De rest er maar bij fantaseren danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:53 schreef Laysa het volgende:
Tis zwart bij Sven Meertje ...dus het kleed af...dus niet echt representief
trustenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga slapen. Kwam net die vent met die hamer tegen, hij was niet lief voor me.
Truste y'all![]()
Slaap lekker Meraquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Truste y'all![]()
Sleep tightquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Truste y'all![]()
Zoalng er een Nederlander meedoet kijk ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
Ik vind schaatsen zo saai hè? Ik trek alleen de 500 meter nog.
ik vind er ook geen ene ruk aan...maar bij de OS ben ik ineens ''Fann""quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
Ik vind schaatsen zo saai hè? Ik trek alleen de 500 meter nog.
BBBobbb nu!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zoalng er een Nederlander meedoet kijk ik wel
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind er ook geen ene ruk aan...maar bij de OS ben ik ineens ''Fann""
Hoi FANNquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind er ook geen ene ruk aan...maar bij de OS ben ik ineens ''Fann""
Owwwwwwww, kokenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
dat schijnt...die kunnen wel lekker koken
In één van de schaatstopics staat vast een linkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef hondjes het volgende:
Kan het mooi niet zien..
iemand een link, om uit buitenland live schaatsen te kijken?
http://nos.nl/os2010/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef hondjes het volgende:
Kan het mooi niet zien..
iemand een link, om uit buitenland live schaatsen te kijken?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Schaatsen is voor homo's, zie ook die pakjes
IJshockey, da's pas voor echte mannen
Ben je al blauw?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:17 schreef Anniebab het volgende:
Nog een rit, dan kan ik weer ademhalen,
Die werkt niet in buitenland..quote:
Nabeschouwing met Mart, Ria en Bart, gewoon lekker lullen over schaatsen en rondetijden en en en heel misschien die foeilelijke pakken komen ook nog aan bodquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat een schatje die Sven![]()
Die zou je toch zo mee naar huis nemen.
Mooi, hebben we dat ook meteen gehadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Sven heeft net aangegeven dat hij niet moe is , dus hij doet zo meteen de 10 km nog effe
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat een schatje die Sven![]()
Die zou je toch zo mee naar huis nemen.
dubbel feeessssjjtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
De vriend van mijn dochter heet ook Sven en is vandaag jarig
Geen sporten meer?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dw huldiging, morgen dames 3000 geloof ik.
Ja gaat ook, dacht rodelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen sporten meer?
Ik dacht dat het de hele nacht door zou gaan
die gaat ie volgens mij ook winnen......quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Sven heeft net aangegeven dat hij niet moe is , dus hij doet zo meteen de 10 km nog effe
Thanks, we komen net thuis van een borreltje.quote:
Ja tuurlijk, k dacht dat je schaatsen bedoelde....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen sporten meer?
Ik lees bijna nooit terug, maar zag per toeval die lieve foto.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb bijna pijn aan mijn kaak van de brede glimlach op mijn smoel
Doen we ook, we krijgen zo nog klei-ijsberen schieten en de 5 kilometer onder het ijs zwemmenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen sporten meer?
Neuh, schaatsen is ook maar saaiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, k dacht dat je schaatsen bedoelde....
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees bijna nooit terug, maar zag per toeval die lieve foto.
Wat een scheetje met haar oogjes wijs![]()
Leuk hoor, ga jij maar suikeroom spelen.
Ik moest er even aan wennen, want ik had het niet verwachtquote:
Zwembroekjes....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Doen we ook, we krijgen zo nog klei-ijsberen schieten en de 5 kilometer onder het ijs zwemmen
Ja maar ijs dus koud dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwembroekjes....Tita ff roepen..
Isis, daar moet ik nou weer aan wennenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest er even aan wennen, want ik had het niet verwacht
Een nichtje van mij heeft vorige week een Isis gekregen
Nou, neem je tijd maar hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isis, daar moet ik nou weer aan wennen
Oh vind ik ook sexyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwembroekjes....Tita ff roepen..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isis, daar moet ik nou weer aan wennen
Zit dat ook bij jullie in de familie??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Bij sommige mensen blijft er nog genoeg over hoor
Dat is een mooie en zit er ook zo een ijblokjesautogeval in??/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag mijn keigave Amerikaanse koelkast besteld
[ afbeelding ]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertapquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is een mooie en zit er ook zo een ijblokjesautogeval in??/
Ik kan niet over de rest van de familie spreken natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zit dat ook bij jullie in de familie??![]()
Dat mag, wat een schatje,,gefeliciteerd..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb bijna pijn aan mijn kaak van de brede glimlach op mijn smoel
Shit, ik wou heul tof doen met mijn verkleding en dat ik ga carnavallenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die ging naar bed uurtje geleden al Ian.
Zozo gaaf Deissyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertap
jeeetje wat een luxe ,prachtding!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertap
Je mist Mera he, lees het gewoon tussen je regels door, ach kut ook he dat jullie zover van elkaar afwonenquote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, ik wou heul tof doen met mijn verkleding en dat ik ga carnavallen
En dat ik redelijk bezopen ben
Dank jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat mag, wat een schatje,,gefeliciteerd..
Ik mis haar als fuck, serieus, slaat nergens op.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mist Mera he, lees het gewoon tussen je regels door, ach kut ook he dat jullie zover van elkaar afwonen
en als vriendin ook wel een beetje, toch?quote:
Lijkt me wel, daarom ga ik ook heul bij d'r wonen enzeauxquote:Op zondag 14 februari 2010 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
en als vriendin ook wel een beetje, toch?
Ja natuurlijk slaat het wel ergens op, je bent gewoon stape lsuper helemaal verliefd van vlinders injebuik tot nergens anders meer aan denken. Liefde is zo mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis haar als fuck, serieus, slaat nergens op.
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zien we wel
Mera had ik niet herkend in haar carnavalspakje
Oh leuk en gezellig, doe Arno maar de groetjes van onsquote:
Heel veel plezier en doe voorzichtigquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, stel fuckers! Ik ben CarnavallenZij die gaan sterven zeggen Alaaf, enzeaux
Ons??? Ow oke doe dat dan maar,hahhaaaquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh leuk en gezellig, doe Arno maar de groetjes van ons
Enzeauxquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, stel fuckers! Ik ben CarnavallenZij die gaan sterven zeggen Alaaf, enzeaux
Ja natuurlijk van ons, alles vanavond voor Volk en Vaderland en gouden plakken en saamhorigheidquote:Op zondag 14 februari 2010 00:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ons??? Ow oke doe dat dan maar,hahhaaa
Tuurlijk, aaach die jongen zuipt zich helemaal lazerus van verdriet.....quote:Op zondag 14 februari 2010 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja natuurlijk van ons, alles vanavond voor Volk en Vaderland en gouden plakken en saamhorigheid
Jij ookquote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga nog even kijken of er nog een film is ofzo, truste alvast![]()
Trusten Annie....ik ga ookquote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Slaap lekker. en de rest ook ik ga ook afsluiten.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Dat klinkt eigenlijk best wel okequote:Op zondag 14 februari 2010 00:32 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde dit vanmiddag in m'n favo rock café:
Ja, maar wel heel anders dan dat lieve tere nummer van Kate Bushquote:
Nog wel maar pil is kicking in dus ik moet zo echt afsluitenquote:
Ik sluit mee afquote:Op zondag 14 februari 2010 00:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog wel maar pil is kicking in dus ik moet zo echt afsluiten![]()
ik ga ff een Fannetje doen![]()
Vaarwel....ik ga...tjuus...en misschien zie ik jullie weer....ik ga naar....OUT
das 1 verdieping hoger![]()
Mn bed![]()
Doei
Was je in de stairway?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:32 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde dit vanmiddag in m'n favo rock café:
Nee, in The Move.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was je in de stairway?
Met wie?
De move was tegenover het poolcafe he?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, in The Move.
En je weet wel met wie
Ja daar,zijn wij ook wel geweestquote:Op zondag 14 februari 2010 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De move was tegenover het poolcafe he?
Doe ik.quote:Doe haar de groetjes! (opeens verjaardagflashback heeft, vaag feestje was dat ook)
Van mij hoeft het niet, er lag hier nog een paar centimeter.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is niet veel, denk je dat er nog meer komt?
Jaaaaa, korterokjesdag moet snel komenquote:Op zondag 14 februari 2010 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Yep ik ook, het verneukeratieve is die zon ook de hele dag, dan denk ik lente!
Terasjes, park, strand...jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 14 februari 2010 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaaaaa, korterokjesdag moet snel komen
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terasjes, park, strand...jaaaaaaaaaaaaa!
Wat is het saai op fok.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:29 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zaterdag 13 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 254 Ian_Nick
10. 177 Laysa
72. 071 Toverheks
79. 067 Anniebab
88. 064 PietjePuk007
90. 063 liesje1979
94. 062 remlof
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
Best knap, want ik was behalve vanavond niet veel online vandaagquote:Op zondag 14 februari 2010 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wie hadden er vandaag geen leven?
Zondags geen post, misschien dat je morgen de buit binnen krijgt.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:59 schreef hondjes het volgende:
Potverdorie,,weer geen geheime liefde............
of zullen de kados en bloemen in Nederland liggen.
En carnavallen doe je ook al niet. Wat hebben wij eigenlijk een kut leven. Geen valentijn en sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:02 schreef Marrije het volgende:
Ik doe niet aan Valentijn.
Maar die sneeuw is wel
Eh, nou dat geen carnaval draagt bij aan de kwaliteit van mn levenquote:Op zondag 14 februari 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
En carnavallen doe je ook al niet. Wat hebben wij eigenlijk een kut leven. Geen valentijn en sneeuw.
quote:
Sneeuwt hier nu als een gek, mooie witte vlokjes en is al behoorlijk wat gevallen, heerlijkquote:
Ik haat sneeuw en ijs!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sneeuwt hier nu als een gek, mooie witte vlokjes en is al behoorlijk wat gevallen, heerlijk
En hoeveel valentijnskaartjes bedraagt de score inmiddels?quote:
Vast 0....ik moet daarvoor helemaal naar beneden naar de brievenbus...en ik denk niet dat de postbode op zondag bezorgd....quote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoeveel valentijnskaartjes bedraagt de score inmiddels?
Ik ook! Ook door een anoniempje! Iemand stuurt die smsjes vast per 1000 tegelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef Laysa het volgende:
Ik had een Valentijn Sms![]()
Ondertekend door Anoniempje
![]()
ja maar ik heb hem opgeslagen in mn speciale mappen...en nu zga jj zeggen dat iedereen die krijgt en dat het niks niet speciaals is, maar een soort van sms dienstquote:Op zondag 14 februari 2010 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook! Ook door een anoniempje! Iemand stuurt die smsjes vast per 1000 tegelijk.
Ja dat heb je met anoniempjes! Wie weet wie het is! Straks is het Pietje die dezelfde sms naar iedereen heeft gestuurd.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik heb hem opgeslagen in mn speciale mappen...en nu zga jj zeggen dat iedereen die krijgt en dat het niks niet speciaals is, maar een soort van sms dienst*krak
Wat ben jij vroeg wakker trouwens...lekker geslapen?
Pietje heeft connecties van pauper tot paus en terug!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:01 schreef Laysa het volgende:
Een
Sms
van
Piet
![]()
Hoe komt hij eigenlijk aan mn nummer?![]()
AAAh kudt joh....dus je hebt weer slecht geslapen....je moet een kussen onder je arm leggen dan kan je dr ook niet opgaan liggen
Je zit toch niet mn nummer uit te delen hé??quote:Op zondag 14 februari 2010 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje heeft connecties van pauper tot paus en terug!![]()
Had ik, maar in mijn bijna slaap dacht ik even bijdraaien.
Leuk, en nou de hele dag mijmeren van wie?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:46 schreef Laysa het volgende:
Ik had een Valentijn Sms![]()
Ondertekend door Anoniempje
![]()
Heb ik jouw nummer?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zit toch niet mn nummer uit te delen hé??
neh.....zn naam stond erbijquote:Op zondag 14 februari 2010 12:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Leuk, en nou de hele dag mijmeren van wie?![]()
Wat een faalbaas! Die weet niet eens hoe valentijn werkt!quote:
ik vond het juist heel erg lievvvvquote:Op zondag 14 februari 2010 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een faalbaas! Die weet niet eens hoe valentijn werkt!
Die Pietje heeft er ook niet echt wat van begrepen he!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Pietje heeft er ook niet echt wat van begrepen he!
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb niks gestuurd lays, zou naam erbij zetten bel maar
Net doen alsof je van niets weet! Zo moet dat Piet!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb niks gestuurd lays, zou naam erbij zetten bel maar
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:31 schreef Laysa het volgende:
Nou....dan hoef ik ook mn agenda niet meer vrij te houden....want geen naam geen date
Nu volg ik je niet meer!quote:
Ik drink ook niet!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:34 schreef Laysa het volgende:
Ja maar....iemand zit zwaar in een ontkenningsfase...dus blame it on the ...drank...van diegene he...niet bij mij...ik doe alleen maar fris en sapjes enzulks
Wie wat waar? Effe lezen...quote:
die heb ik zelfquote:Op zondag 14 februari 2010 13:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus je moet het stellen zonder glazen tafel.
Hallo?quote:
Ik weet wel wie wie het isquote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo?
Is het een FOK!-user dan? Stond er een smiley bij of zo?
We mogen het niet weten geloof ik.quote:
Niets mee te maken.quote:
Ik weet niet of ze ook op vrouwen valt.quote:Maar het moet iemand zijn die haar nummer heeft dus de mogelijkheden zijn beperkt Sherlock.
Neuh ik val nie op vrouwenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niets mee te maken.![]()
[..]
Ik weet niet of ze ook op vrouwen valt.
Wat ging er mis?quote:
Dat ik afgelopen weken 2 keer iets besteld heb wat volgens de betreffende webwinkel bij hen op voorraad is, maar na betaling blijkt dat ze het toch niet kunnen leverenquote:
O ja, dat lees je wel vaker op kieskeurig.nlquote:Op zondag 14 februari 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ik afgelopen weken 2 keer iets besteld heb wat volgens de betreffende webwinkel bij hen op voorraad is, maar na betaling blijkt dat ze het toch niet kunnen leveren
Ik zal op KiesKeurig negatieve feedback gevenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, dat lees je wel vaker op kieskeurig.nl
Of dat er dan een ouder model wordt gestuurd.
Het artikel of je tirade?quote:
Het artikel. de tirade moest nog beginnenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het artikel of je tirade?
Je kunt ook de winkel zélf beoordelen.
Ik las het gisteren ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
ow en ik las net elders dat het chinese nwe jaar is begonnen...happy Newyear![]()
En het is het jaar van de Tijger![]()
D.tjuhhhhh ons jaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Nee? Nergens last van?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat is er looss?? kater van hier naar ginder??
Kater? Nee, poesquote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat is er looss?? kater van hier naar ginder??
Ik ookquote:
Nomnomnommmmmmmmmquote:Op zondag 14 februari 2010 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ookOp een broodje, met een plakje jonge kaas eromheen
![]()
![]()
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ookOp een broodje, met een plakje jonge kaas eromheen
![]()
![]()
Nee ik eik ook niet...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?
Ik heb er nooit eerder van gehoord.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat lekker een plakje kaas om je kroket?
Ik heb er nooit eerder van gehoord.
Frietje waterfiets?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo zelf een frietje waterfiets halen
M'n peuken zijn toch bijna op
Dat heb je van Ian hè?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alles is lekker met jonge kaas
![]()
Ook geslaagd: Plakje jonge kaas om je frikandel en een beetje curry ertussen en dan op een broodje
Nee, helemaal van mezelf, eet het al jaren zoquote:
Frietje catamaran noemen ze dat hierquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, friet in een bakje met twee frikandellen![]()
Dat kan ook. Of een patatje peddelbootquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Frietje catamaran noemen ze dat hier
En wat is dat dan? Klinkt alsof er een glibberige substantie bij zit.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef Dementor het volgende:
Ik nam wel eens Frietje AtlantikWall.
Een familiezak friet met daarin drie frikandellen speciaal.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wat is dat dan? Klinkt alsof er een glibberige substantie bij zit.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een familiezak friet met daarin drie frikandellen speciaal.
Moet je ook alleen eten als je de gehele linie moet verdedigen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoveel honger heb ik nou ook weer niet
Dat heb ik ook weleens, maar dat duurt nooit langquote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
Tis wel stil he , vandaag?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, maar dat duurt nooit lang
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Calimero_31 het volgende:
ik vergeet steeds dat Fok bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |