Ja maar ijs dus koud dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwembroekjes....Tita ff roepen..
Isis, daar moet ik nou weer aan wennenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest er even aan wennen, want ik had het niet verwacht
Een nichtje van mij heeft vorige week een Isis gekregen
Nou, neem je tijd maar hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isis, daar moet ik nou weer aan wennen
Oh vind ik ook sexyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwembroekjes....Tita ff roepen..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isis, daar moet ik nou weer aan wennen
Zit dat ook bij jullie in de familie??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Bij sommige mensen blijft er nog genoeg over hoor
Dat is een mooie en zit er ook zo een ijblokjesautogeval in??/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag mijn keigave Amerikaanse koelkast besteld
[ afbeelding ]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertapquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is een mooie en zit er ook zo een ijblokjesautogeval in??/
Ik kan niet over de rest van de familie spreken natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zit dat ook bij jullie in de familie??![]()
Dat mag, wat een schatje,,gefeliciteerd..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb bijna pijn aan mijn kaak van de brede glimlach op mijn smoel
Shit, ik wou heul tof doen met mijn verkleding en dat ik ga carnavallenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die ging naar bed uurtje geleden al Ian.
Zozo gaaf Deissyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertap
jeeetje wat een luxe ,prachtding!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertap
Je mist Mera he, lees het gewoon tussen je regels door, ach kut ook he dat jullie zover van elkaar afwonenquote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, ik wou heul tof doen met mijn verkleding en dat ik ga carnavallen
En dat ik redelijk bezopen ben
Dank jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat mag, wat een schatje,,gefeliciteerd..
Ik mis haar als fuck, serieus, slaat nergens op.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mist Mera he, lees het gewoon tussen je regels door, ach kut ook he dat jullie zover van elkaar afwonen
en als vriendin ook wel een beetje, toch?quote:
Lijkt me wel, daarom ga ik ook heul bij d'r wonen enzeauxquote:Op zondag 14 februari 2010 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
en als vriendin ook wel een beetje, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |