Serieus, haar pols bij haar camera.quote:
dit is gewoon een vreemde houding. afgezien van dat zwarte streepje bij die neus zie ik geen rare liquify oidquote:Op maandag 15 februari 2010 00:23 schreef SilverladyFan het volgende:
Dit is trouwens ook wel een goed voorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:
ik zie de fotoshop er ook niet aan....quote:Op maandag 15 februari 2010 02:58 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dit is gewoon een vreemde houding. afgezien van dat zwarte streepje bij die neus zie ik geen rare liquify oid
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2009 21:42 schreef 68Chevelle het volgende:
http://link.marktplaats.nl/285520824
Te koop gevraagd;
Grote geelkuif kaketoe man (dna getest)
leeftijd ca 3 jaar
gezond
citis vereist
Geachte de Boer,
Mijn schoonvader is een maand geleden overleden, en hij was fervent papegaaienliefhebber. Omdat hij een nogal forse collectie papegaaien had, zijn wij, mijn vrouw en ik, op zoek naar lieve baasjes waar wij de papegaaien kunnen onderbrengen. Een groot aantal dieren heeft inmiddels een goed onderkomen gekregen.
Er zijn echter nog een paar dieren waarvoor wij een plaatsje zoeken, waaronder voor Beretta, een uitermate lieve grote geelkuifkaketoe-man van 3,5 jaar oud. Het dier heeft een CITIS verklaring, en er is DNA-analyse aanwezig t.b.v. geslachtsbepaling. Verder is het dier getest en negatief bevonden voor PBFD, Polyoma, Chlamydia en Pacheco.
Beretta is wat ons betreft gratis af te halen, mits wij er zeker van kunnen zijn dat het een stabiel en zorgzaam plaatsje krijgt.
Wij hebben kortgeleden alle papegaaien gefotografeerd, ik heb de foto’s nu echter niet bij de hand. Indien u wenst kan ik u een foto per e-mail sturen.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Hallo Kikko,
Wat ben ik blij met deze reactie (via marktplaats), echt helemaal super geweldig!
Ik zou het te gek vinden om in het bezit te kunnen komen van de grote geelkuifkaketoe, Beretta (leuke naam trouwens).
Bij deze garandeer ik je dat het een goed onderkomen zal krijgen; het zal zeker weten de goede zorgen en aandacht krijgen.
Ik ben gek op kaketoes en wil hem graag delen met mijn pasgeboren dochtertje.
Het zou mooi zijn als je nog een foto toe wil sturen.
Bij deze hoop ik gaarne op reactie terug.
Met vriendelijke groet,
Rosita
Hallo Rosita,
Bijgaand een foto van Beretta.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Hallo,
Ik heb de foto gezien, maar dit is geen grote geelkuifkaketoe.
Ik dacht dat je het over een grote geelkuifkaketoe had?...
Groetjes,
Rosita
Hallo Rosita,
Mijn excuses, ik heb waarschijnlijk de foto's door elkaar gehaald.
Bijgaand de juiste foto.
Haha...Wat is dit dan?
Even serieus, dit vat ik toch best wel serieus hoor, een grote geelkuifkaketoe is een grote witte kaketoe ca 50 cm,
met een gele kuif. Die foto die u stuurt is een grijze roodstaart.
Zou u evt een telefoonnummer achter willen laten, kunnen we even via een snellere weg contact houden.
Mvg,
Rosita
Hallo Rosita,
Volgens mij groeit de kaketoe nog wel veel, hij is ook nog maar 3,5 jaar oud.
Ik heb een foto bijgevoegd waarin mijn vrouw 'm vast heeft, hierin kunt u de grootte misschien wat beter inschatten.
Het is zeker weten een grijze roodstaart, ik begrijp niet waarom u denkt dat dit een geelkuifkaketoe is...
een geelkuifkaketoe ziet er toch echt anders uit...
Is deze de enige nog die een onderkomen nodig heeft?
Groetjes,
quote:
Hallo Rosita,
Er zijn 2 van deze vogels, een met kuif en een zonder kuif.
Verder is er nog een groene kaketoe, is dit misschien iets voor u?
:
Hallo,
Een beetje jammer dat jullie het niet serieus opvatten, ik in elk geval wel...
Wie houd je nou voor de gek met de bewerking van de foto, wat denk je dat ik dat niet zie.
Sorry hoor, je hebt totaal geen respect voor de vogels!
Jammer dat jullie zo de gek met het leven hebt...
Enne papegaaienkennis is bij jullie ook ver te zoeken, helaas.
Ik zou zeggen, succes met bewerkte vogels!
Groetjes,
Wie de fak zijn dat ?!?!quote:Op maandag 15 februari 2010 00:23 schreef SilverladyFan het volgende:
Dit is trouwens ook wel een goed voorbeeld:
[ afbeelding ]
Kolere.quote:Op maandag 15 februari 2010 08:48 schreef kikoooooo het volgende:
Deze meid snapt er ook niets van:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://itsmichabitch.hyves.nl/album/47872102/micha/VbmnfiEW/
als je zo haat waarom check je mequote:Op maandag 15 februari 2010 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere.
Heeft iemand haar dat al duidelijk gemaakt?
Wat een faal, alsof je bij het zien van een foto verplicht bent het mooi te vinden. Dat weet ik toch pas wanneer ik het zie?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
als je zo haat waarom check je me
foto dan ?praat of haat maar,
je geeft me commentaar maar weet,
het kan me geen ene fuck schelen
want wie me niet echt kent,
kan me ook niet beoordelen jou trieste
en jaloerse gedrag geef ik geen aandacht
& spots of reclame shit worde verwijderd
![]()
![]()
![]()
. Dus kijk maar uit Bowa
Mijn god.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
als je zo haat waarom check je me
foto dan ?praat of haat maar,
je geeft me commentaar maar weet,
het kan me geen ene fuck schelen
want wie me niet echt kent,
kan me ook niet beoordelen jou trieste
en jaloerse gedrag geef ik geen aandacht
& spots of reclame shit worde verwijderd
![]()
![]()
![]()
. Dus kijk maar uit Bowa
Nee, ik weet het niet, sorry.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Je kan het ook gewoon uitleggen, kan ik ook meelaggen.
Populair?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe komen ze op FOk en waarom zijn ze "populair". Moet toch wel een oorzaak voor zijn of een topic
Alsof hier op FOK zoveel modellen zittenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen het vaak posten omdat ze zo'n lelijke bek heeft of iets.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof hier op FOK zoveel modellen zitten
Dat is niet nieuw hoor dat je de neger niet in de spiegel ziet. Niet lullig bedoelt maar wist je niet dat het een vampier was???? Praatjes over photoshop, alsof dat zou bestaanquote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef Maitje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waar is zijn reflexie in de spiegel?
[ link | afbeelding ]
Stukje van der bil/dijbeen afgeschaafd..
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef donerkebab10 het volgende:
Ik zie bij zo'n beetje alle foto's die in dit topic worden gepost niks vreemds, ben ik nu dom?
wel blind.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef donerkebab10 het volgende:
Ik zie bij zo'n beetje alle foto's die in dit topic worden gepost niks vreemds, ben ik nu dom?
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef donerkebab10 het volgende:
Ja, en blind.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef donerkebab10 het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier dan vreemd aan?
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
dit mag van mij best wel het begin van een topic serie worden
Let op de vervormingen van de 2 plekken.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
[..]
Die baby. Scary. Vooral dat ouders zo'n volwassen beeld gaan schetsen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar blanke buik zonder navel.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er in die 2de geshopped? Ja haar buik blijkbaar, maar waar zie je dat?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar blanke buik zonder navel.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto maakt me serieus bang.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die baby. Scary. Vooral dat ouders zo'n volwassen beeld gaan schetsen.
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Geen photoshop fail, maar toch even posten:
[ afbeelding ]
Dat was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zien die lui nou zzelf ook niet dat dat voorwiel weg is?! Waarom doen ze dat
Nu je het zegt... wtf...quote:Op maandag 15 februari 2010 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was me niet eens opgevallen
Ik was al aan het kijken naar die stewardess zelf. Ze hebben die kop toch andersom erop geplakt of niet? Die staat toch eigenlijk met haar gezicht naar het vliegtuig toe of ben ik gekCheck die linkerarm.
Die armenquote:
misschien is dat wel een speciaal broek / shirt wat ze aan heeft?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:39 schreef Hetiszover het volgende:
En Miley Cyrus (Juicy let je op?)
[ afbeelding ]
Ja leukquote:Op maandag 15 februari 2010 12:49 schreef Hetiszover het volgende:
Geen photoshop, maar wel grappig
[ afbeelding ]
Er was een tijdje geleden topic op fok waarin alleen maar die foto werd gepostquote:
Die is wel heel ergquote:
Vetquote:Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[img]http://lh4.ggpht.com/_EHZsoUS6SIA/S0uV6c3nCDI/AAAAAAAAFyM/LNG6OSq9D90/evibloodyan.jpg/img]
wat wil je dan... discussie?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
Gaan we nou dit hele topic volspammen met plaatjes
Dat die allerlinkste een arm mist, of dat die daarnaast een voet mistquote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die is wel heel erg
Dat zie je toch als vormgever
Ja, graag. Met je we.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
Gaan we nou dit hele topic volspammen met plaatjes
dat haar is voor het gezicht gesoept?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet pijn gedaan hebben.
Ik dacht iets met haar schouderquote:Op maandag 15 februari 2010 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat haar is voor het gezicht gesoept?
wat een kort armpjequote:
Die is wel heel tofquote:
Die laatste.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je, ik post 4 foto's die al in dit topic voorbij zijn gekomen?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:58 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet dat ik alle pagina's ga doorlezen?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik post 4 foto's die al in dit topic voorbij zijn gekomen?
Dat blijkt.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef SilverladyFan het volgende:
Je denkt toch niet dat ik alle pagina's ga doorlezen?![]()
Is deze trouwens al gepost:
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn god.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
korttermijn geheugen?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer alleen dat ze op de foto daar onder nog wel haar handen heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef GimmeGore het volgende:
Het is toch een mooi stompje geworden?
Het lijk btw wel of ze borsthaar heeft
Dat bedoelde ik, ze hebben er toch een mooi stompje van gesoeptquote:Op maandag 15 februari 2010 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ze op de foto daar onder nog wel haar handen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |