abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:29:19 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77968409
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef freecell het volgende:
Octo Spannend joh! Vervelend van de uitdroging en dergelijke, maar morgen wrs je kindje al

Pessie: voor de wagen. We hadden het kunnen weten hè? En die vinger klinkt wel als de baby hoor! Ik had in het begin ook wel eens het gevoel dat iemand me duwde van binnenuit.

Hier zelfde verhaal als voorgaande avonden, tijdje aanloop, tijdje flink sterkte en venijnige weeën en het neemt weer af nu. Ik ga zo maar weer douchen en slapen, dan is het morgenvroeg weer over
***kind, ook al is die natuurlijk wel heel welkom enzo...

En mijn baby beweegt in mij!!! Niet nu helaas...
pi_77968517
Hoi, ik zit hier even stiekem te internetten vanuit mijn kraamsuite ( ). Ik moet eigenlijk slapen van de zuster

Na vorige nacht dus al in het ziekenhuis onderzocht te zijn ben ik weer naar huis gestuurd. De pijn was redelijk afgezakt (wel lichte weeën op de CTG). Zo goed en zo kwaad als het kon met behulp van paracetamol een paar uurtjes slaap kunnen pakken. Vanochtend weer wat licht verteerbaars geprobeerd te eten. Gaf direct weer helse buikpijn. Ook slokjes drinken ging totaal niet zonder gigantisch afgestraft te worden. 's Middags maar weer de vlos gebeld en die constateerde nog steeds een gesloten bmm. Ondertussen zag ze ook wel dat het slecht met me ging (zeer helse buikpijn ) die pas weer wat afzakte nadat ik moest overgeven (zonder iets in mijn maag, eigenlijk is het alleen speeksel).
We zijn gelijk maar weer naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft een arts nog even wat dingen nagekeken. Ik bleek behoorlijk uitgedroogd te zijn en de pijn was ook wel duidelijk.

Daarna ben ik opgenomen met een infuus in een kraamsuite (echt mooi!) en nog even aan de CTG gelegd. De baby doet het nog steeds prima en ik had nog steeds wel weeën. Daarna heb ik een shot phetidine gehad zodat de pijn wegging en ik lekker kon slapen. Eigenlijk was phetidine wel het laatste wat ik aan pijnstilling wilde, maar ik ben toch blij dat ik het gehad heb. Ben nu een beetje suffig en de meeste pijn is weg. Af en toe voel ik nog een halfslachtige wee tussendoor. Stefan is lekker bij me en blijft slapen in het opklapbed naast me.

De arts zei dat de enige manier om van die pijn af te komen (die waarschijnlijk door verklevingen van mijn eerdere buikoperatie komt) is om te bevallen. Meteen maar besloten om me dan morgen in te gaan leiden om meer uitputting, uitdroging en een keizersnee te voorkomen. Ik ben echt blij dat er actie wordt ondernomen. Verder is iedereen hier superlief voor mij en Stefan

Morgen horen jullie meer van mij
pi_77968617
Je kunt het octo! Knijp z'n handen fijn (of het pijn doet of niet), elke wee die is geweest, komt niet terug, *opuuuuuun van onduruuuuuuuuun* Tsjakka! Je heb je dochter bijna in je armen! (en wij de foto's )
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:36:23 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77968661
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik zit hier even stiekem te internetten vanuit mijn kraamsuite ( ). Ik moet eigenlijk slapen van de zuster

Morgen willen we foto's zien van octo en man en beeb
En nu slapen jij!!
pi_77968675
Sterkte octo en Stefan! Zet 'm op morgen!
pi_77968685
Wat is dat nou weer voor belachelijk iets, internet in de kraamsuite!
Het is toch geen hotel!
succes morgen!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:37:06 #107
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77968687
spannend octo, zet 'm op!
in de haak.
pi_77968750
Succes Octo!! Spannend! Het klinkt in ieder geval of je in goede handen bent!!
pi_77968785
Spannend octo, zal het dan toch de 14e worden (dat was jij toch, die de 14 wilde bevallen??)
Wel fijn dat ze wat gaan doen morgen!
En nu lekker gaan slapen!
pi_77968791
Succes morgen octo!!
pi_77969251
Succes morgen octo en Stefan
*poef* nu is het weg
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:13:37 #112
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_77970574
Succes Octo en Stefan! Zet 'm op morgen dan hebben jullie hopelijk snel jullie Valentijnsmeisje in jullie armen
pi_77970754
Succes octo en Stefan.

Morgen verplicht fptp's uploaden

Oh en de rest bedankt voor de reacties. Ik zal ze overbrengen aan K dat ze niet alleen is met het piekeren.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 14 februari 2010 @ 00:09:21 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_77973105
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef octopussy het volgende:

Na vorige nacht dus al in het ziekenhuis onderzocht te zijn ben ik weer naar huis gestuurd. De pijn was redelijk afgezakt (wel lichte weeën op de CTG). Zo goed en zo kwaad als het kon met behulp van paracetamol een paar uurtjes slaap kunnen pakken. Vanochtend weer wat licht verteerbaars geprobeerd te eten. Gaf direct weer helse buikpijn. Ook slokjes drinken ging totaal niet zonder gigantisch afgestraft te worden. 's Middags maar weer de vlos gebeld en die constateerde nog steeds een gesloten bmm. Ondertussen zag ze ook wel dat het slecht met me ging (zeer helse buikpijn ) die pas weer wat afzakte nadat ik moest overgeven (zonder iets in mijn maag, eigenlijk is het alleen speeksel).
We zijn gelijk maar weer naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft een arts nog even wat dingen nagekeken. Ik bleek behoorlijk uitgedroogd te zijn en de pijn was ook wel duidelijk.

Daarna ben ik opgenomen met een infuus in een kraamsuite (echt mooi!) en nog even aan de CTG gelegd. De baby doet het nog steeds prima en ik had nog steeds wel weeën. Daarna heb ik een shot phetidine gehad zodat de pijn wegging en ik lekker kon slapen. Eigenlijk was phetidine wel het laatste wat ik aan pijnstilling wilde, maar ik ben toch blij dat ik het gehad heb. Ben nu een beetje suffig en de meeste pijn is weg. Af en toe voel ik nog een halfslachtige wee tussendoor. Stefan is lekker bij me en blijft slapen in het opklapbed naast me.

De arts zei dat de enige manier om van die pijn af te komen (die waarschijnlijk door verklevingen van mijn eerdere buikoperatie komt) is om te bevallen. Meteen maar besloten om me dan morgen in te gaan leiden om meer uitputting, uitdroging en een keizersnee te voorkomen. Ik ben echt blij dat er actie wordt ondernomen. Verder is iedereen hier superlief voor mij en Stefan

Octo, zet hem op meid!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77973223
Octo, wat fijn dat ze zo goed voor jullie zorgen en dat je gelijk al in een kraamsuite terecht kon! Nou vanavond lekker slapen en morgen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77976023
Octo, zet 'm op!

Ik ben een weekje weg op wintersport. Als ik terugkom verwacht ik toch echt wat verse babietjes! Sterkte allemaal.

Auf wiederschnitzel
pi_77976156
Oeh spannend Octo!! Zet m op meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 februari 2010 @ 08:13:35 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77976171
ooo spannend Octo! ik wens jullie heeeeel veel succes vandaag en ik hoop dat je vandaag je kleine beebje in je armen mag gaan sluiten..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77976196
Octobeebdag vandaag!
Heel veel succes vandaag Octo en Stefan. We zijn heul nieuwsgierig allemaal.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 14 februari 2010 @ 08:27:12 #120
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77976202
Octo een Valentijnsbeeb Succes!!
  zondag 14 februari 2010 @ 08:27:38 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77976205
Succes octo!
Straks ben jij ook een soort van octomum !
Ben erg benieuwd!

Free? Is de baby er al?
  zondag 14 februari 2010 @ 08:33:11 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77976218
Hoe was je nacht Freecell?

Octo en Stefan heel veel succes vandaag!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77976226
Octoooooooo, succes vandaag!
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:27 schreef amaranta het volgende:

Free? Is de baby er al?
Ja joh, al drie weken, maar ik vergeet het steeds te vertellen

Vanmorgen wel lollig trouwens, Leander had de telefoon te pakken en belde mijn broer om 8:00.
*kuch* Gelukkig was hij al wakker en zag hij de humor er wel van in
  zondag 14 februari 2010 @ 08:37:33 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77976234
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:35 schreef freecell het volgende:
Octoooooooo, succes vandaag!
[..]

Ja joh, al drie weken, maar ik vergeet het steeds te vertellen

Vanmorgen wel lollig trouwens, Leander had de telefoon te pakken en belde mijn broer om 8:00.
Solly, bedoelde het niet zo. IK hoopte gewoon heel vurig dat het vannacht goed had doorgezet.
pi_77976253
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Solly, bedoelde het niet zo. IK hoopte gewoon heel vurig dat het vannacht goed had doorgezet.
Ja, weet ik, maar ik had gisteravond al gezegd dat het afzakte en dat dat er niet in zat.
Daarbij heb ik nog minstens een week voordat dat soort vragen gerechtvaardigd zijn
  zondag 14 februari 2010 @ 08:59:01 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77976312
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:35 schreef freecell het volgende:

octo gaat gewoon bevallen op haar uitgerekende datum
Zet 'em op meissie!
pi_77976387
Ja, Octo is vandaag ook wel éch-echt aan de beurt
pi_77976423
octo heel veel succes vandaag!

freecell hoe is je nacht geweest? Is het allemaal nog vol te houden?
pi_77976455
Sindell en DJRandall van harte gefeliciteerd met jullie baby'tjes!

Octopussy heel veel succes vandaag. Dat het maar snel babyknuffelen is en weer pijnloos eten en drinken enzo!
pi_77976539
succes octo!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77976752
Lief van jullie allemaal Ik ben net geprimed (gel ingebracht), had een heel klein beetje ontsluiting maar het is nog wat stug allemaal. De vlos waarschuwde dat het dan nog niet vandaag effect hoeft te hebben. Nu is het 3 uurtjes in bed blijven en dan gaan ze weer even kijken.
Op wat last van mijn rug na heb ik eigenlijk nog geen pijn
pi_77976776
quote:
Op zondag 14 februari 2010 09:23 schreef draculettetje het volgende:
octo heel veel succes vandaag!

freecell hoe is je nacht geweest? Is het allemaal nog vol te houden?
Eigenlijk is dat een rare vraag
Als het antwoord nee is, wat moet je dan? Keukenmes pakken en keizersnede uitvoeren?

Maar verder gaat het nu wel weer ok, vannacht redelijk geslapen. Nu alleen harde buiken, onaangenaam, maar niet heel dramatisch en spierpijn in mn buik Ben benieuwd of ik ooit nog wel kan bevallen met de spierpijn van zoveel avonden weeën

Nu even heerlijk rustig hier. TARA is met hummel naar de kerk. Ik ga maar even niet mee Daar heb ik me net iets te vaak een wee voor Sowieso elk uur wel en de dienst duurt vaan anderhalf tot 2 uur
pi_77976784
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:01 schreef octopussy het volgende:
Lief van jullie allemaal Ik ben net geprimed (gel ingebracht), had een heel klein beetje ontsluiting maar het is nog wat stug allemaal. De vlos waarschuwde dat het dan nog niet vandaag effect hoeft te hebben. Nu is het 3 uurtjes in bed blijven en dan gaan ze weer even kijken.
Op wat last van mijn rug na heb ik eigenlijk nog geen pijn
Wel spannend joh!
Veel succes vandaag!
  zondag 14 februari 2010 @ 10:06:57 #134
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77976816
Octo, succes vandaag! Hopenlijk wordt het een mooi valentijnskindje en vlot de bevalling een beetje! Voor de aanmoediging een paar voor jullie!

Hier een matige nacht. Ik heb de laatste dagen steeds zo'n last van misselijkheid dat elke dag rond half 5 's middags begint geen last voor de lunch (dacht dat het misschien met honger ofzo te maken had) of op andere momenten, maar alleen eind van de middag. En het gaat wel weg als ik wat gegeten heb. Verder drukt mijn baarmoeder vreselijk irritant tegen mijn ribben en gaat mijn buik nu dus best in de weg zitten. Vannacht gewoon mijn matras wat omhoog gedaan in mijn rug ivm maagzuur/misselijkheid.

Had het niet gedacht, maar ik ga toch een beetje ongeduldig worden maar ik blijf rekening houden met nog 2 weken wachten, maar ik hoop het niet.
pi_77976841
Happy, het zijn ook echt wel de laatste loodjes hè? Ze zijn ongelofelijk irritant en vervelend en frustrerend, maar er komt binnenkort wel een einde aan

En het is doodnormaal dat je nu wat ongeduldig wordt Ik lees wel op andere fora mee en daar begint het 'En ik wil dat kind er uit en bevallen en wel NU ' gemiddeld met 35/36 weken
pi_77976878
Octo veel succes vandaag! Wel luxe hoor, internet op je kraamsuite!

Hier gaat het ietsjes beter.. Ik voel wel dat mn maag zwak is, maar ik ben er niet misselijk van en heb geen kotsneigingen... Eten gaat ook wel iets beter. Normaal kon ik alleen in de ochtend iets eten en met een beetje geluk in de middag nog, maar gister heb ik ook eindelijk weer eens normaal avond gegeten.

Ik moet nu wel 4x per dag een zetpil (expres zetpillen, aangezien het niet handig is als je pillen hebt tegen misselijkheid als je moet kotsen). Pas als ik een dag helemaal niet misselijk ben mag ik meteen afbouwen. Het is meer om weer een beetje in een ritme te kunnen komen. De apotheker wilde deze pillen ook eigenlijk niet meegeven, maar ja mn ivf arts heeft het voorgeschreven, die weet vast wel wat ze doet. Liever bouw ik dus zo snel mogelijk af.

Oh ik hoef niet meer terug naar de gyn, ik mag nu verder bij de verloskundige. Vrijdag lag de kleine heerlijk te spartelen. Die kleine mankeert dus niets en krijgt er niets van mee dat mam zo ziek is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 14 februari 2010 @ 10:12:52 #137
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77976884
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:09 schreef freecell het volgende:
Happy, het zijn ook echt wel de laatste loodjes hè? Ze zijn ongelofelijk irritant en vervelend en frustrerend, maar er komt binnenkort wel een einde aan

En het is doodnormaal dat je nu wat ongeduldig wordt Ik lees wel op andere fora mee en daar begint het 'En ik wil dat kind er uit en bevallen en wel NU ' gemiddeld met 35/36 weken
Ja, ik weet dat het op zich doodnormaal is, maar ik heb zo mijn best gedaan om me in te stellen op 42 weken en dat ging zo goed, had nergens last van, maar de laatste dagen is er een soort oncontroleerbare knop omgegaan die zegt dat het eigenlijk wel genoeg is nu.

Gelukkig komt er inderdaad hoe dan ook binnenkort een einde aan

Ticootje, hopenlijk slaan de pillen snel aan en kun je er snel weer mee stoppen! Zo ziek zijn is echt zoooo niet fijn. Fijn dat je naar de vk kunt, vond ik erg fijn iig, wat minder klinisch.
pi_77976939
Tico, wat fijn dat de pillen aan lijken te slaan En vlos klinkt op de één of andere manier veel 'gezelliger' dan gyn Maar dat zal wel aan mij liggen, want ik ben tijdens mijn zwangerschappen nog maar 1 keer naar de gyn geweest en dat was niet ivm de zwangerschap
pi_77976962
Maar bij de gyn mag je vaker naar je kindje spieken..

Ik vind mijn gyn echt een lieverd, ik vind het best jammer dat ik niet bij haar blijf.
  zondag 14 februari 2010 @ 10:20:30 #140
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77976978
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:18 schreef Ticootje het volgende:

Ik vind mijn gyn echt een lieverd, ik vind het best jammer dat ik niet bij haar blijf.
Dat is waar (al heb ik 'mazzel' gehad met mijn groeiecho en liggingsecho). Ik mocht trouwens zelf kiezen of ik in het zkh bleef of naar de vk wilde.
pi_77976982
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:18 schreef Ticootje het volgende:

welke had je?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77977002
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

welke had je?
Lenie van Os.
  zondag 14 februari 2010 @ 10:22:17 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77977004
Octo, succes meid

Tico, fijn dat de pillen werken.

Happy

Rest

* carnavalspakkie aan gaat trekken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77977235
Mijn ervaring met gyn's is: 'oudere man, knorrig, eendebek erin rammen zonder waarschuwing' en me dan 20 minuten bloot in de beugels laten liggen 'want ik haal er even een collega bij om mee te kijken' (en dan eerst koffie drinken oid ) En dingen erin rammen voelt wat onveilig als je net 10 weken zwanger bent.

Co-assistentes daar vind ik altijd wel heel erg lief Zij keek ook heel pijnlijk bij die eendebek En later moest zij ook wat frummelen en toen was ze juist heel voorzichtig
pi_77977264
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lenie van Os.
Ik heb er eenpaar gehad, maar haar iig niet.

Oei Free, das nie prettig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77977314
Octo: hopelijk is het vandaag D-day! Veel succes

Free, jammer dat je weer een beroerde nacht achter de rug hebt. Hopelijk houdt het binnenkort op en kun je jullie nieuwe spruit vlug vasthouden.

Tico Gewoon 3 maaltijden kunnen eten Gaat de goeie kant op

Happy, je bent er bijna

Vannacht trouwens vreselijk gedroomd... Het was gewoon een helse bevalling waar ik doorheen moest: op school, met alle studenten in mijn buurt die maar vragen bleven stellen, in een grote zaal en het bleef maar duren en duren... het was trouwens in mijn droom al vrij pijnlijk
pi_77977318
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lenie van Os.
Ik zie constant mijn eigen naam als ik die post lees
  zondag 14 februari 2010 @ 11:07:46 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77977758
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat een rare vraag
Als het antwoord nee is, wat moet je dan? Keukenmes pakken en keizersnede uitvoeren?

Maar verder gaat het nu wel weer ok, vannacht redelijk geslapen. Nu alleen harde buiken, onaangenaam, maar niet heel dramatisch en spierpijn in mn buik Ben benieuwd of ik ooit nog wel kan bevallen met de spierpijn van zoveel avonden weeën

Nu even heerlijk rustig hier. TARA is met hummel naar de kerk. Ik ga maar even niet mee Daar heb ik me net iets te vaak een wee voor Sowieso elk uur wel en de dienst duurt vaan anderhalf tot 2 uur
Ik krijg hier een mental inmage van.
Free zit in de kerk en roept heel hard aaaaaaaaaaa (omdat ze een wee heeft) de kerk kijkt om. En dan zegt Free.
aaaaaaaaaaaaaaaaleluja!!!!!!!!!!!!!!!
pi_77977974
Amaranta!
Hardloper.
IG @webkim
pi_77978007
Octo succes daar

De VK komt zo hier om te strippen hopelijk helpt het wat
pi_77978265
Octo succes vandaag!
pi_77978343
Ik kan zo naar de spoedpost
Lekker weekendje weg met de meneer, en vannacht al mega steken in mijn buik... Met opstaan werd het nog erger en ik kan nu niet hoesten of überhaupt ademhalen zonder de verrekken van de pijn (rechts onderin )
Had al een paar dagen 'last' maar verdacht iets van bandenpijn, maar het is bijna onhoudbaar nu

Dus dokter gebeld, kan misschien wel blindedarm zijn maar misschien ook wel een stuk van de verkleving die oprekt nu de baarmoeder in een groeispurt zit Hoera

Enniewee, als ik maar van de pijn afkom
pi_77978353
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik krijg hier een mental inmage van.
Free zit in de kerk en roept heel hard aaaaaaaaaaa (omdat ze een wee heeft) de kerk kijkt om. En dan zegt Free.
aaaaaaaaaaaaaaaaleluja!!!!!!!!!!!!!!!
zo ben ik
Ik geloof dat dat zélfs in onze kerk nog op zou vallen
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:19 schreef Co_OL het volgende:
Octo succes daar

De VK komt zo hier om te strippen hopelijk helpt het wat

Dat ze dat doen op zondag Leuk!
Veel succes!
pi_77978539
ik ben benieuwd Co_Ol!

Orea
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77979126
Helaas strippen was nog niet mogelijk
pi_77979238
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:04 schreef Co_OL het volgende:
jammer!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77980189
quote:
Jammer...
  zondag 14 februari 2010 @ 12:42:46 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77980245
Orea, auw! Succes dadelijk!

Co_OL, wat jammer... Morgen dus naar het ziekenhuis?

Tico, fijn dat je minder misselijk bent

octo, met internet op je kraamsuite verwachten we wel regelmatige updates hè

happy, ik had me ook ingesteld op ruim 1 week overtijd maar stiekem begin ik toch ook wel ongeduldig te worden...
  zondag 14 februari 2010 @ 12:44:58 #159
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77980307
Orea, sterkte!

Co_OL, balen joh dat strippen nog niet mogelijk was! Je geduld wordt wel op de proef gesteld.
pi_77980353
Orea, hopen dat het geen blindedarmontsteking is joh.. Get!
  zondag 14 februari 2010 @ 13:00:23 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77980765
quote:
pi_77981295
Jeetje Co_OL, wat vervelend dat ze nog niet te strippen was Was de bmm wel al verstreken of dat ook nog niet?

Overigens heeft de kraamsuite hier zelf geen internet, maar nerds die wij zijn hebben de laptop aangesloten op de telefoon van lief. Dat gaat best prima.

Ik lig hier weer aan de CTG. Er worden wel weeën geregistreerd, maar ik ben niet onder de indruk dus het zullen wel geen echte weeën zijn Straks gaat er weer getoucheerd worden en kijken wat we verder gaan doen (meer gel, vliezen breken of weeënopwekkers o.i.d.). Beebje ligt lekker tegen de banden van de CTG aan te schoppen
pi_77981603
Octopussy dat heb je mooi voor elkaar dat je op internet kunt daar, leuk dat je ons zo op de hoogte houdt

Co-OL.. wanneer gaan ze weer een poging van strippen doen?

Freecell, knap dat Leander al je broer weet te bellen zo op de vroege morgen alles helemaal klaar in het huis nu?

Pessie voelt al de baby.. leuk man! ik voel als ik in bed lig 'iets' .. maar nog niet echt duidelijk.

Morgen 20 weken echo in de middag, heb er zin in, wel spannend. Las dat Sonnetje dinsdag mag.. spannend!

Orea al nieuws? krampen zijn niet fijn, hopenlijk valt het mee..

Voor alle dames die ik ben vergeten
pi_77981740
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef Mereltje het volgende:
Octopussy dat heb je mooi voor elkaar dat je op internet kunt daar, leuk dat je ons zo op de hoogte houdt

Co-OL.. wanneer gaan ze weer een poging van strippen doen?

Morgen gaan we naar het ziekenhuis voor een intake en onderzoek dan horen we hoe verder
pi_77981851
Spannend Octo en Co_ol!

Ik heb morgen ook de 20 weken echo, zin in!
pi_77982629
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:35 schreef Grunsfan het volgende:
Spannend Octo en Co_ol!

Ik heb morgen ook de 20 weken echo, zin in!
Wil je weten wat het wordt? (wij niet)
Succes morgen!
pi_77982730
Octo, wat spannend! Heb je hem al goed hard geknepen? Keertje extra mag best hoor, je moet tenslotte oefenen. En wil je de naam niet vast vertellen???

Puf ze! Je kunt het!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77982789
* omearos komt ook Octo aanmoedigen
pi_77982986
Spannend Mereltje, morgen de 20 weken echo.
En Grunsfan ook zag ik

Octo, hopelijk zet het allemaal snel door

Orea, sterkte
pi_77983157
Meh, handen fijnknijpen doe ik wel op het moment dat het nodig is. Heb nauwelijks vordering qua ontsluiting dus er is een 2e dosis gel ingebracht, en de krampen/weeën worden nu wel wat pijnlijker. Ze gaan echter pas morgenochtend verder met actief inleiden Dus tenzij het nu vanzelf doorzet denk ik niet dat we uit mogen gaan van een valentijnskindje.
pi_77983306
* Boadicea duimt voor octo dat het nog spontaan gaat doorzetten dan...

Lijkt mij vervelend om zo alleen maar af te kunnen wachten..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 februari 2010 @ 15:25:53 #172
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_77985099
Nou, dat ging opeens snel
Nadere info volgt, maar Florian Matthijs is geboren om 13:43
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_77985134
Whaaa toch nog ineens wél lekker snel!! Gefeliciteerd Free en Tara en L!!! Florian Matthijs, wat een mooie namen!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 14 februari 2010 @ 15:28:27 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77985168
Zo, en of dat snel is gegaan !! Hartelijk gefeliciteerd!!!
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2010 @ 15:28:49 #175
43556 miss_dynastie
pi_77985177
Jeu, da's inderdaad snel gegaan
Heel veel geluk met z'n viertjes
  zondag 14 februari 2010 @ 15:29:42 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77985206
Florian past leuk bij leander zeg. Toffe naam
pi_77985222
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Aaaaah-le-lu-jah! Ein-de-lijk!
Daar heb je even wat voorwerk voor moeten verduren Free!
Gefeliciteerd Tara, Free en L., met jullie zoon en broertje.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 14 februari 2010 @ 15:31:27 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77985241
freeeecell! wat doe je Florian! wat een praaaachtige naam gefeliciteeerd!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 14 februari 2010 @ 15:31:39 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77985251
whahaaah *hypert*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 14 februari 2010 @ 15:33:05 #180
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77985291
Whaaaaaa!! Freecell, wat snel ineens! Woohoo! Gefeliciteerd voor jullie alledrie!! Jeuj, wat leuk zeg!

Octo, meissie, zet 'm op hoor! Ik denk aan je! Ik hoop voor je dat het vanaf nu hardstikke snel zal gaan!

Co_Ol, wat balen dat strippen nog niet kon

DJRandall, volgens mij heb ik jou ook nog niet gefeliciteerd, maar ook jij: welkom bij de jonge oudersclub, onwíjs gefeliciteerd!! Zo geweldig, al die baby's! Ik hoop dat alles ok is!

En last but not least: ook Sindell krijgt nog dikke 's van mij! Leukleukleuk! Heel erg gefeliciteerd!

En lieve zwangere dames (en meezwangerende papa's ), een dikke !
3!
  Jubileum moderator zondag 14 februari 2010 @ 15:34:39 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77985334
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whoehoeee gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_77985344
gefeliciteerd feecell en tara!! Wat 'n mooie naam!!
*poef* nu is het weg
  zondag 14 februari 2010 @ 15:35:50 #183
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77985369
Wauw! Van harte gefeliciteerd free & tara !
Leander ook, grote kleine broer
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 14 februari 2010 @ 15:36:43 #184
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77985398
Freecell en Tara, gefeliciteerd met jullie zoon. Leander, gefeliciteerd met je broertje!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 14 februari 2010 @ 15:37:46 #185
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77985427
Freecell dat heb je snel gedaan zeg Heel hartelijk gefeliciteerd met zijn 3en met Florian
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77985519
Freecell ,Tara en L gefeliciteerd met Florian!
pi_77985525
Wat vlug!!!! Gefeliciteerd Tara en freecell, een Valentijnsbaby!
*OUD heilige*
  zondag 14 februari 2010 @ 15:42:33 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77985539
Het is ook wel een erg mooie datum om jarig te zijn. Octo, ik hoop dat ook jij aan de beurt bent vandaag <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77985682
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:42 schreef YPPY het volgende:
Wat vlug!!!! Gefeliciteerd Tara en freecell, een Valentijnsbaby!
Oh! Inderdaad ja!
En een zondagskindje.

(Klinkt stukken beter dan een carnavalskind. )
Hardloper.
IG @webkim
pi_77985750
Tara en freecell gefeliciteerd met Florian , dat is snel gegaan zeg, is freecell thuis bevallen? hopenlijk zijn de ouders van freecell nog niet op vakantie.. geniet er van!
pi_77985764
Gefeliciteerd met jullie zondagskind, Tara en Freecell
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 14 februari 2010 @ 15:52:34 #192
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77985774
Gefeliciteerd Free en Tara! Dat klinkt alsof het ineens heeeeel snel gegaan is. Was de pas-bellen-als-het-echt-doorzet-vlos nog wel op tijd?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77985803
Gefeliciteerd, Tara en Freecell!!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zondag 14 februari 2010 @ 15:55:02 #194
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_77985834
Tara en Freecell gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_77985845
Jeutje Free!!!! Dat doe je ff snel!!
gefeliciteerd met Florian!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 14 februari 2010 @ 15:57:57 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77985909
er heerst een echte babyboom
zo freecell dat heb je snel gedaan gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
Be happy with the little things in life
pi_77985936
Freecell en Tara van harte gefeliciteerd met Florian!
pi_77985950
Freecell en Tara gefeliciteerd!!
pi_77986014
Freecell en Tara van harte met jullie zoon!!
dat heb je rap gedaan

Octo succes vandaag!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 februari 2010 @ 16:05:33 #200
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77986095
Babyboom hiero!

Alle nieuwe beebjes, welkom! En alle papa's en mama's heul erg gefeliciteerd.

Stuk voor stuk mooie namen ook!

En free, wat snel ! Eentje in de categorie stortbevalling, of viel dat wel mee?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')