Gaaf dingquote:Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi
*kwijlt over toestenbord*quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Gaaf ding![]()
Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.
Zie pic;
[ afbeelding ]
Ik GAS er ook al een tijdje hard opquote:
Het is een Hudson PB4quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Gaaf ding![]()
Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.
Zie pic;
[ afbeelding ]
siiiickquote:
Ik dacht dat marktplaats pas geld vraagt als je er een prijs bij zet. Als je je prijs gewoon in je omschrijving zet kost het geen geld geloof ik.quote:Op maandag 12 april 2010 14:57 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand waar je nog meer een advertentie kan plaatsen? (na BGF)
(en Marktplaats valt af omdat het geld kost)
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, heb nog een nieuwe Boss ODB-3 voor 50 euro op de kop kunnen tikken.. Pedalboard begint vol te raken (niet dat het een groot pedalboard is
)
Het pic's gedeelte snap ikquote:
Dingen opnemen doe ik niet aanquote:
Jawelquote:
JE kan al aardig combineren met 3 effectenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dingen opnemen doe ik niet aan.. Teveel gedoe om dat fatsoenlijk te doen
.. Kan wel zeggen dat die ODB-3 samen met een CE-2B heel fijn kunnen klinken
[ afbeelding ]
Momenteel de status, heb het eigenlijk niet eens nodig. Weet dus ook niet wat er nog bij kan komen.
Als het voor minder zou kunnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jawel.. Want af en toe gebruik ik m bij Muse dingetjes
.. Sowieso, je koopt ze voor 70 euro bij Feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |