abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80114837
ik heb ook een tijdje bas gespeeld. ik leerde het spelen door naar filmpjes te kijken. nu heb je youtube; had je toen niet natuurlijk, maar tja, er staan veel leuke dingen op yt

pi_80188237
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Hey,

heb mezelf een pagina of twee geleden geïntroduceerd en zat een beetje rond te kijken naar manieren om mijn techniek wat te kunnen verbeteren en een algemeen betere basser te worden Omdat ik het momenteel wel redelijk druk heb leek het mij het handigst als ik gewoon een boek ofzo over het onderwerp koop.

Een snelle zoekactie op bol.com levert deze twee keuzes:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_description

http://www.bol.com/nl/p/c(...)#product_description

Ik vroeg me af of het het geld waard is om één van deze twee te kopen, weet iemand dat? Of beter nog, heeft iemand heel toevallig ervaring met deze boeken? Het ziet er op zich wel uit alsof ik hier wat van kan leren (heb nooit les gehad ofzo dus vandaar) en het is niet al te duur.
Bassguitar for dummies en les =

Geen ervaring met deze boeken.
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 11 april 2010 @ 21:27:39 #223
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80203227
Omg, we hebben nu een tof toetsenmotiefje voor een nummer en de intro vraagt er misschien om dat ik ga slappen! . Help! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80203347


En ik kan het nog steeds niet
  zondag 11 april 2010 @ 21:34:29 #225
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80203656
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
Omg, we hebben nu een tof toetsenmotiefje voor een nummer en de intro vraagt er misschien om dat ik ga slappen! . Help! .
oefenenoefenenoefenen

en nog eens oefenen
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 11 april 2010 @ 21:47:24 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80204418
Ja, het gaat met ook wel lukken . Het is alleen..nog nooit echt in een nummer gedaan! . Maar wel leuk voor de afwisseling. Je hoort weleens bassisten in power metal slappen, die dude van Dragonforce bijv of die kerel van Angra, maar heel gebruikelijk is het niet .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80205648
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi
Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 11 april 2010 @ 22:26:28 #228
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80206711
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

[ afbeelding ]
*kwijlt over toestenbord*

TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_80206778
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:

[..]

*kwijlt over toestenbord*


Ik GAS er ook al een tijdje hard op
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 11 april 2010 @ 22:50:37 #230
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_80208052
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gaaf ding

Het is denk ik een Shopnaam voor een Tanglewood.

Zie pic;

[ afbeelding ]
Het is een Hudson PB4

http://www.cranesmusicstore.com/bassguitarshudson-c-105_107.html
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80211883


Ik denk I like en ik denk I want
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_80211898
Waarom zou je dat in hemelsnaam op je bass willen hebben.
pi_80212405
Weet ik niet
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  maandag 12 april 2010 @ 00:39:21 #234
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80212533
Omdat het kan?
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_80213541




Wel skills
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  FOK!Fotograaf maandag 12 april 2010 @ 14:29:52 #236
145146 Andyy
  maandag 12 april 2010 @ 14:31:43 #237
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80226008
Maf toeval...ik vroeg me net af waar Maarssen ligt .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!Fotograaf maandag 12 april 2010 @ 14:57:54 #238
145146 Andyy
pi_80227135
Weet iemand waar je nog meer een advertentie kan plaatsen? (na BGF)
(en Marktplaats valt af omdat het geld kost )
  maandag 12 april 2010 @ 15:05:20 #239
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80227434
quote:
Op maandag 12 april 2010 01:47 schreef IkBenOzan het volgende:




Wel skills
siiiick

en dan die gitaren op de achtergrond
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_80229445
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:57 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand waar je nog meer een advertentie kan plaatsen? (na BGF)
(en Marktplaats valt af omdat het geld kost )
Ik dacht dat marktplaats pas geld vraagt als je er een prijs bij zet. Als je je prijs gewoon in je omschrijving zet kost het geen geld geloof ik.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')