quote:Op zondag 14 februari 2010 08:35 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen wel lollig trouwens, Leander had de telefoon te pakken en belde mijn broerom 8:00.
*kuch*Gelukkig was hij al wakker en zag hij de humor er wel van in
Eigenlijk is dat een rare vraagquote:Op zondag 14 februari 2010 09:23 schreef draculettetje het volgende:
octo heel veel succes vandaag!
freecell hoe is je nacht geweest? Is het allemaal nog vol te houden?
Wel spannend joh!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:01 schreef octopussy het volgende:
Lief van jullie allemaalIk ben net geprimed (gel ingebracht), had een heel klein beetje ontsluiting maar het is nog wat stug allemaal. De vlos waarschuwde dat het dan nog niet vandaag effect hoeft te hebben. Nu is het 3 uurtjes in bed blijven en dan gaan ze weer even kijken.
Op wat last van mijn rug na heb ik eigenlijk nog geen pijn
Ja, ik weet dat het op zich doodnormaal is, maar ik heb zo mijn best gedaan om me in te stellen op 42 weken en dat ging zo goed, had nergens last van, maar de laatste dagen is er een soort oncontroleerbare knop omgegaan die zegt dat het eigenlijk wel genoeg is nu.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:09 schreef freecell het volgende:
Happy, het zijn ook echt wel de laatste loodjes hè? Ze zijn ongelofelijk irritant en vervelend en frustrerend, maar er komt binnenkort wel een einde aan
En het is doodnormaal dat je nu wat ongeduldig wordtIk lees wel op andere fora mee en daar begint het 'En ik wil dat kind er uit en bevallen en wel NU
' gemiddeld met 35/36 weken
Dat is waar (al heb ik 'mazzel' gehad met mijn groeiecho en liggingsecho). Ik mocht trouwens zelf kiezen of ik in het zkh bleef of naar de vk wilde.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Maar bij de gyn mag je vaker naar je kindje spieken..![]()
Ik vind mijn gyn echt een lieverd, ik vind het best jammer dat ik niet bij haar blijf.
welke had je?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Maar bij de gyn mag je vaker naar je kindje spieken..![]()
Ik vind mijn gyn echt een lieverd, ik vind het best jammer dat ik niet bij haar blijf.
Lenie van Os.quote:
Ik heb er eenpaar gehad, maar haar iig niet.quote:
Ik krijg hier een mental inmage van.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een rare vraag
Als het antwoord nee is, wat moet je dan?Keukenmes pakken en keizersnede uitvoeren?
Maar verder gaat het nu wel weer ok, vannacht redelijk geslapen. Nu alleen harde buiken, onaangenaam, maar niet heel dramatisch en spierpijn in mn buikBen benieuwd of ik ooit nog wel kan bevallen met de spierpijn van zoveel avonden weeën
Nu even heerlijk rustig hier. TARA is met hummel naar de kerk. Ik ga maar even niet meeDaar heb ik me net iets te vaak een wee voor
Sowieso elk uur wel en de dienst duurt vaan anderhalf tot 2 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |