abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80541267
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

JE kan al aardig combineren met 3 effecten

Muf en ODB-3 tegelijk kan wel ranzig worden
Moet ze nog eens proberen met beide vol gain open
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:39:31 #252
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80541482
Dan heb je geen amp meer nodig, gewoon gelijk in de cab kan je dan
pi_80541623
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef KaMo het volgende:
Dan heb je geen amp meer nodig, gewoon gelijk in de cab kan je dan
Welke cab? Beginnerscombo ftw
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80541958
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Welke cab? Beginnerscombo ftw
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80542220
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]


Voor thuis gaat dit ding al hard zat ..
Stond bij de muziekwinkel trouwens nog een Mayones Jabba Classic... Wat een ongelooflijk geile bas
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80542285
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Voor thuis gaat dit ding al hard zat ..
Stond bij de muziekwinkel trouwens nog een Mayones Jabba Classic... Wat een ongelooflijk geile bas
Mijn huisgenoten vinden het al irritant als ik dat ding uberhaupt aan heb Scheelt dat het best gehorig is
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:58:19 #257
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80542360
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Welke cab? Beginnerscombo ftw
Daar zit ook een cab in, alleen die sluit je moeilijker aan iets anders aan
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:46:28 #258
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80544540
Ik faal . Ik heb net in een opwelling een BadAss I brug gekocht van iemand op BGF, maar realiseer me nu dat hij met 3 schroeven werkt ipv 5 .

Nou ja, ik kijk wel waar ik het voor kan gebruiken .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80545084
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik faal . Ik heb net in een opwelling een BadAss I brug gekocht van iemand op BGF, maar realiseer me nu dat hij met 3 schroeven werkt ipv 5 .

Nou ja, ik kijk wel waar ik het voor kan gebruiken .
Koop een T-Bird en schroef m daar op.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 21 april 2010 @ 00:11:57 #260
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80545440
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Koop een T-Bird en schroef m daar op.
Een T-bird en ik ligt heel gevoelig, ja! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80545456
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:11 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Een T-bird en ik ligt heel gevoelig, ja! .
Snel last van je schouders?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 21 april 2010 @ 00:14:52 #262
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80545519
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:12 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Snel last van je schouders?
Ik kan haast geen T-bird kopen omdat ik linkshandig ben .

Anders had ik de Nikki Sixx T-bird body van die kerel ook wel gekocht en er een Fenderbird van gemaakt .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80545562
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:14 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik kan haast geen T-bird kopen omdat ik linkshandig ben .

Anders had ik de Nikki Sixx T-bird body van die kerel ook wel gekocht en er een Fenderbird van gemaakt .
Linkshandig maar rechtspelend .. Denk dat met een paar jaar er ook nog een witte moet komen
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 21 april 2010 @ 00:27:03 #264
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_80545819
Zijn er hier nog wat pro-tips te vinden voor een basversterker in een kleine oefenruimte? 120 watt ofzo? Prijs rond de 200 euro ongeveer.

Speel pas een half jaar, en dan dit. Ik wil mijn mini-versterker houden.
  woensdag 21 april 2010 @ 00:29:05 #265
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80545888
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Linkshandig maar rechtspelend .. Denk dat met een paar jaar er ook nog een witte moet komen
Lucky you .

Eerst maar een malle Precision bouwen. De hals heb ik vrijdag al .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 21 april 2010 @ 00:29:24 #266
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80545898
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:27 schreef Biels het volgende:
Zijn er hier nog wat pro-tips te vinden voor een basversterker in een kleine oefenruimte? 120 watt ofzo? Prijs rond de 200 euro ongeveer.

Speel pas een half jaar, en dan dit. Ik wil mijn mini-versterker houden.
Wat had je? Wat is er gebeurd?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 21 april 2010 @ 00:32:29 #267
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_80545952
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:29 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wat had je? Wat is er gebeurd?
Ik ben in een bandje gaan spelen, en de vorige bassist heeft zijn versterker meegenomen. Nu mag ik een nieuwe uitzoeken . Geen flauw idee wat goede merken zijn of wat dan ook .
  woensdag 21 april 2010 @ 00:36:36 #268
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80546048
Nou ja, als je zegt goedkoop, maar wel tof dan denk ik aan Ashdown en Hartke in eerste instantie.
Wil je een combo of een top+cab? Van wat voor soort geluid houd je?

Ik heb zelf een Hartke. Nu een LH-500 en hiervoor een 3500. Erg gave dingen. Met de 3500 kun je alle kanten op. De LH-500 klinkt dan weer erg clean, maar niet klinisch, juist lekker warm. Ik laat hem rocken door er high output elementen via een compressor te douwen. Overdrive, maar dan anders .

KaMo heeft een Ashdown MAG 300, dus die kan daar wel wat over vertellen .

Wat voor muziek ga je maken?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80546094
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:29 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Lucky you .

Eerst maar een malle Precision bouwen. De hals heb ik vrijdag al .
Ik kick ook op een Jazz.. Wit
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 21 april 2010 @ 00:38:58 #270
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_80546109
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:36 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja, als je zegt goedkoop, maar wel tof dan denk ik aan Ashdown en Hartke in eerste instantie.
Wil je een combo of een top+cab? Van wat voor soort geluid houd je?

Ik heb zelf een Hartke. Nu een LH-500 en hiervoor een 3500. Erg gave dingen. Met de 3500 kun je alle kanten op. De LH-500 klinkt dan weer erg clean, maar niet klinisch, juist lekker warm. Ik laat hem rocken door er high output elementen via een compressor te douwen. Overdrive, maar dan anders .

KaMo heeft een Ashdown MAG 300, dus die kan daar wel wat over vertellen .

Wat voor muziek ga je maken?
Combo lijkt me nu nog het makkelijkste. We spelen gewoon vrij degelijke rockmuziek, ik heb nog een demo opgenomen enzo met de oude versterker, misschien dat je daar wat aan hebt. Zo'n soort geluid zoek ik, vrij standaard is het volgens mij. Dan kan ik daarna altijd nog wel met wat effecten erbij gaan klooien.
  woensdag 21 april 2010 @ 00:45:49 #271
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80546259
Nou, ik vind het belangrijker dat jij weet wat je wilt .

Ik neem ff aan dat jullie ook willen optreden. Bedenk dan het volgende:
Met een combo moet je altijd het hele ding meeslepen. Als je een top en cab hebt, hoef je niet altijd alles mee te slepen. Soms kun je een cab delen met een andere band en hoef je enkel je top mee te nemen. Handig!
Sterker nog; het eerste half jaar had ik niet eens een cab .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80546317
Ik weet iig wat ik wil .. De buizensound van Ampeg
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 21 april 2010 @ 00:49:44 #273
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_80546357
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:45 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, ik vind het belangrijker dat jij weet wat je wilt .

Ik neem ff aan dat jullie ook willen optreden. Bedenk dan het volgende:
Met een combo moet je altijd het hele ding meeslepen. Als je een top en cab hebt, hoef je niet altijd alles mee te slepen. Soms kun je een cab delen met een andere band en hoef je enkel je top mee te nemen. Handig!
Sterker nog; het eerste half jaar had ik niet eens een cab .
Ik wil gewoon het huidige geluid ongeveer houden, maar dan iets wolliger, zegmaar.

Ik ben niet zo goed met uitleggen .
  woensdag 21 april 2010 @ 00:49:58 #274
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80546362
Ik wil een SWR Henry 8x8th....denk ik. Ik GAS .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80546407
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil een SWR Henry 8x8th....denk ik. Ik GAS .
Die Ampeg SVT VR .. Damn daar ben ik zo verliefd op
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')