abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2010 @ 12:17:27 #205
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80078386
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

True. Maar stel, je speelt met een gitarist samen, en die zegt "ik speel A-F#-C-G". Wat doe jij dan? Of doe je het op gehoor?

Of hij zegt: hier speel ik Asus4. .

Toetsenisten zijn daar ook zo lekker in .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:19:22 #206
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80078453
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:17 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Of hij zegt: hier speel ik Asus4. .

Toetsenisten zijn daar ook zo lekker in .
mja je kan natuurlijk ook loopjes over de akoorden heenspelen
maar dat is weer iets meer voor gevorderden
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  donderdag 8 april 2010 @ 12:20:55 #207
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80078506
Ja beetje wel. Ik ben pas begonnen met met arpeggi spelen en modi (of hoe heten die dingen bij ons, in het Engels modes). Bij onze stijl muziek past zulk melodisch gepats wel .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:40:47 #208
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80079117
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ja beetje wel. Ik ben pas begonnen met met arpeggi spelen en modi (of hoe heten die dingen bij ons, in het Engels modes). Bij onze stijl muziek past zulk melodisch gepats wel .
Jaa in de jazz en blues gebruik je het vooral veel en daar ben ik nu mee bezig
maar het valt zeker niet mee om alles te onthouden
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  donderdag 8 april 2010 @ 12:44:45 #209
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80079245
Ja, maar dat speel ik dan weer niet .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80079404
Ik vind het bij bass tabs zo kut dat de tekst er nooit bij staat. Ik heb soms echt geen idee meer waar ik ben...
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_80079429






Mooi
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 8 april 2010 @ 12:51:58 #212
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80079491
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik vind het bij bass tabs zo kut dat de tekst er nooit bij staat. Ik heb soms echt geen idee meer waar ik ben...
Nou, dan is meer irritant dat ze zeggen riff a, b, c, x, 12, pi enzo ipv couplet, refrein enzo. Wat is nou wat? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:52:28 #213
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80079510
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi
Best wel. Alleen jammer van de merknaam op de body. Mijn fretloze heeft dat ook. Vind ik best irritant .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80079562
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Best wel. Alleen jammer van de merknaam op de body. Mijn fretloze heeft dat ook. Vind ik best irritant .
Het is idd jammer ja
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 8 april 2010 @ 13:08:56 #215
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80080101
Krijg gelijk zin in bassen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80101728
Als ik ooit genoeg geld hem om leuke dingen te kopen..



Wat een geluid komt er uit dat kleine 6" ampje





4.2 kg maar
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 8 april 2010 @ 22:07:45 #217
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80102862
MarkBass maakt erg vet spul ja
Maar ik blijf het moeilijk vinden om zo veel geld uit te geven aan een geel/zwart kastje
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:09:16 #218
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80102945
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef J0ttem het volgende:
MarkBass maakt erg vet spul ja
Maar ik blijf het moeilijk vinden om zo veel geld uit te geven aan een geel/zwart kastje
als ik het had, deed ik het
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_80103339
Ik ook
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:15:22 #220
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_80114563
Hey,

heb mezelf een pagina of twee geleden geïntroduceerd en zat een beetje rond te kijken naar manieren om mijn techniek wat te kunnen verbeteren en een algemeen betere basser te worden Omdat ik het momenteel wel redelijk druk heb leek het mij het handigst als ik gewoon een boek ofzo over het onderwerp koop.

Een snelle zoekactie op bol.com levert deze twee keuzes:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description

http://www.bol.com/nl/p/c(...)#product_description

Ik vroeg me af of het het geld waard is om één van deze twee te kopen, weet iemand dat? Of beter nog, heeft iemand heel toevallig ervaring met deze boeken? Het ziet er op zich wel uit alsof ik hier wat van kan leren (heb nooit les gehad ofzo dus vandaar) en het is niet al te duur.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_80114837
ik heb ook een tijdje bas gespeeld. ik leerde het spelen door naar filmpjes te kijken. nu heb je youtube; had je toen niet natuurlijk, maar tja, er staan veel leuke dingen op yt

pi_80188237
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Hey,

heb mezelf een pagina of twee geleden geïntroduceerd en zat een beetje rond te kijken naar manieren om mijn techniek wat te kunnen verbeteren en een algemeen betere basser te worden Omdat ik het momenteel wel redelijk druk heb leek het mij het handigst als ik gewoon een boek ofzo over het onderwerp koop.

Een snelle zoekactie op bol.com levert deze twee keuzes:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description

http://www.bol.com/nl/p/c(...)#product_description

Ik vroeg me af of het het geld waard is om één van deze twee te kopen, weet iemand dat? Of beter nog, heeft iemand heel toevallig ervaring met deze boeken? Het ziet er op zich wel uit alsof ik hier wat van kan leren (heb nooit les gehad ofzo dus vandaar) en het is niet al te duur.
Bassguitar for dummies en les =

Geen ervaring met deze boeken.
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 11 april 2010 @ 21:27:39 #223
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80203227
Omg, we hebben nu een tof toetsenmotiefje voor een nummer en de intro vraagt er misschien om dat ik ga slappen! . Help! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80203347


En ik kan het nog steeds niet
  zondag 11 april 2010 @ 21:34:29 #225
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80203656
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
Omg, we hebben nu een tof toetsenmotiefje voor een nummer en de intro vraagt er misschien om dat ik ga slappen! . Help! .
oefenenoefenenoefenen

en nog eens oefenen
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 11 april 2010 @ 21:47:24 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80204418
Ja, het gaat met ook wel lukken . Het is alleen..nog nooit echt in een nummer gedaan! . Maar wel leuk voor de afwisseling. Je hoort weleens bassisten in power metal slappen, die dude van Dragonforce bijv of die kerel van Angra, maar heel gebruikelijk is het niet .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80205648
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi
Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 11 april 2010 @ 22:26:28 #228
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80206711
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

[ afbeelding ]
*kwijlt over toestenbord*

TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_80206778
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:

[..]

*kwijlt over toestenbord*


Ik GAS er ook al een tijdje hard op
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 11 april 2010 @ 22:50:37 #230
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_80208052
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

[ afbeelding ]
Het is een Hudson PB4

http://www.cranesmusicstore.com/bassguitarshudson-c-105_107.html
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80211883


Ik denk I like en ik denk I want
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80211898
Waarom zou je dat in hemelsnaam op je bass willen hebben.
pi_80212405
Weet ik niet
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  maandag 12 april 2010 @ 00:39:21 #234
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80212533
Omdat het kan?
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_80213541




Wel skills
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  FOK!Fotograaf maandag 12 april 2010 @ 14:29:52 #236
145146 Andyy
  maandag 12 april 2010 @ 14:31:43 #237
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80226008
Maf toeval...ik vroeg me net af waar Maarssen ligt .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!Fotograaf maandag 12 april 2010 @ 14:57:54 #238
145146 Andyy
pi_80227135
Weet iemand waar je nog meer een advertentie kan plaatsen? (na BGF)
(en Marktplaats valt af omdat het geld kost )
  maandag 12 april 2010 @ 15:05:20 #239
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80227434
quote:
Op maandag 12 april 2010 01:47 schreef IkBenOzan het volgende:




Wel skills
siiiick

en dan die gitaren op de achtergrond
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_80229445
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:57 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand waar je nog meer een advertentie kan plaatsen? (na BGF)
(en Marktplaats valt af omdat het geld kost )
Ik dacht dat marktplaats pas geld vraagt als je er een prijs bij zet. Als je je prijs gewoon in je omschrijving zet kost het geen geld geloof ik.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80536439
Morgen naar LARRY GRAHAM AND GRAHAM CENTRAL STATION



Heb er goesting in.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80536842
Zo, heb nog een nieuwe Boss ODB-3 voor 50 euro op de kop kunnen tikken .. Pedalboard begint vol te raken (niet dat het een groot pedalboard is )
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80537516
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, heb nog een nieuwe Boss ODB-3 voor 50 euro op de kop kunnen tikken .. Pedalboard begint vol te raken (niet dat het een groot pedalboard is )

pic's mp-dries
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80537797
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

pic's mp-dries
Het pic's gedeelte snap ik
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80538020
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Het pic's gedeelte snap ik
Mp3's
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80538245
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Mp3's
Dingen opnemen doe ik niet aan .. Teveel gedoe om dat fatsoenlijk te doen .. Kan wel zeggen dat die ODB-3 samen met een CE-2B heel fijn kunnen klinken


Momenteel de status, heb het eigenlijk niet eens nodig . Weet dus ook niet wat er nog bij kan komen.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80539205
Heb je die Big Muff niet nodig?
pi_80539296
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Sautor het volgende:
Heb je die Big Muff niet nodig?
Jawel .. Want af en toe gebruik ik m bij Muse dingetjes .. Sowieso, je koopt ze voor 70 euro bij Feedback
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80540765
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dingen opnemen doe ik niet aan .. Teveel gedoe om dat fatsoenlijk te doen .. Kan wel zeggen dat die ODB-3 samen met een CE-2B heel fijn kunnen klinken

[ afbeelding ]
Momenteel de status, heb het eigenlijk niet eens nodig . Weet dus ook niet wat er nog bij kan komen.
JE kan al aardig combineren met 3 effecten

Muf en ODB-3 tegelijk kan wel ranzig worden
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80540838
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jawel .. Want af en toe gebruik ik m bij Muse dingetjes .. Sowieso, je koopt ze voor 70 euro bij Feedback
Als het voor minder zou kunnen .
pi_80541267
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

JE kan al aardig combineren met 3 effecten

Muf en ODB-3 tegelijk kan wel ranzig worden
Moet ze nog eens proberen met beide vol gain open
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:39:31 #252
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80541482
Dan heb je geen amp meer nodig, gewoon gelijk in de cab kan je dan
pi_80541623
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef KaMo het volgende:
Dan heb je geen amp meer nodig, gewoon gelijk in de cab kan je dan
Welke cab? Beginnerscombo ftw
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80541958
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Welke cab? Beginnerscombo ftw
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80542220
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]


Voor thuis gaat dit ding al hard zat ..
Stond bij de muziekwinkel trouwens nog een Mayones Jabba Classic... Wat een ongelooflijk geile bas
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')