abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 21:47:24 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80204418
Ja, het gaat met ook wel lukken . Het is alleen..nog nooit echt in een nummer gedaan! . Maar wel leuk voor de afwisseling. Je hoort weleens bassisten in power metal slappen, die dude van Dragonforce bijv of die kerel van Angra, maar heel gebruikelijk is het niet .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80205648
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi
Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 11 april 2010 @ 22:26:28 #228
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80206711
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

[ afbeelding ]
*kwijlt over toestenbord*

TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_80206778
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:

[..]

*kwijlt over toestenbord*


Ik GAS er ook al een tijdje hard op
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 11 april 2010 @ 22:50:37 #230
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_80208052
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

[ afbeelding ]
Het is een Hudson PB4

http://www.cranesmusicstore.com/bassguitarshudson-c-105_107.html
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80211883


Ik denk I like en ik denk I want
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80211898
Waarom zou je dat in hemelsnaam op je bass willen hebben.
pi_80212405
Weet ik niet
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  maandag 12 april 2010 @ 00:39:21 #234
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80212533
Omdat het kan?
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_80213541




Wel skills
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  FOK!Fotograaf maandag 12 april 2010 @ 14:29:52 #236
145146 Andyy
  maandag 12 april 2010 @ 14:31:43 #237
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80226008
Maf toeval...ik vroeg me net af waar Maarssen ligt .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!Fotograaf maandag 12 april 2010 @ 14:57:54 #238
145146 Andyy
pi_80227135
Weet iemand waar je nog meer een advertentie kan plaatsen? (na BGF)
(en Marktplaats valt af omdat het geld kost )
  maandag 12 april 2010 @ 15:05:20 #239
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80227434
quote:
Op maandag 12 april 2010 01:47 schreef IkBenOzan het volgende:




Wel skills
siiiick

en dan die gitaren op de achtergrond
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_80229445
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:57 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand waar je nog meer een advertentie kan plaatsen? (na BGF)
(en Marktplaats valt af omdat het geld kost )
Ik dacht dat marktplaats pas geld vraagt als je er een prijs bij zet. Als je je prijs gewoon in je omschrijving zet kost het geen geld geloof ik.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80536439
Morgen naar LARRY GRAHAM AND GRAHAM CENTRAL STATION



Heb er goesting in.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80536842
Zo, heb nog een nieuwe Boss ODB-3 voor 50 euro op de kop kunnen tikken .. Pedalboard begint vol te raken (niet dat het een groot pedalboard is )
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80537516
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, heb nog een nieuwe Boss ODB-3 voor 50 euro op de kop kunnen tikken .. Pedalboard begint vol te raken (niet dat het een groot pedalboard is )

pic's mp-dries
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80537797
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

pic's mp-dries
Het pic's gedeelte snap ik
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80538020
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Het pic's gedeelte snap ik
Mp3's
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80538245
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Mp3's
Dingen opnemen doe ik niet aan .. Teveel gedoe om dat fatsoenlijk te doen .. Kan wel zeggen dat die ODB-3 samen met een CE-2B heel fijn kunnen klinken


Momenteel de status, heb het eigenlijk niet eens nodig . Weet dus ook niet wat er nog bij kan komen.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80539205
Heb je die Big Muff niet nodig?
pi_80539296
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Sautor het volgende:
Heb je die Big Muff niet nodig?
Jawel .. Want af en toe gebruik ik m bij Muse dingetjes .. Sowieso, je koopt ze voor 70 euro bij Feedback
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80540765
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dingen opnemen doe ik niet aan .. Teveel gedoe om dat fatsoenlijk te doen .. Kan wel zeggen dat die ODB-3 samen met een CE-2B heel fijn kunnen klinken

[ afbeelding ]
Momenteel de status, heb het eigenlijk niet eens nodig . Weet dus ook niet wat er nog bij kan komen.
JE kan al aardig combineren met 3 effecten

Muf en ODB-3 tegelijk kan wel ranzig worden
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80540838
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jawel .. Want af en toe gebruik ik m bij Muse dingetjes .. Sowieso, je koopt ze voor 70 euro bij Feedback
Als het voor minder zou kunnen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')