hehe! gelukkig eens doorgezet dan! gefeliciteerd en geniet maar lekker allemaalquote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, dat ging opeens snel
Nadere info volgt, maar Florian Matthijs is geboren om 13:43
Ik denk anderzijds dat Freecell wel haar portie weeën heeft gehadquote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Tara en Freecell!
Wat ben ik toch altijd jaloers op die turbo-bevallingen!![]()
Nou idd, ik denk dat niemand daar jaloers op hoeft te zijn. Als je al die uren aan weeen meetelt die Free al gehad had, dan is het bij elkaar toch echt nog wel een hele lange bevalling geweest.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk anderzijds dat Freecell wel haar portie weeën heeft gehad![]()
En trouwens: Freecell en TARA, wat een verrassing dat het een jongen is
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:14 schreef Muks het volgende:Freecell, Tara en Leander gefeliciteerd met jullie zoon en broertje !!
Kijk, dat is mooi nieuws!quote:
Wachten duurt veel te lang héquote:Op zondag 14 februari 2010 19:49 schreef Webkim het volgende:
sindell, wat prachtig!
En hier werd ik ook helemaalvan... Ik wil ook zo graag bevallen..!
Nee, hier heeft ze niets gemeld nog maar ik weet niet of iemand anders iets gehoord heeft. Ik hoop dat alles in orde is. Ze is in goede handen in het ziekenhuis. Als het echt haar blindedarm is, dan kan het wel wat langer duren natuurlijk voor ze weer thuis is.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef Ahava het volgende:
Heeft iemand al iets van Orea gehoord? Toevallig las ik haar berichtje vanochtend en het gaat maar niet uit mijn kop. Ben eigenlijk best een beetje ongerust. Is er iemand die al iets weet?
he bahquote:Op zondag 14 februari 2010 20:15 schreef tessie het volgende:
Orea is opgenomen in het ziekenhuis, het is waarschijnlijk toch echt haar blindedarm. Morgen krijgt ze nog een MRI, maar het ziet er naar uit dat ze toch geopereerd meot worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |