NeoGAF, je speelt games, nerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo nerd knowledge? Ik zit op dat forum en ken de dude toevallig :p.
Pure is een dikke game hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Reddiablo het volgende:
Ik ga toch voor een Elite, waar een console ban al niet goed voor is... lol
nu kan ik kiezen uit:
52V-00103 X360 met Pure en Lego Batman
of FAA-00066 zonder games
Schijnbaar voor dezelfde prijs. Pure en Lego Batman flikker ik direct op Marktplaats... hoewel LB wil ik nog wel een potje doen..
maar wat is het verschil tussen de 2 consoles zelf? Welke is beter?
www.gamehubs.comquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Kan ik ergens op een betrouwbare website direct MS punten kopen door het geld van mijn rekening af te laten schrijven? Dus dat ik het niet over hoef te maken?
Hmm ja maar dat gaat via Paypal en dat duurt weer 7 dagen voordat Paypal dat van mijn rekening schrijftquote:
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm ja maar dat gaat via Paypal en dat duurt weer 7 dagen voordat Paypal dat van mijn rekening schrijft.
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.
Omdat ik het zelf altijd doe?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....
Ik krijg de punten vaak pas de volgende morgen binnen en met het weekend weet ik niet zeker of hij ze morgen wel binnen heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.
moet je je paypal koppelen aan je bankrekening, dan wordt het direct overgemaaktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....
Heb je hem al gekocht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
dat P.B. Winterbottoms is trouwens best tof.
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:19 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
moet je je paypal koppelen aan je bankrekening, dan wordt het direct overgemaakt
vecht ie ook zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Well then, he is a Gentleman.
Ja, ook al zo'n game die ik nog heb liggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, bewaar mn geld voor the saboteur
je faaltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.
Voorheen was dat altijd binnen 3 dagen. De fuckers.
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje word standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
je faalt
gister heb ik MW 2 besteld bij Gamehubs en gister is ie ook verzonden. na betaling met paypal
No wai. Ik ga niet me inschrijven om alsjeblieft gratis naar de film te gaan als de zaal vol FOK!kers zitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
Exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'
Roy, ga je mee?
Hear hear.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje word standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.
Verstuurd betekend ook niet dat je binnen 1 uur je code hebt. Dat word wel bewust door iemand verstuurd. Tot nu toe kreeg ik het altijd op werkdagen rond een uur of 6 's ochtends.
Dus waar faalde hij ook al weer in
quote:The new Resident Evil 5 downloadable content "Lost in Nightmares" is available. It features a special surprise.
As an easter egg, the game has a hidden "classic" camera angle mode from the earlier titles. Here's how to unlock it: Talk to the front door a couple of times until it says "?" instead of investigate.
"Lost in Nightmares" is the first major story DLC for Resident Evil 5. Protagonist Chris Redfield joins forces with Jill Valentine from the previous RE titles.
over GH berichten heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje wordt standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.
Verstuurd betekendt ook niet dat je binnen 1 uur je code hebt. Dat wordt wel bewust door iemand verstuurd. Tot nu toe kreeg ik het altijd op werkdagen rond een uur of 6 's ochtends.
Dus waar faalde hij ook al weer in
Dat zou betekenen dat als ik op de eerste van de maand iets koop met de creditkaart, ik een maand kan wachten want dan gaat het geld van me rekening. Het feit dat jij akkoord gaat met de transactie is voor GH voldoende om door te gaan met de procedure van het verzenden van games of codes. Het zegt helemaal niets over wanneer het geld van je rekening afgaat. Dat geld ook voor directe betaling via telebankieren. Waarom zouden ze er anders de optie spoed betaling in stoppen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:37 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
over GH berichten heb ik niets gezegd
het gaat me om paypal instellingen
Eenmaal je de betaling bevestigd staat er ook duidelijk bij vermeld hoeveel dagen de verwerking in beslag neemt. 5-7 dagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Tain het volgende:
Heb vanavond nog een PayPal betaling gedaan en het geld is nog niet van mijn rekening, maar wel de bevestiging gehad van de shop dat ik betaald heb en de bestelling wordt verwerkt. Het gaat precies zo zoals Petti en de anderen hier zeggen
ik snap niet waarom jullie er van alles bij halen, maar mij gaat het er om dat er iets niet goed zit bij je instellingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.
Voorheen was dat altijd binnen 3 dagen. De fuckers.
verwerkt betekent nog niet dat het van je rekening af isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ik snap niet waarom jullie er van alles bij halen, maar mij gaat het er om dat er iets niet goed zit bij je instellingen
mijn betalingen zijn binnen 24 uur verwerkt
dat is wel een kutgein! Wel goed in de doos gekeken?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:05 schreef Reddiablo het volgende:
Godver,
haal ik gisteren m'n nieuwe Elite met Pure en Lego Batman..
zitten de games er uiteindelijk niet bij... kut Mediamarkt!!!! Grrrrr
bij mij welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
verwerkt betekent nog niet dat het van je rekening af is
Ik heb al 2 kaartjes numbnuts en ik moet iemand vinden die mee wilquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No wai. Ik ga niet me inschrijven om alsjeblieft gratis naar de film te gaan als de zaal vol FOK!kers zit
Ja d00fus, voor welke pathe dan? En betaal jij mijn popcornquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb al 2 kaartjes numbnuts en ik moet iemand vinden die mee wil
Ja voor Eindhoven natuurlijk, die is het dichtste bij :p. En nee dat denk ik nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja d00fus, voor welke pathe dan? En betaal jij mijn popcorn
volgens mij hier:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:57 schreef SpeCulaes het volgende:
Waar kan je het goedkoopst xbox live voor 1 jaar bestellen?
GASTquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Baaaaas!
Ik heb gister de laatste peggle challenge gehaald, 750.000 punten![]()
Ik krijg het gewoon mee zonder gezeik, da's wel chill - kassiers waren niet goed geinstrueerd ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is wel een kutgein! Wel goed in de doos gekeken?!
Yup!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GAST![]()
Heb je ze nu allemaal gehaald?
Gastquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yup!
Nu voor de 20miljoen in adventure mode
Ja klopt maar soms is die bonus missen niet zo erg als het slecht gaat. 2nd try bonus is ook wat waardquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast![]()
Bij die 20 miljoen moet je zorgen dat je de levels zo veel mogelijk in 1 keer haalt ook al heb je weinig punten want dan krijg je op het einde een grote bonus.
stekker erin en gaan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:27 schreef Reddiablo het volgende:
aaaaagh, hoe connect ik m'n 360 ook alweer met het internet??? Ik gebruik een Belkin router....
standaardspul lijkt niet te werken
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Metro 2033
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehv is me nog te ver weg helaas, geen datequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja voor Eindhoven natuurlijk, die is het dichtste bij :p. En nee dat denk ik niet.
Anyway, Lost seizoenen in goede staat? Die + 37,50 krijg je DJ Hero van me <3
proestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
We moeten eens gaan bieren in Eindhoven Wessiej, dan gaat er een wereld voor je open. Ik zit te denken aan een mooie zondag in mei.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
We moeten eens gaan bieren in Eindhoven Wessiej, dan gaat er een wereld voor je open. Ik zit te denken aan een mooie zondag in mei.
fakequote:Op zondag 21 februari 2010 20:07 schreef badboynova het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=18803
Wat zijn triple A games toch zwaar voor je hequote:Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
Eindhoven is wel tof opzich nog beetje ja,
Ik heb totaal geen zin meer om AC 2 te spelen maar ik moet me er doorheen slepen
Maar ik moest wel lachen.quote:
Nee, zoals iemand hierboven zei niet wanneer je rekening gekoppeld is. Dan wordt het direct betaald door Paypal en doen ze een soort incasso opdracht op je rekening zodat het een paar dagen later wordt afgeschreven. Je hebt dus nooit tegoed op je Paypal rekening nodig en kunt altijd meteen betalen, ideaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eenmaal je de betaling bevestigd staat er ook duidelijk bij vermeld hoeveel dagen de verwerking in beslag neemt. 5-7 dagen.
AC 2 is wel heel gaaf dat zeker!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat zijn triple A games toch zwaar voor je he
Gelijke hoogte als Mario Galaxyquote:
Correct Rossdalequote:Op maandag 22 februari 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Je snapt dat sidemissions er zijn om een game te verlengen he? Je kiest er zelf voor om ze toen doen, of alleen de storymissions uit te voeren. Als je een game te lang vind en je doet meer dan de main missies dan ligt het volledig aan jezelf.
Had ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AC 2 is wel heel gaaf dat zeker!
Maar ik vind hem te lang ofzoIk heb in het begin alles gedaan en gezocht en die side missies gedaan maar dan komt er echt geen eind aan
![]()
Ben denk al 20 uur bezig en nog pas op 2/3 ofzo![]()
Omdat deel 1 saai werd gevonden hebben ze in deel 2 te veel dingen willen stoppen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Had ik ookHij duurde echt té lang voor mij. Verder wel een goede game hoor.
Gast.. waarom doe je dit nou?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Metro 2033
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van mij mocht ie juist net iets langer.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Had ik ookHij duurde echt té lang voor mij. Verder wel een goede game hoor.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef speknek het volgende:
Ik ben verziekt door ME2. Net begonnen aan Batman, en ja, toffe game, maar ik irriteer me de hele tijd aan hun houten gezichten.
Gamen is nooit meer hetzelfde na ME2...
Een tientje incluis AQquote:Op maandag 22 februari 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Tief maar op kut AC 2 net met die gare vliegmachine liggen vliegen stom ding.
Op hoeveel % ben ik nu ongeveer?
Tuurlijk wel, je kan toch altijd weer terug naar dat moment?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je moet dan wel een achievement halen aq! Anders kan het niet meer!
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ondanks dat je een goed jong bent krijg je toch deze van me >>>>>
Het word AQuila weer te moeilijk dus hoppa het is een tyfusgamequote:Op maandag 22 februari 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Tief maar op kut AC 2 net met die gare vliegmachine liggen vliegen stom ding.
Op hoeveel % ben ik nu ongeveer?
Ach moeilijk is het niet gewoon klote gemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 17:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het word AQuila weer te moeilijk dus hoppa het is een tyfusgame
Nope! Want is vanwege de main verhaallijn! De rest kun je erna nog halen!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan toch altijd weer terug naar dat moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |