De rest er maar bij fantaseren danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:53 schreef Laysa het volgende:
Tis zwart bij Sven Meertje ...dus het kleed af...dus niet echt representief
trustenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga slapen. Kwam net die vent met die hamer tegen, hij was niet lief voor me.
Truste y'all![]()
Slaap lekker Meraquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Truste y'all![]()
Sleep tightquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Truste y'all![]()
Zoalng er een Nederlander meedoet kijk ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
Ik vind schaatsen zo saai hè? Ik trek alleen de 500 meter nog.
ik vind er ook geen ene ruk aan...maar bij de OS ben ik ineens ''Fann""quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
Ik vind schaatsen zo saai hè? Ik trek alleen de 500 meter nog.
BBBobbb nu!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zoalng er een Nederlander meedoet kijk ik wel
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind er ook geen ene ruk aan...maar bij de OS ben ik ineens ''Fann""
Hoi FANNquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind er ook geen ene ruk aan...maar bij de OS ben ik ineens ''Fann""
Owwwwwwww, kokenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
dat schijnt...die kunnen wel lekker koken
In één van de schaatstopics staat vast een linkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef hondjes het volgende:
Kan het mooi niet zien..
iemand een link, om uit buitenland live schaatsen te kijken?
http://nos.nl/os2010/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef hondjes het volgende:
Kan het mooi niet zien..
iemand een link, om uit buitenland live schaatsen te kijken?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Schaatsen is voor homo's, zie ook die pakjes
IJshockey, da's pas voor echte mannen
Ben je al blauw?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:17 schreef Anniebab het volgende:
Nog een rit, dan kan ik weer ademhalen,
Die werkt niet in buitenland..quote:
Nabeschouwing met Mart, Ria en Bart, gewoon lekker lullen over schaatsen en rondetijden en en en heel misschien die foeilelijke pakken komen ook nog aan bodquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat een schatje die Sven![]()
Die zou je toch zo mee naar huis nemen.
Mooi, hebben we dat ook meteen gehadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Sven heeft net aangegeven dat hij niet moe is , dus hij doet zo meteen de 10 km nog effe
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat een schatje die Sven![]()
Die zou je toch zo mee naar huis nemen.
dubbel feeessssjjtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
De vriend van mijn dochter heet ook Sven en is vandaag jarig
Geen sporten meer?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dw huldiging, morgen dames 3000 geloof ik.
Ja gaat ook, dacht rodelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen sporten meer?
Ik dacht dat het de hele nacht door zou gaan
die gaat ie volgens mij ook winnen......quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Sven heeft net aangegeven dat hij niet moe is , dus hij doet zo meteen de 10 km nog effe
Thanks, we komen net thuis van een borreltje.quote:
Ja tuurlijk, k dacht dat je schaatsen bedoelde....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen sporten meer?
Ik lees bijna nooit terug, maar zag per toeval die lieve foto.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb bijna pijn aan mijn kaak van de brede glimlach op mijn smoel
Doen we ook, we krijgen zo nog klei-ijsberen schieten en de 5 kilometer onder het ijs zwemmenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen sporten meer?
Neuh, schaatsen is ook maar saaiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, k dacht dat je schaatsen bedoelde....
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees bijna nooit terug, maar zag per toeval die lieve foto.
Wat een scheetje met haar oogjes wijs![]()
Leuk hoor, ga jij maar suikeroom spelen.
Ik moest er even aan wennen, want ik had het niet verwachtquote:
Zwembroekjes....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Doen we ook, we krijgen zo nog klei-ijsberen schieten en de 5 kilometer onder het ijs zwemmen
Ja maar ijs dus koud dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwembroekjes....Tita ff roepen..
Isis, daar moet ik nou weer aan wennenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest er even aan wennen, want ik had het niet verwacht
Een nichtje van mij heeft vorige week een Isis gekregen
Nou, neem je tijd maar hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isis, daar moet ik nou weer aan wennen
Oh vind ik ook sexyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwembroekjes....Tita ff roepen..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isis, daar moet ik nou weer aan wennen
Zit dat ook bij jullie in de familie??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Bij sommige mensen blijft er nog genoeg over hoor
Dat is een mooie en zit er ook zo een ijblokjesautogeval in??/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag mijn keigave Amerikaanse koelkast besteld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |