Ah, tofquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup, zeker de de echt Maastrichtse klassiekers. En die kent ook iedereen, dus er wordt lekker aangeschoten meegezongen
.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
De carnavalmixen van Camiel denk ik.
Rudy speelt met John C Fraser wat, maar raar dat dat niet meer live gebeurtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Temper TrapAl mogen ze wel eens met wat nieuws komen...
Kevin achter de knoppen. wtf?
Even warm draaien, maar nu onwijs live! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Rudy speelt met John C Fraser wat, maar raar dat dat niet meer live gebeurt
Mwah, valt mee, maar tochquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof. Nu geen stem meer over
[..]
Moohooi...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, gewoon High & Dry van Radiohead. Dan pik je er wel eentje uit zeg. Een juweel van een plaat.
hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, maar toch. Combinatie van vocale 'kwaliteiten' en drank, denk ik
.
Zal meevallen. Wel wat gehad, maar ze schenken soort van evenementenbier tijdens carnaval. Dus meer waterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaben benieuwd of je hem morgen ook zal voelen
.
Miss Jackson !
Hee Roelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal meevallen. Wel wat gehad, maar ze schenken soort van evenementenbier tijdens carnaval. Dus meer water. En op tijd thuis, dus verwacht geen lastige zaterdag
.
Ah gadver, dat is zo ranzig.. Troep hebben ze in Mariniplaza ook. Dat gaat nergens over want het is inderdaad meer water. Je bent inderdaad best vroeg thuis, maar dan heb je tenminste nog wat aan je zaterdagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal meevallen. Wel wat gehad, maar ze schenken soort van evenementenbier tijdens carnaval. Dus meer water. En op tijd thuis, dus verwacht geen lastige zaterdag
.
Haai, Brenniequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Roelmorgen ook weer carnavallen?
En dan leuk zeggen dat je die tune zo mooi vind, nee meneer Mackay, je wilt gewoon precies uitkomen met de reclamequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Hockey !. Ook net geen Megahit
.. Single is dus opnieuw uitgebracht (wist ik niet).
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Hockey !. Ook net geen Megahit
.. Single is dus opnieuw uitgebracht (wist ik niet).
Ik hoor je al zingenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, maar toch. Combinatie van vocale 'kwaliteiten' en drank, denk ik
.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoor je al zingen
Er staat een wijnvat in de gang
Weet je wat ik altijd al had willen zijn? een glaasje wijn
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan leuk zeggen dat je die tune zo mooi vind, nee meneer Mackay, je wilt gewoon precies uitkomen met de reclame
Nouja, mooi dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Haai, Brennie.
Nope, voor mij is de vrijdag vóór carnaval altijd wel het hoogtepunt. Je komt dan altijd bekenden tegen (zo ook vandaag). En die herken je tenminste omdat op deze dag maar weinig mensen verkleed gaan (zoals 't hoort).
Ik ga maandag gewoon weer in Brussel aan de slag. Als ik in Maastricht zou zijn geweest, nam ik een dag vrij, omdat hier de stad echt twee dagen helemaal plat ligt.
Klopt, het liedje is echt al een flinke poos uit maar ik dacht dat het kwartje nu pas bij een aantal jocks was gevallen, maar het is dus een re-release.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:57 schreef berend95 het volgende:
[..]
dacht ook al waarom draaien ze hem opeens weer zo veel want ik kende hem al een tijdje
Niet: "Nooit meer wat van gehoord"?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:00 schreef Brennel het volgende:
Ik heb een keer samen met een vriendin in Brabant carnaval gevierd, vier dagen langwas echt super.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Boston - More Than A Feeling
Jay Z ft Alicia Keys - Empire State Of Mind
Broken Bells - High Road
Placebo - For What It's Worth
Hot Chip - One Life Stand
DeWolff - Gold & Seaweed
The XX - Islands
CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Above
Live Request
Absynthe Minded - Envoi![]()
![]()
The Killers - Mr Brightside
Yup, heb het vroeger ook vaker een paar dagen achter elkaar gevierd. Van vrijdag tot en met dinsdag... Erg leuk, maar dan ben je wel compleet KAPOT na die dagenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nouja, mooi dat je het naar je zin hebt gehad.
Ik heb een keer samen met een vriendin in Brabant carnaval gevierd, vier dagen langwas echt super.
Waarom zonder?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga carnavallen morgen.
Zonder alcohol.
yeahhhhh
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Niet: "Nooit meer wat van gehoord"?
Ja, ik was toen ook nog een stuk jonger. Belde die moeder ons op een gegeven moment wakker (vanuit hetzelfde huis) omdat het avondeten klaar wasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, heb het vroeger ook vaker een paar dagen achter elkaar gevierd. Van vrijdag tot en met dinsdag... Erg leuk, maar dan ben je wel compleet KAPOT na die dagen. Ik voel me inmiddels te oud daarvoor
>
Ik vind alcohol smerig. Echt, smerig. En dat zeg ik niet in een zwarte kousen-toon maar meer in een "Ik houd niet van spruitjes"-toon.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, ik was toen ook nog een stuk jonger. Belde die moeder ons op een gegeven moment wakker (vanuit hetzelfde huis) omdat het avondeten klaar was![]()
Ceequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind alcohol smerig. Echt, smerig. En dat zeg ik niet in een zwarte kousen-toon maar meer in een "Ik houd niet van spruitjes"-toon.
Ik heb nog nooit in m'n leven een glas helemaal leeg kunnen drinken zonder halverwege over m'n nek te gaan van de viezigheid.
Val ik nu van m'n voetstuk?
WAT ZEG JE ROELquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cee.
Van je voetstuk? Neuk, eigenlijk niet.
Da's ook best lastig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Zegt genoeg ja
.
.
Hier in Maastricht is op ma en di nauwelijks een broodje tussen de middag te krijgen. Tig broodjeszaken, maar die zijn bijna allemaal dicht. Net als de rest van het centrum zo ongeveer..
quote:
Ahumquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil je ons iets vertellen Roel?
Neuh...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ahum.
Mond, hart, overlopen zeker .... Neenee.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:14 schreef Cee het volgende:
Der Rudy is op zoek naar The Fun Lovin Criminals.
Duidelijk.quote:
Tnx! snel gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Ge-wel-dige plaat dit van Broken Bells - High Road.
Jup, had het gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die laatste (hun cover) is nog niet helemaal 100% verwerkt, maar dat staat er ook boven
haha snelle service. mijn final cut pro staat nog te renderen, straks gooi ik hem ook op het 3FM youtube-kanaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Jij zal het dan ook in hogere kwaliteit kunnen uploadenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
haha snelle service. mijn final cut pro staat nog te renderen, straks gooi ik hem ook op het 3FM youtube-kanaal.
Slaap lekker, Brenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo maar. Eerst een paar blz. lezen uit 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' met een warme kruik tegen m'n buik (buikpijn) en dan lekker slapen.
Droom zacht![]()
Daaagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo maar. Eerst een paar blz. lezen uit 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' met een warme kruik tegen m'n buik (buikpijn) en dan lekker slapen.
Droom zacht![]()
Helemaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn we klaar voor DeWolff?
Wat Rudy al zegt, wat 'n trackquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Absoluut ! lekkere up-tempo plaat om weer een beetje bij wakker te wordenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Gaaf! ken die gasten verder niet echt, maar Islands is toch wel erg mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
yes...dinsdag naar The XX in paradiso, zin in!
Als de hik nou nog even blijft dan kan je Mr. Brightside en Absynthe Minded ook nog horenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Brennel het volgende:
Nou, ik wacht nog maar even. Heb de hik![]()
Dankzij de hik heb ik dit liedje niet gemist![]()
Halverwege The XX was de hik al wegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als de hik nou nog even blijft dan kan je Mr. Brightside en Absynthe Minded ook nog horen
Tot zo !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Halverwege The XX was de hik al wegdus ik ga poging 2 tot slapen doen
Is inderdaad prachtigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef -Hans- het volgende:Absynthe Minded - Envoi
WAAROM WORDT dit niet beter opgepikt door de rest van de jocks?! Wat een juweel van een plaat.
Misschien morgen vandaag?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy en 3voor12. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/10151
Waar blijft oa. Timur in het lijstje???
Hoop het! Hij is wel iemand die zo'n plaat dan ook blijft draaien, maar dan moet 'ie 'm eerst wel een keer draaien..quote:
Ah, gezellig ! Bette al een tijdje niet gehoord.. Tot over 2 wekenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is het toetje!
tot over 2 weken want ik heb ff vrij...maar Bette komt jullie gezelschap houden volgende week
Dat is een chronische ziekte van Giel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achjee, Giel weer es met z'n zelfbevlekking
backstage heb je niet veel gemist.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:25 schreef Sirolf het volgende:
Nou, zondag toch maar even wat dingen terug gaan kijken van gisteravond als ik 't zo lees.
Oh, en ik heb zelf wel alles opgenomen van gisteravond. Alleen van de oude stream door problemen met VSR, dus helaas geen backstage.
Middag !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:41 schreef alors het volgende:
Goedemiddag
Straks weer TImur en Ramon
Mooi hè! Echt één van mijn favoriete nummers van het moment.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:53 schreef -Hans- het volgende:
Wat een prachtige plaat trouwens van Aviv Geffen - It's Alright
De alarmschijf van deze weekquote:
Middag ST !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mooi hè! Echt één van mijn favoriete nummers van het moment.
Sta je op de D66-lijst in je gemeente?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:17 schreef borisz het volgende:
Campagne voeren voor vandaag zit er weer op. Stem op mij
Ben de lijstduwerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sta je op de D66-lijst in je gemeente?
Tof ! D66 for the winquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:17 schreef borisz het volgende:
Campagne voeren voor vandaag zit er weer op. Stem op mij
Nice! Ik ben zelf niet zo actief voor D66, ik ga weleens naar een bijeenkomst, maar ik doe wel veel voor de lokale en regionale afdeling van de Jonge Democraten. En we gaan ook wel meehelpen met flyeren en canvassen voor de raadsverkiezingenquote:
Kings of Convenience - Rule my world en dan de eerste zin is "je zet jezelf voor paal".quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
Wat was de mamma appelspa ? was net te laat,,
Bedankt zie nu pas wat ik getypt heb,, 'mamma Appelspa',,quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kings of Convenience - Rule my world en dan de eerste zin is "je zet jezelf voor paal".
Appelspa is ook lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bedankt zie nu pas wat ik getypt heb,, 'mamma Appelspa',,
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Appelspa is ook lekker
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Appelspa is ook lekker
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:38 schreef henkde_j het volgende:
http://perezhilton.com/tv/index.php?ptvid=d052226d07896
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:38 schreef henkde_j het volgende:
quote:Die carnavals optochten bij mij in het dorp slaan NERGENS op! Met 60 km per uur scheuren er lawaaierige auto's door de straat...
Madness stylequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:38 schreef henkde_j het volgende:
Ach laat ik `t zo zeggen: er lopen lelijkere vrouwen rond op deze aardklootquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Zijn er nog mensen die Laura Jansen mooi vinden??![]()
![]()
![]()
Ja, want moord lost wansmaak op.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:45 schreef Captain_Slow het volgende:
Is het niet handig om alle Nederlandse artiesten op een boot te proppen, de Atlantische Oceaan op en dan die boot te laten zinken?![]()
En natuurlijk het SBS6 gebouw opblazen, zodat ze niet nog meer talenten () jachten kunnen houden
Jij gaat mee als captain, neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:45 schreef Captain_Slow het volgende:
Is het niet handig om alle Nederlandse artiesten op een boot te proppen, de Atlantische Oceaan op en dan die boot te laten zinken?![]()
Mag ik je eraan herinneren dat die zojuist zijn gezonken met een boot op de Atlantische oceaan.quote:
Dat heeft 'ie zelf volgens mij al jaren door, alleen zijzelf nog niet...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Zou Ashley Cole eindelijk doorhebben dat Cheryl een leeghoofd is?![]()
En de belangrijkste vraag:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie zelf volgens mij al jaren door, alleen zijzelf nog niet...
Gaaf! was ook echt super gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:36 schreef alors het volgende:
Oooooooh ik zie het al, Caro Emeralds versie van Bad Romance staat erop! TOF!
http://perezhilton.com/2010-02-12-they-did-what-to-gaga
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:57 schreef themauster het volgende:
Au au au mijn oren en die autotune![]()
en toch blijf ik hem nog leuk vinden, zorg dat ik gewoon af en toe even weg zap.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Just Breath is trouwens echt ook helemaal kapot gedraaid
heb er ooit 1x naar geluisterd , maar daarna nooit meer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/345916/
Dan jaag je nog meer luisteraars weg als dat er al überhaut naar dat kutprogramma luisteren
Nooit meer wat van gehoord zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb er ooit 1x naar geluisterd , maar daarna nooit meer.
Helaas welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord zeker?
Ik dacht dat we dat ook al hadden gehad tussen 15 en 18 honderd uur...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een bagger muziek tot nu toe, komt al het slechte in 1 uur nu.
Amen! *kippenvel*quote:
Heeft 'ie goud?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Heeeeeeej hooooo heeeeeeeeeej hoooooooo goud voor Sven, woehoe !!!!!
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! nu is trouwens ook een toffe plaat @ 3FM.
Ik ook niet meerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
(Zit nu niet te kijken naar dat Olympische gezeik hoor)
me2, maar de hype van Avatar begrijp ik nu welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Daar heb ik nou zo'n hekel aan, van die hypes, als voorbeeld Avatar en de Olympische Spelen
Heb het tweede uur echt nog noooooooooit gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Snap niet dat ze de SoD in twee stukken knippen4 uur achter elkaar lijkt me veel fijner
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga wat spelletjes spelen, lekker Duitsers afslachten
Dat dus...quote:Op zondag 14 februari 2010 00:43 schreef -Hans- het volgende:
Dancemuziek wordt me nu toch echt te vaag..
Dit dusquote:Op zondag 14 februari 2010 09:46 schreef Captain_Slow het volgende:
Murder On The Dance Floor akoestisch![]()
Bij mij doet ie het ook nietquote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
waarom doet deze zo vaag: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb ?
hij is de hele tijd verbinding aan het zoeken..
serieus?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Triest nieuws, Paul Rabbering ligt in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging?
quote:Optocht Maastricht zonder praalwagens vanwege sneeuw
De carnavalsoptocht van Maastricht trekt zondagmiddag vanwege de sneeuwval zonder praalwagens en andere gemotoriseerde voertuigen door de stad. Dat heeft carnavalsvereniging De Tempeleers zondagochtend samen met de politie en de gemeente besloten. Volgens hen is het onverantwoord om onder de huidige weersomstandigheden met tractoren, vrachtwagens en auto's de route te rijden.
Het is ongetwijfeld een grote teleurstelling voor deelnemers, publiek en ook voor de stadsprins. Maar de veiligheid van de mensen staat voorop, zo zegt de organisatie.
Het gaat om 20 tot 25 wagens die nu aan de kant moeten blijven. Het is voor het eerst sinds 1990 dat er alleen deelnemers te voet aan de Maastrichtse optocht meedoen. Dat jaar was er een heel harde wind die de praalwagens parten speelde.
Ja heb niks met carnaval maar vind dit dan toch wel lullig.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vreesde er hier in Maastricht al een beetje voor... Is hier weer veel sneeuw gevallen. Zo zonde voor de mensen die daar maaaanden aan hebben gewerkt....
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
[..]
Nee, geintje, Annemieke zei dat ze triest nieuws had, nou het ergste wat er kan gebeuren met carnaval en wat dan wat met 3FM te maken heeft is dat Paul Rabbering ook is gaan coma zuipenquote:
Doe eens niet zo domquote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Triest nieuws, Paul Rabbering ligt in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging?
quote:Maastricht is kleurijk wit. Carnaval in de #sneeuw vandaag. Geniet van uitzicht op de maas.
Achnee, zit die josti hier in Maastrichtquote:Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Doe eens niet zo domhij tweete 26 minuten geleden nog:
[..]
Yup. Veel mensen hebben daar maaaaanden aan gewerkt en naartoe geleefd. En dan ditquote:Op zondag 14 februari 2010 11:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja heb niks met carnaval maar vind dit dan toch wel lullig.
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Stond dat mens bij mij aan de deur dan had ik de deur dicht gegooid
Het zou wel een excuus zijn om er nog een week aan vast te plakken..quote:Op zondag 14 februari 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Veel mensen hebben daar maaaaanden aan gewerkt en naartoe geleefd. En dan dit.
LOLquote:Op zondag 14 februari 2010 11:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Mazzelaar. Hier ligt een cm of 5 en sneeuwt het nog steeds zachtquote:Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef -Hans- het volgende:
Beetje sneeuw wat hier is gevallen is alweer weg
5 cm?! dat is best veelquote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mazzelaar. Hier ligt een cm of 5 en sneeuwt het nog steeds zacht
En dat op valentijnsdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |