quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, heb nog een nieuwe Boss ODB-3 voor 50 euro op de kop kunnen tikken.. Pedalboard begint vol te raken (niet dat het een groot pedalboard is
)
Het pic's gedeelte snap ikquote:
Dingen opnemen doe ik niet aanquote:
Jawelquote:
JE kan al aardig combineren met 3 effectenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dingen opnemen doe ik niet aan.. Teveel gedoe om dat fatsoenlijk te doen
.. Kan wel zeggen dat die ODB-3 samen met een CE-2B heel fijn kunnen klinken
[ afbeelding ]
Momenteel de status, heb het eigenlijk niet eens nodig. Weet dus ook niet wat er nog bij kan komen.
Als het voor minder zou kunnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jawel.. Want af en toe gebruik ik m bij Muse dingetjes
.. Sowieso, je koopt ze voor 70 euro bij Feedback
Moet ze nog eens proberen met beide vol gain openquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
JE kan al aardig combineren met 3 effecten![]()
Muf en ODB-3 tegelijk kan wel ranzig worden
Welke cab? Beginnerscombo ftwquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef KaMo het volgende:
Dan heb je geen amp meer nodig, gewoon gelijk in de cab kan je dan
Voor thuis gaat dit ding al hard zatquote:
Mijn huisgenoten vinden het al irritant als ik dat ding uberhaupt aan hebquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor thuis gaat dit ding al hard zat..
Stond bij de muziekwinkel trouwens nog een Mayones Jabba Classic... Wat een ongelooflijk geile bas
Daar zit ook een cab in, alleen die sluit je moeilijker aan iets anders aanquote:
Koop een T-Bird en schroef m daar op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik faal. Ik heb net in een opwelling een BadAss I brug gekocht van iemand op BGF, maar realiseer me nu dat hij met 3 schroeven werkt ipv 5
.
Nou ja, ik kijk wel waar ik het voor kan gebruiken.
Een T-bird en ik ligt heel gevoelig, ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Koop een T-Bird en schroef m daar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |