abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80536439
Morgen naar LARRY GRAHAM AND GRAHAM CENTRAL STATION



Heb er goesting in.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80536842
Zo, heb nog een nieuwe Boss ODB-3 voor 50 euro op de kop kunnen tikken .. Pedalboard begint vol te raken (niet dat het een groot pedalboard is )
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80537516
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, heb nog een nieuwe Boss ODB-3 voor 50 euro op de kop kunnen tikken .. Pedalboard begint vol te raken (niet dat het een groot pedalboard is )

pic's mp-dries
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80537797
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

pic's mp-dries
Het pic's gedeelte snap ik
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80538020
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Het pic's gedeelte snap ik
Mp3's
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80538245
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Mp3's
Dingen opnemen doe ik niet aan .. Teveel gedoe om dat fatsoenlijk te doen .. Kan wel zeggen dat die ODB-3 samen met een CE-2B heel fijn kunnen klinken


Momenteel de status, heb het eigenlijk niet eens nodig . Weet dus ook niet wat er nog bij kan komen.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80539205
Heb je die Big Muff niet nodig?
pi_80539296
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Sautor het volgende:
Heb je die Big Muff niet nodig?
Jawel .. Want af en toe gebruik ik m bij Muse dingetjes .. Sowieso, je koopt ze voor 70 euro bij Feedback
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80540765
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dingen opnemen doe ik niet aan .. Teveel gedoe om dat fatsoenlijk te doen .. Kan wel zeggen dat die ODB-3 samen met een CE-2B heel fijn kunnen klinken

[ afbeelding ]
Momenteel de status, heb het eigenlijk niet eens nodig . Weet dus ook niet wat er nog bij kan komen.
JE kan al aardig combineren met 3 effecten

Muf en ODB-3 tegelijk kan wel ranzig worden
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80540838
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jawel .. Want af en toe gebruik ik m bij Muse dingetjes .. Sowieso, je koopt ze voor 70 euro bij Feedback
Als het voor minder zou kunnen .
pi_80541267
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

JE kan al aardig combineren met 3 effecten

Muf en ODB-3 tegelijk kan wel ranzig worden
Moet ze nog eens proberen met beide vol gain open
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:39:31 #252
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80541482
Dan heb je geen amp meer nodig, gewoon gelijk in de cab kan je dan
pi_80541623
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef KaMo het volgende:
Dan heb je geen amp meer nodig, gewoon gelijk in de cab kan je dan
Welke cab? Beginnerscombo ftw
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80541958
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Welke cab? Beginnerscombo ftw
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80542220
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]


Voor thuis gaat dit ding al hard zat ..
Stond bij de muziekwinkel trouwens nog een Mayones Jabba Classic... Wat een ongelooflijk geile bas
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80542285
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Voor thuis gaat dit ding al hard zat ..
Stond bij de muziekwinkel trouwens nog een Mayones Jabba Classic... Wat een ongelooflijk geile bas
Mijn huisgenoten vinden het al irritant als ik dat ding uberhaupt aan heb Scheelt dat het best gehorig is
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:58:19 #257
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80542360
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Welke cab? Beginnerscombo ftw
Daar zit ook een cab in, alleen die sluit je moeilijker aan iets anders aan
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:46:28 #258
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80544540
Ik faal . Ik heb net in een opwelling een BadAss I brug gekocht van iemand op BGF, maar realiseer me nu dat hij met 3 schroeven werkt ipv 5 .

Nou ja, ik kijk wel waar ik het voor kan gebruiken .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80545084
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik faal . Ik heb net in een opwelling een BadAss I brug gekocht van iemand op BGF, maar realiseer me nu dat hij met 3 schroeven werkt ipv 5 .

Nou ja, ik kijk wel waar ik het voor kan gebruiken .
Koop een T-Bird en schroef m daar op.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 21 april 2010 @ 00:11:57 #260
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80545440
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Koop een T-Bird en schroef m daar op.
Een T-bird en ik ligt heel gevoelig, ja! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')