Je zit op NeoGAF, je speelt games, nerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo nerd knowledge? Ik zit op dat forum en ken de dude toevallig :p.
Pure is een dikke game hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Reddiablo het volgende:
Ik ga toch voor een Elite, waar een console ban al niet goed voor is... lol
nu kan ik kiezen uit:
52V-00103 X360 met Pure en Lego Batman
of FAA-00066 zonder games
Schijnbaar voor dezelfde prijs. Pure en Lego Batman flikker ik direct op Marktplaats... hoewel LB wil ik nog wel een potje doen..
maar wat is het verschil tussen de 2 consoles zelf? Welke is beter?
www.gamehubs.comquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Kan ik ergens op een betrouwbare website direct MS punten kopen door het geld van mijn rekening af te laten schrijven? Dus dat ik het niet over hoef te maken?
Hmm ja maar dat gaat via Paypal en dat duurt weer 7 dagen voordat Paypal dat van mijn rekening schrijftquote:
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm ja maar dat gaat via Paypal en dat duurt weer 7 dagen voordat Paypal dat van mijn rekening schrijft.
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.
Omdat ik het zelf altijd doe?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....
Ik krijg de punten vaak pas de volgende morgen binnen en met het weekend weet ik niet zeker of hij ze morgen wel binnen heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dat het 2 dagen duurt voordat ze dat doen? Je krijgt de punten direct.
moet je je paypal koppelen aan je bankrekening, dan wordt het direct overgemaaktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb geen geld op m'n paypal dus Gamehubs krijgt pas betaald als dat geld vanaf mijn bank naar paypal naar GH gaat ....
Heb je hem al gekocht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
dat P.B. Winterbottoms is trouwens best tof.
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:19 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
moet je je paypal koppelen aan je bankrekening, dan wordt het direct overgemaakt
vecht ie ook zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Well then, he is a Gentleman.
Ja, ook al zo'n game die ik nog heb liggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, bewaar mn geld voor the saboteur
je faaltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gelul. Die van mij is ook gekoppeld aan m´n bankrekening en de transactieduur blijft nog steeds 5 tot 7 dagen.
Voorheen was dat altijd binnen 3 dagen. De fuckers.
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje word standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
je faalt
gister heb ik MW 2 besteld bij Gamehubs en gister is ie ook verzonden. na betaling met paypal
No wai. Ik ga niet me inschrijven om alsjeblieft gratis naar de film te gaan als de zaal vol FOK!kers zitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
Exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'
Roy, ga je mee?
Hear hear.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje word standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.
Verstuurd betekend ook niet dat je binnen 1 uur je code hebt. Dat word wel bewust door iemand verstuurd. Tot nu toe kreeg ik het altijd op werkdagen rond een uur of 6 's ochtends.
Dus waar faalde hij ook al weer in
quote:The new Resident Evil 5 downloadable content "Lost in Nightmares" is available. It features a special surprise.
As an easter egg, the game has a hidden "classic" camera angle mode from the earlier titles. Here's how to unlock it: Talk to the front door a couple of times until it says "?" instead of investigate.
"Lost in Nightmares" is the first major story DLC for Resident Evil 5. Protagonist Chris Redfield joins forces with Jill Valentine from the previous RE titles.
over GH berichten heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze het geld al hebben, ze hebben een bevestiging ontvangen dat de betaling automatisch gaat. Dat emailtje wordt standaard na die bevestiging verstuurd. Niemand die daar bij komt kijken.
Verstuurd betekendt ook niet dat je binnen 1 uur je code hebt. Dat wordt wel bewust door iemand verstuurd. Tot nu toe kreeg ik het altijd op werkdagen rond een uur of 6 's ochtends.
Dus waar faalde hij ook al weer in
Dat zou betekenen dat als ik op de eerste van de maand iets koop met de creditkaart, ik een maand kan wachten want dan gaat het geld van me rekening. Het feit dat jij akkoord gaat met de transactie is voor GH voldoende om door te gaan met de procedure van het verzenden van games of codes. Het zegt helemaal niets over wanneer het geld van je rekening afgaat. Dat geld ook voor directe betaling via telebankieren. Waarom zouden ze er anders de optie spoed betaling in stoppen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:37 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
over GH berichten heb ik niets gezegd
het gaat me om paypal instellingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |