Ja, en blind.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef donerkebab10 het volgende:
Ik zie bij zo'n beetje alle foto's die in dit topic worden gepost niks vreemds, ben ik nu dom?
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier dan vreemd aan?
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
dit mag van mij best wel het begin van een topic serie worden
Let op de vervormingen van de 2 plekken.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
[..]
Die baby. Scary. Vooral dat ouders zo'n volwassen beeld gaan schetsen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar blanke buik zonder navel.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er in die 2de geshopped? Ja haar buik blijkbaar, maar waar zie je dat?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar blanke buik zonder navel.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto maakt me serieus bang.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die baby. Scary. Vooral dat ouders zo'n volwassen beeld gaan schetsen.
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Geen photoshop fail, maar toch even posten:
[ afbeelding ]
Dat was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zien die lui nou zzelf ook niet dat dat voorwiel weg is?! Waarom doen ze dat
Nu je het zegt... wtf...quote:Op maandag 15 februari 2010 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was me niet eens opgevallen
Ik was al aan het kijken naar die stewardess zelf. Ze hebben die kop toch andersom erop geplakt of niet? Die staat toch eigenlijk met haar gezicht naar het vliegtuig toe of ben ik gekCheck die linkerarm.
Die armenquote:
misschien is dat wel een speciaal broek / shirt wat ze aan heeft?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:39 schreef Hetiszover het volgende:
En Miley Cyrus (Juicy let je op?)
[ afbeelding ]
Ja leukquote:Op maandag 15 februari 2010 12:49 schreef Hetiszover het volgende:
Geen photoshop, maar wel grappig
[ afbeelding ]
Er was een tijdje geleden topic op fok waarin alleen maar die foto werd gepostquote:
Die is wel heel ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |