abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:29:19 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77968409
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef freecell het volgende:
Octo Spannend joh! Vervelend van de uitdroging en dergelijke, maar morgen wrs je kindje al

Pessie: voor de wagen. We hadden het kunnen weten hè? En die vinger klinkt wel als de baby hoor! Ik had in het begin ook wel eens het gevoel dat iemand me duwde van binnenuit.

Hier zelfde verhaal als voorgaande avonden, tijdje aanloop, tijdje flink sterkte en venijnige weeën en het neemt weer af nu. Ik ga zo maar weer douchen en slapen, dan is het morgenvroeg weer over
***kind, ook al is die natuurlijk wel heel welkom enzo...

En mijn baby beweegt in mij!!! Niet nu helaas...
pi_77968517
Hoi, ik zit hier even stiekem te internetten vanuit mijn kraamsuite ( ). Ik moet eigenlijk slapen van de zuster

Na vorige nacht dus al in het ziekenhuis onderzocht te zijn ben ik weer naar huis gestuurd. De pijn was redelijk afgezakt (wel lichte weeën op de CTG). Zo goed en zo kwaad als het kon met behulp van paracetamol een paar uurtjes slaap kunnen pakken. Vanochtend weer wat licht verteerbaars geprobeerd te eten. Gaf direct weer helse buikpijn. Ook slokjes drinken ging totaal niet zonder gigantisch afgestraft te worden. 's Middags maar weer de vlos gebeld en die constateerde nog steeds een gesloten bmm. Ondertussen zag ze ook wel dat het slecht met me ging (zeer helse buikpijn ) die pas weer wat afzakte nadat ik moest overgeven (zonder iets in mijn maag, eigenlijk is het alleen speeksel).
We zijn gelijk maar weer naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft een arts nog even wat dingen nagekeken. Ik bleek behoorlijk uitgedroogd te zijn en de pijn was ook wel duidelijk.

Daarna ben ik opgenomen met een infuus in een kraamsuite (echt mooi!) en nog even aan de CTG gelegd. De baby doet het nog steeds prima en ik had nog steeds wel weeën. Daarna heb ik een shot phetidine gehad zodat de pijn wegging en ik lekker kon slapen. Eigenlijk was phetidine wel het laatste wat ik aan pijnstilling wilde, maar ik ben toch blij dat ik het gehad heb. Ben nu een beetje suffig en de meeste pijn is weg. Af en toe voel ik nog een halfslachtige wee tussendoor. Stefan is lekker bij me en blijft slapen in het opklapbed naast me.

De arts zei dat de enige manier om van die pijn af te komen (die waarschijnlijk door verklevingen van mijn eerdere buikoperatie komt) is om te bevallen. Meteen maar besloten om me dan morgen in te gaan leiden om meer uitputting, uitdroging en een keizersnee te voorkomen. Ik ben echt blij dat er actie wordt ondernomen. Verder is iedereen hier superlief voor mij en Stefan

Morgen horen jullie meer van mij
pi_77968617
Je kunt het octo! Knijp z'n handen fijn (of het pijn doet of niet), elke wee die is geweest, komt niet terug, *opuuuuuun van onduruuuuuuuuun* Tsjakka! Je heb je dochter bijna in je armen! (en wij de foto's )
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:36:23 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77968661
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik zit hier even stiekem te internetten vanuit mijn kraamsuite ( ). Ik moet eigenlijk slapen van de zuster

Morgen willen we foto's zien van octo en man en beeb
En nu slapen jij!!
pi_77968675
Sterkte octo en Stefan! Zet 'm op morgen!
pi_77968685
Wat is dat nou weer voor belachelijk iets, internet in de kraamsuite!
Het is toch geen hotel!
succes morgen!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:37:06 #107
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77968687
spannend octo, zet 'm op!
in de haak.
pi_77968750
Succes Octo!! Spannend! Het klinkt in ieder geval of je in goede handen bent!!
pi_77968785
Spannend octo, zal het dan toch de 14e worden (dat was jij toch, die de 14 wilde bevallen??)
Wel fijn dat ze wat gaan doen morgen!
En nu lekker gaan slapen!
pi_77968791
Succes morgen octo!!
pi_77969251
Succes morgen octo en Stefan
*poef* nu is het weg
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:13:37 #112
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_77970574
Succes Octo en Stefan! Zet 'm op morgen dan hebben jullie hopelijk snel jullie Valentijnsmeisje in jullie armen
pi_77970754
Succes octo en Stefan.

Morgen verplicht fptp's uploaden

Oh en de rest bedankt voor de reacties. Ik zal ze overbrengen aan K dat ze niet alleen is met het piekeren.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 14 februari 2010 @ 00:09:21 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_77973105
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef octopussy het volgende:

Na vorige nacht dus al in het ziekenhuis onderzocht te zijn ben ik weer naar huis gestuurd. De pijn was redelijk afgezakt (wel lichte weeën op de CTG). Zo goed en zo kwaad als het kon met behulp van paracetamol een paar uurtjes slaap kunnen pakken. Vanochtend weer wat licht verteerbaars geprobeerd te eten. Gaf direct weer helse buikpijn. Ook slokjes drinken ging totaal niet zonder gigantisch afgestraft te worden. 's Middags maar weer de vlos gebeld en die constateerde nog steeds een gesloten bmm. Ondertussen zag ze ook wel dat het slecht met me ging (zeer helse buikpijn ) die pas weer wat afzakte nadat ik moest overgeven (zonder iets in mijn maag, eigenlijk is het alleen speeksel).
We zijn gelijk maar weer naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft een arts nog even wat dingen nagekeken. Ik bleek behoorlijk uitgedroogd te zijn en de pijn was ook wel duidelijk.

Daarna ben ik opgenomen met een infuus in een kraamsuite (echt mooi!) en nog even aan de CTG gelegd. De baby doet het nog steeds prima en ik had nog steeds wel weeën. Daarna heb ik een shot phetidine gehad zodat de pijn wegging en ik lekker kon slapen. Eigenlijk was phetidine wel het laatste wat ik aan pijnstilling wilde, maar ik ben toch blij dat ik het gehad heb. Ben nu een beetje suffig en de meeste pijn is weg. Af en toe voel ik nog een halfslachtige wee tussendoor. Stefan is lekker bij me en blijft slapen in het opklapbed naast me.

De arts zei dat de enige manier om van die pijn af te komen (die waarschijnlijk door verklevingen van mijn eerdere buikoperatie komt) is om te bevallen. Meteen maar besloten om me dan morgen in te gaan leiden om meer uitputting, uitdroging en een keizersnee te voorkomen. Ik ben echt blij dat er actie wordt ondernomen. Verder is iedereen hier superlief voor mij en Stefan

Octo, zet hem op meid!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77973223
Octo, wat fijn dat ze zo goed voor jullie zorgen en dat je gelijk al in een kraamsuite terecht kon! Nou vanavond lekker slapen en morgen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77976023
Octo, zet 'm op!

Ik ben een weekje weg op wintersport. Als ik terugkom verwacht ik toch echt wat verse babietjes! Sterkte allemaal.

Auf wiederschnitzel
pi_77976156
Oeh spannend Octo!! Zet m op meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 februari 2010 @ 08:13:35 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77976171
ooo spannend Octo! ik wens jullie heeeeel veel succes vandaag en ik hoop dat je vandaag je kleine beebje in je armen mag gaan sluiten..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77976196
Octobeebdag vandaag!
Heel veel succes vandaag Octo en Stefan. We zijn heul nieuwsgierig allemaal.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 14 februari 2010 @ 08:27:12 #120
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77976202
Octo een Valentijnsbeeb Succes!!
  zondag 14 februari 2010 @ 08:27:38 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77976205
Succes octo!
Straks ben jij ook een soort van octomum !
Ben erg benieuwd!

Free? Is de baby er al?
  zondag 14 februari 2010 @ 08:33:11 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77976218
Hoe was je nacht Freecell?

Octo en Stefan heel veel succes vandaag!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77976226
Octoooooooo, succes vandaag!
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:27 schreef amaranta het volgende:

Free? Is de baby er al?
Ja joh, al drie weken, maar ik vergeet het steeds te vertellen

Vanmorgen wel lollig trouwens, Leander had de telefoon te pakken en belde mijn broer om 8:00.
*kuch* Gelukkig was hij al wakker en zag hij de humor er wel van in
  zondag 14 februari 2010 @ 08:37:33 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77976234
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:35 schreef freecell het volgende:
Octoooooooo, succes vandaag!
[..]

Ja joh, al drie weken, maar ik vergeet het steeds te vertellen

Vanmorgen wel lollig trouwens, Leander had de telefoon te pakken en belde mijn broer om 8:00.
*kuch* Gelukkig was hij al wakker en zag hij de humor er wel van in
Solly, bedoelde het niet zo. IK hoopte gewoon heel vurig dat het vannacht goed had doorgezet.
pi_77976253
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Solly, bedoelde het niet zo. IK hoopte gewoon heel vurig dat het vannacht goed had doorgezet.
Ja, weet ik, maar ik had gisteravond al gezegd dat het afzakte en dat dat er niet in zat.
Daarbij heb ik nog minstens een week voordat dat soort vragen gerechtvaardigd zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')