Nee, had toen niks aan staan, ik denk dat Sirolf het wel heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:40 schreef Steven250 het volgende:
[..]
Heb je ook de volledige opname van Gerard met z'n Pet Shop Boys bolhoed van eerder vanavond?
[ afbeelding ]
Sirolf zat ergens in een hutje dit weekend, dus betwijfel of hij iets opgenomen heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, had toen niks aan staan, ik denk dat Sirolf het wel heeft
je weet nooit, met een beetje geluk houden ze Rudy aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:47 schreef Derek010 het volgende:
Hoppakee, nieuw jinglepakket ertegenaan ook al houdt het programma op met bestaan over een halfjaar...
Maar die jingles klinken ook niet heel serieus
Zou wel mogen van mij, zou raar zijn als ze Rudy ontslaan en dan iemand als Coen, Sander of Giel wel aanhoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je weet nooit, met een beetje geluk houden ze Rudy aan![]()
Ze zijn knettergek als ze Rudy en Kevin zo laten gaan.. Krijgen we straks nog meer Bart en Sander.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je weet nooit, met een beetje geluk houden ze Rudy aan![]()
zitten bij een andere omroep, dus daar kan niemand iets aan doen.. als Llink ophoud te bestaan heeft volgens mij alleen Rudy daar problemen mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zou wel mogen van mij, zou raar zijn als ze Rudy ontslaan en dan iemand als Coen, Sander of Giel wel aanhouden
tja, tis wel GeenStijl héquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn knettergek als ze Rudy en Kevin zo laten gaan..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga ff douchen hoor, DIE LUCHT!!!!
quote:23-00
Go Back To The Zoo - Electric![]()
Gorillaz ft Mos Def & Bobby Womack - Stylo![]()
Lilly Allen - 22
The Mad Trist - Live (2)
Dio ft Sef - Tijdmachine
Tim Knol - Silverman Hotel![]()
Salt 'n Peppa - Push It
Customs - Rex![]()
![]()
Temper Trap - Sweet Disposition![]()
Outkast - Miss Jackson![]()
Hockey - Song Away![]()
ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren inderdaad, ben wel bang dat GeenStijl ( Powned) hun eigen talentje naar voren schuiven, en dat je dan een Sander/Giel type krijgtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NPS zou een prima optie zijn, imo.
gewoon door wou je zeggen, nou je post nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tja, omroeppolitiek he... maar wij gaa
Tsja, ben ik ook wel een beetje bang voorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, dat zie ik ook nog wel gebeuren inderdaad, ben wel bang dat GeenStijl ( Powned) hun eigen talentje naar voren schuiven, en dat je dan een Sander/Giel type krijgt
inderdaad, maar ik de rest van show niet meer, helaas..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ben ik ook wel een beetje bang voor. Naja, we horen het wel
Maricha heeft volgens mij ook best vaak ruzie met de pc waar jij nu achterzitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmm, mn toetsenbord hield er spontaan mee op
Ik wil het eigenlijk niet horen.. Verwacht dat ze een 538 programma gaan maken met diezelfde muziekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ben ik ook wel een beetje bang voor. Naja, we horen het wel
BNN krijgt alleen maar meer zendtijd, dus daar ben je voorlopig niet vanaf. Ik snap trouwens niet wat iedereen hier tegen Sander heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zou wel mogen van mij, zou raar zijn als ze Rudy ontslaan en dan iemand als Coen, Sander of Giel wel aanhouden
En die omroep van de Telegraaf hoef ik al helemaal niet op 3FM te zien, die mogen lekker een praatprogramma op Radio 1 krijgen waar niemand naar luistert. Maar sowieso is het helemaal vaag, Llink heeft meer leden als die twee bij elkaar en Llink moet weg en die twee nieuwe komen er zonder problemen in...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet horen.. Verwacht dat ze een 538 programma gaan maken met diezelfde muziek![]()
Luisteraars die alleen maar meer slechte muziek op 3FM krijgen/willenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:11 schreef alors het volgende:
Plus dat ze heel erg veel luisteraars trekken.
Je hebt er 2 bij 3FMquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
BNN krijgt alleen maar meer zendtijd, dus daar ben je voorlopig niet vanaf. Ik snap trouwens niet wat iedereen hier tegen Sander heeft.
Plus dat ze heel erg veel luisteraars trekken.
Wat is nou het verschil in muziek bij Coen en Sander en bv (de hier geliefde), Stenders, Ekdom en Veenstra? Volgens mij is het miniem. Ze draaien allemaal top40 en wat oude kneiters en hoogstens 2 platen per programma die ze zelf echt tof vinden. Pas na tienen 's avonds wordt er echt alternatieve muziek gedraaid.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:12 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Luisteraars die alleen maar meer slechte muziek op 3FM krijgen/willen![]()
Goed bezig man!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Heb vandaag al voor 25 minuten op Youtube geüpload
Welke Mestreechse carnavalskrakers heb je vanavond gehoord?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis na een mooie Carnavalsavond
Veel, heel veelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke Mestreechse carnavalskrakers heb je vanavond gehoord?!
Ah, tof! Heb weinig met de muziek die je de afgelopen dagen vaak hoort, maar geloof best dat het best leuk is na een paar biertjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel, heel veel. Alles komt op zo'n avond wel voorbij
.
De carnavalmixen van Camiel denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke Mestreechse carnavalskrakers heb je vanavond gehoord?!
Yup, zeker de de echt Maastrichtse klassiekersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof! Heb weinig met de muziek die je de afgelopen dagen vaak hoort, maar geloof best dat het best leuk is na een paar biertjes.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
De carnavalmixen van Camiel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |