Ja natuurlijk slaat het wel ergens op, je bent gewoon stape lsuper helemaal verliefd van vlinders injebuik tot nergens anders meer aan denken. Liefde is zo mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis haar als fuck, serieus, slaat nergens op.
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zien we wel
Mera had ik niet herkend in haar carnavalspakje
Oh leuk en gezellig, doe Arno maar de groetjes van onsquote:
Heel veel plezier en doe voorzichtigquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, stel fuckers! Ik ben CarnavallenZij die gaan sterven zeggen Alaaf, enzeaux
Ons??? Ow oke doe dat dan maar,hahhaaaquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh leuk en gezellig, doe Arno maar de groetjes van ons
Enzeauxquote:Op zondag 14 februari 2010 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, stel fuckers! Ik ben CarnavallenZij die gaan sterven zeggen Alaaf, enzeaux
Ja natuurlijk van ons, alles vanavond voor Volk en Vaderland en gouden plakken en saamhorigheidquote:Op zondag 14 februari 2010 00:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ons??? Ow oke doe dat dan maar,hahhaaa
Tuurlijk, aaach die jongen zuipt zich helemaal lazerus van verdriet.....quote:Op zondag 14 februari 2010 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja natuurlijk van ons, alles vanavond voor Volk en Vaderland en gouden plakken en saamhorigheid
Jij ookquote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga nog even kijken of er nog een film is ofzo, truste alvast![]()
Trusten Annie....ik ga ookquote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga nog even kijken of er nog een film is ofzo, truste alvast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |