***kind, ook al is die natuurlijk wel heel welkom enzo...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef freecell het volgende:
OctoSpannend joh! Vervelend van de uitdroging en dergelijke, maar morgen wrs je kindje al
Pessie:voor de wagen. We hadden het kunnen weten hè?
En die vinger klinkt wel als de baby hoor!
Ik had in het begin ook wel eens het gevoel dat iemand me duwde van binnenuit.
Hier zelfde verhaal als voorgaande avonden, tijdje aanloop, tijdje flink sterkte en venijnige weeën en het neemt weer af nu. Ik ga zo maar weer douchen en slapen, dan is het morgenvroeg weer over
Morgen willen we foto's zien van octo en man en beebquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik zit hier even stiekem te internetten vanuit mijn kraamsuite (![]()
). Ik moet eigenlijk slapen van de zuster
![]()
Morgen horen jullie meer van mij
Octo, zet hem op meid!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik zit hier even stiekem te internetten vanuit mijn kraamsuite (![]()
). Ik moet eigenlijk slapen van de zuster
![]()
Na vorige nacht dus al in het ziekenhuis onderzocht te zijn ben ik weer naar huis gestuurd. De pijn was redelijk afgezakt (wel lichte weeën op de CTG). Zo goed en zo kwaad als het kon met behulp van paracetamol een paar uurtjes slaap kunnen pakken. Vanochtend weer wat licht verteerbaars geprobeerd te eten. Gaf direct weer helse buikpijn. Ook slokjes drinken ging totaal niet zonder gigantisch afgestraft te worden. 's Middags maar weer de vlos gebeld en die constateerde nog steeds een gesloten bmm. Ondertussen zag ze ook wel dat het slecht met me ging (zeer helse buikpijn) die pas weer wat afzakte nadat ik moest overgeven (zonder iets in mijn maag, eigenlijk is het alleen speeksel).
We zijn gelijk maar weer naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft een arts nog even wat dingen nagekeken. Ik bleek behoorlijk uitgedroogd te zijn en de pijn was ook wel duidelijk.
Daarna ben ik opgenomen met een infuus in een kraamsuite (echt mooi!) en nog even aan de CTG gelegd. De baby doet het nog steeds prima en ik had nog steeds wel weeën. Daarna heb ik een shot phetidine gehad zodat de pijn wegging en ik lekker kon slapen. Eigenlijk was phetidine wel het laatste wat ik aan pijnstilling wilde, maar ik ben toch blij dat ik het gehad heb. Ben nu een beetje suffig en de meeste pijn is weg. Af en toe voel ik nog een halfslachtige wee tussendoor. Stefan is lekker bij me en blijft slapen in het opklapbed naast me.
De arts zei dat de enige manier om van die pijn af te komen (die waarschijnlijk door verklevingen van mijn eerdere buikoperatie komt) is om te bevallen. Meteen maar besloten om me dan morgen in te gaan leiden om meer uitputting, uitdroging en een keizersnee te voorkomen. Ik ben echt blij dat er actie wordt ondernomen. Verder is iedereen hier superlief voor mij en Stefan![]()
Morgen horen jullie meer van mij
Ja joh, al drie weken, maar ik vergeet het steeds te vertellenquote:
Solly, bedoelde het niet zo. IK hoopte gewoon heel vurig dat het vannacht goed had doorgezet.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:35 schreef freecell het volgende:
Octoooooooo, succes vandaag!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja joh, al drie weken, maar ik vergeet het steeds te vertellen
Vanmorgen wel lollig trouwens, Leander had de telefoon te pakken en belde mijn broerom 8:00.
*kuch*Gelukkig was hij al wakker en zag hij de humor er wel van in
Ja, weet ik, maar ik had gisteravond al gezegd dat het afzakte en dat dat er niet in zat.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Solly, bedoelde het niet zo. IK hoopte gewoon heel vurig dat het vannacht goed had doorgezet.
quote:Op zondag 14 februari 2010 08:35 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen wel lollig trouwens, Leander had de telefoon te pakken en belde mijn broerom 8:00.
*kuch*Gelukkig was hij al wakker en zag hij de humor er wel van in
Eigenlijk is dat een rare vraagquote:Op zondag 14 februari 2010 09:23 schreef draculettetje het volgende:
octo heel veel succes vandaag!
freecell hoe is je nacht geweest? Is het allemaal nog vol te houden?
Wel spannend joh!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:01 schreef octopussy het volgende:
Lief van jullie allemaalIk ben net geprimed (gel ingebracht), had een heel klein beetje ontsluiting maar het is nog wat stug allemaal. De vlos waarschuwde dat het dan nog niet vandaag effect hoeft te hebben. Nu is het 3 uurtjes in bed blijven en dan gaan ze weer even kijken.
Op wat last van mijn rug na heb ik eigenlijk nog geen pijn
Ja, ik weet dat het op zich doodnormaal is, maar ik heb zo mijn best gedaan om me in te stellen op 42 weken en dat ging zo goed, had nergens last van, maar de laatste dagen is er een soort oncontroleerbare knop omgegaan die zegt dat het eigenlijk wel genoeg is nu.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:09 schreef freecell het volgende:
Happy, het zijn ook echt wel de laatste loodjes hè? Ze zijn ongelofelijk irritant en vervelend en frustrerend, maar er komt binnenkort wel een einde aan
En het is doodnormaal dat je nu wat ongeduldig wordtIk lees wel op andere fora mee en daar begint het 'En ik wil dat kind er uit en bevallen en wel NU
' gemiddeld met 35/36 weken
Dat is waar (al heb ik 'mazzel' gehad met mijn groeiecho en liggingsecho). Ik mocht trouwens zelf kiezen of ik in het zkh bleef of naar de vk wilde.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Maar bij de gyn mag je vaker naar je kindje spieken..![]()
Ik vind mijn gyn echt een lieverd, ik vind het best jammer dat ik niet bij haar blijf.
welke had je?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Maar bij de gyn mag je vaker naar je kindje spieken..![]()
Ik vind mijn gyn echt een lieverd, ik vind het best jammer dat ik niet bij haar blijf.
Lenie van Os.quote:
Ik heb er eenpaar gehad, maar haar iig niet.quote:
Ik krijg hier een mental inmage van.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een rare vraag
Als het antwoord nee is, wat moet je dan?Keukenmes pakken en keizersnede uitvoeren?
Maar verder gaat het nu wel weer ok, vannacht redelijk geslapen. Nu alleen harde buiken, onaangenaam, maar niet heel dramatisch en spierpijn in mn buikBen benieuwd of ik ooit nog wel kan bevallen met de spierpijn van zoveel avonden weeën
Nu even heerlijk rustig hier. TARA is met hummel naar de kerk. Ik ga maar even niet meeDaar heb ik me net iets te vaak een wee voor
Sowieso elk uur wel en de dienst duurt vaan anderhalf tot 2 uur
zo ben ikquote:Op zondag 14 februari 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik krijg hier een mental inmage van.
Free zit in de kerk en roept heel hard aaaaaaaaaaa (omdat ze een wee heeft) de kerk kijkt om. En dan zegt Free.
aaaaaaaaaaaaaaaaleluja!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:19 schreef Co_OL het volgende:
Octo succes daar![]()
De VK komt zo hier om te strippen hopelijk helpt het wat
jammer!quote:
Jammer...quote:
Morgen gaan we naar het ziekenhuis voor een intake en onderzoek dan horen we hoe verderquote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef Mereltje het volgende:
Octopussy dat heb je mooi voor elkaar dat je op internet kunt daar, leuk dat je ons zo op de hoogte houdt
Co-OL.. wanneer gaan ze weer een poging van strippen doen?
Wil je weten wat het wordt? (wij niet)quote:Op zondag 14 februari 2010 13:35 schreef Grunsfan het volgende:
Spannend Octo en Co_ol!
Ik heb morgen ook de 20 weken echo, zin in!
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, dat ging opeens snel
Nadere info volgt, maar Florian Matthijs is geboren om 13:43
Whoehoeee gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, dat ging opeens snel
Nadere info volgt, maar Florian Matthijs is geboren om 13:43
Oh! Inderdaad ja!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:42 schreef YPPY het volgende:
Wat vlug!!!! Gefeliciteerd Tara en freecell, een Valentijnsbaby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |