Dat is een mooie en zit er ook zo een ijblokjesautogeval in??/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag mijn keigave Amerikaanse koelkast besteld
[ afbeelding ]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertapquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is een mooie en zit er ook zo een ijblokjesautogeval in??/
Ik kan niet over de rest van de familie spreken natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zit dat ook bij jullie in de familie??![]()
Dat mag, wat een schatje,,gefeliciteerd..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb bijna pijn aan mijn kaak van de brede glimlach op mijn smoel
Shit, ik wou heul tof doen met mijn verkleding en dat ik ga carnavallenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die ging naar bed uurtje geleden al Ian.
Zozo gaaf Deissyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertap
jeeetje wat een luxe ,prachtding!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, keuze uit crunch of blokjes en een watertap
Je mist Mera he, lees het gewoon tussen je regels door, ach kut ook he dat jullie zover van elkaar afwonenquote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, ik wou heul tof doen met mijn verkleding en dat ik ga carnavallen
En dat ik redelijk bezopen ben
Dank jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat mag, wat een schatje,,gefeliciteerd..
Ik mis haar als fuck, serieus, slaat nergens op.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mist Mera he, lees het gewoon tussen je regels door, ach kut ook he dat jullie zover van elkaar afwonen
en als vriendin ook wel een beetje, toch?quote:
Lijkt me wel, daarom ga ik ook heul bij d'r wonen enzeauxquote:Op zondag 14 februari 2010 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
en als vriendin ook wel een beetje, toch?
Ja natuurlijk slaat het wel ergens op, je bent gewoon stape lsuper helemaal verliefd van vlinders injebuik tot nergens anders meer aan denken. Liefde is zo mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis haar als fuck, serieus, slaat nergens op.
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zien we wel
Mera had ik niet herkend in haar carnavalspakje
Oh leuk en gezellig, doe Arno maar de groetjes van onsquote:
Heel veel plezier en doe voorzichtigquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, stel fuckers! Ik ben CarnavallenZij die gaan sterven zeggen Alaaf, enzeaux
Ons??? Ow oke doe dat dan maar,hahhaaaquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh leuk en gezellig, doe Arno maar de groetjes van ons
Enzeauxquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, stel fuckers! Ik ben CarnavallenZij die gaan sterven zeggen Alaaf, enzeaux
Ja natuurlijk van ons, alles vanavond voor Volk en Vaderland en gouden plakken en saamhorigheidquote:Op zondag 14 februari 2010 00:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ons??? Ow oke doe dat dan maar,hahhaaa
Tuurlijk, aaach die jongen zuipt zich helemaal lazerus van verdriet.....quote:Op zondag 14 februari 2010 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja natuurlijk van ons, alles vanavond voor Volk en Vaderland en gouden plakken en saamhorigheid
Jij ookquote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga nog even kijken of er nog een film is ofzo, truste alvast![]()
Trusten Annie....ik ga ookquote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Slaap lekker. en de rest ook ik ga ook afsluiten.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Dat klinkt eigenlijk best wel okequote:Op zondag 14 februari 2010 00:32 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde dit vanmiddag in m'n favo rock café:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |