Slaap lekker, Brenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo maar. Eerst een paar blz. lezen uit 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' met een warme kruik tegen m'n buik (buikpijn) en dan lekker slapen.
Droom zacht![]()
Daaagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo maar. Eerst een paar blz. lezen uit 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' met een warme kruik tegen m'n buik (buikpijn) en dan lekker slapen.
Droom zacht![]()
Helemaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn we klaar voor DeWolff?
Wat Rudy al zegt, wat 'n trackquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Absoluut ! lekkere up-tempo plaat om weer een beetje bij wakker te wordenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Gaaf! ken die gasten verder niet echt, maar Islands is toch wel erg mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
yes...dinsdag naar The XX in paradiso, zin in!
Als de hik nou nog even blijft dan kan je Mr. Brightside en Absynthe Minded ook nog horenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Brennel het volgende:
Nou, ik wacht nog maar even. Heb de hik![]()
Dankzij de hik heb ik dit liedje niet gemist![]()
Halverwege The XX was de hik al wegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als de hik nou nog even blijft dan kan je Mr. Brightside en Absynthe Minded ook nog horen
Tot zo !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Halverwege The XX was de hik al wegdus ik ga poging 2 tot slapen doen
Is inderdaad prachtigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef -Hans- het volgende:Absynthe Minded - Envoi
WAAROM WORDT dit niet beter opgepikt door de rest van de jocks?! Wat een juweel van een plaat.
Misschien morgen vandaag?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy en 3voor12. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/10151
Waar blijft oa. Timur in het lijstje???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |