***kind, ook al is die natuurlijk wel heel welkom enzo...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef freecell het volgende:
OctoSpannend joh! Vervelend van de uitdroging en dergelijke, maar morgen wrs je kindje al
Pessie:voor de wagen. We hadden het kunnen weten hè?
En die vinger klinkt wel als de baby hoor!
Ik had in het begin ook wel eens het gevoel dat iemand me duwde van binnenuit.
Hier zelfde verhaal als voorgaande avonden, tijdje aanloop, tijdje flink sterkte en venijnige weeën en het neemt weer af nu. Ik ga zo maar weer douchen en slapen, dan is het morgenvroeg weer over
Morgen willen we foto's zien van octo en man en beebquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik zit hier even stiekem te internetten vanuit mijn kraamsuite (![]()
). Ik moet eigenlijk slapen van de zuster
![]()
Morgen horen jullie meer van mij
Octo, zet hem op meid!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik zit hier even stiekem te internetten vanuit mijn kraamsuite (![]()
). Ik moet eigenlijk slapen van de zuster
![]()
Na vorige nacht dus al in het ziekenhuis onderzocht te zijn ben ik weer naar huis gestuurd. De pijn was redelijk afgezakt (wel lichte weeën op de CTG). Zo goed en zo kwaad als het kon met behulp van paracetamol een paar uurtjes slaap kunnen pakken. Vanochtend weer wat licht verteerbaars geprobeerd te eten. Gaf direct weer helse buikpijn. Ook slokjes drinken ging totaal niet zonder gigantisch afgestraft te worden. 's Middags maar weer de vlos gebeld en die constateerde nog steeds een gesloten bmm. Ondertussen zag ze ook wel dat het slecht met me ging (zeer helse buikpijn) die pas weer wat afzakte nadat ik moest overgeven (zonder iets in mijn maag, eigenlijk is het alleen speeksel).
We zijn gelijk maar weer naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft een arts nog even wat dingen nagekeken. Ik bleek behoorlijk uitgedroogd te zijn en de pijn was ook wel duidelijk.
Daarna ben ik opgenomen met een infuus in een kraamsuite (echt mooi!) en nog even aan de CTG gelegd. De baby doet het nog steeds prima en ik had nog steeds wel weeën. Daarna heb ik een shot phetidine gehad zodat de pijn wegging en ik lekker kon slapen. Eigenlijk was phetidine wel het laatste wat ik aan pijnstilling wilde, maar ik ben toch blij dat ik het gehad heb. Ben nu een beetje suffig en de meeste pijn is weg. Af en toe voel ik nog een halfslachtige wee tussendoor. Stefan is lekker bij me en blijft slapen in het opklapbed naast me.
De arts zei dat de enige manier om van die pijn af te komen (die waarschijnlijk door verklevingen van mijn eerdere buikoperatie komt) is om te bevallen. Meteen maar besloten om me dan morgen in te gaan leiden om meer uitputting, uitdroging en een keizersnee te voorkomen. Ik ben echt blij dat er actie wordt ondernomen. Verder is iedereen hier superlief voor mij en Stefan![]()
Morgen horen jullie meer van mij
Ja joh, al drie weken, maar ik vergeet het steeds te vertellenquote:
Solly, bedoelde het niet zo. IK hoopte gewoon heel vurig dat het vannacht goed had doorgezet.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:35 schreef freecell het volgende:
Octoooooooo, succes vandaag!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja joh, al drie weken, maar ik vergeet het steeds te vertellen
Vanmorgen wel lollig trouwens, Leander had de telefoon te pakken en belde mijn broerom 8:00.
*kuch*Gelukkig was hij al wakker en zag hij de humor er wel van in
Ja, weet ik, maar ik had gisteravond al gezegd dat het afzakte en dat dat er niet in zat.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Solly, bedoelde het niet zo. IK hoopte gewoon heel vurig dat het vannacht goed had doorgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |