Morgen gaan we naar het ziekenhuis voor een intake en onderzoek dan horen we hoe verderquote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef Mereltje het volgende:
Octopussy dat heb je mooi voor elkaar dat je op internet kunt daar, leuk dat je ons zo op de hoogte houdt
Co-OL.. wanneer gaan ze weer een poging van strippen doen?
Wil je weten wat het wordt? (wij niet)quote:Op zondag 14 februari 2010 13:35 schreef Grunsfan het volgende:
Spannend Octo en Co_ol!
Ik heb morgen ook de 20 weken echo, zin in!
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, dat ging opeens snel
Nadere info volgt, maar Florian Matthijs is geboren om 13:43
Whoehoeee gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh! Inderdaad ja!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:42 schreef YPPY het volgende:
Wat vlug!!!! Gefeliciteerd Tara en freecell, een Valentijnsbaby!
hehe! gelukkig eens doorgezet dan! gefeliciteerd en geniet maar lekker allemaalquote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk anderzijds dat Freecell wel haar portie weeën heeft gehadquote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Tara en Freecell!
Wat ben ik toch altijd jaloers op die turbo-bevallingen!![]()
Nou idd, ik denk dat niemand daar jaloers op hoeft te zijn. Als je al die uren aan weeen meetelt die Free al gehad had, dan is het bij elkaar toch echt nog wel een hele lange bevalling geweest.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk anderzijds dat Freecell wel haar portie weeën heeft gehad![]()
En trouwens: Freecell en TARA, wat een verrassing dat het een jongen is
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:14 schreef Muks het volgende:Freecell, Tara en Leander gefeliciteerd met jullie zoon en broertje !!
Kijk, dat is mooi nieuws!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |