Bij mij doet ie het ook nietquote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
waarom doet deze zo vaag: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb ?
hij is de hele tijd verbinding aan het zoeken..
serieus?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Triest nieuws, Paul Rabbering ligt in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging?
quote:Optocht Maastricht zonder praalwagens vanwege sneeuw
De carnavalsoptocht van Maastricht trekt zondagmiddag vanwege de sneeuwval zonder praalwagens en andere gemotoriseerde voertuigen door de stad. Dat heeft carnavalsvereniging De Tempeleers zondagochtend samen met de politie en de gemeente besloten. Volgens hen is het onverantwoord om onder de huidige weersomstandigheden met tractoren, vrachtwagens en auto's de route te rijden.
Het is ongetwijfeld een grote teleurstelling voor deelnemers, publiek en ook voor de stadsprins. Maar de veiligheid van de mensen staat voorop, zo zegt de organisatie.
Het gaat om 20 tot 25 wagens die nu aan de kant moeten blijven. Het is voor het eerst sinds 1990 dat er alleen deelnemers te voet aan de Maastrichtse optocht meedoen. Dat jaar was er een heel harde wind die de praalwagens parten speelde.
Ja heb niks met carnaval maar vind dit dan toch wel lullig.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vreesde er hier in Maastricht al een beetje voor... Is hier weer veel sneeuw gevallen. Zo zonde voor de mensen die daar maaaanden aan hebben gewerkt....
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
[..]
Nee, geintje, Annemieke zei dat ze triest nieuws had, nou het ergste wat er kan gebeuren met carnaval en wat dan wat met 3FM te maken heeft is dat Paul Rabbering ook is gaan coma zuipenquote:
Doe eens niet zo domquote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Triest nieuws, Paul Rabbering ligt in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging?
quote:Maastricht is kleurijk wit. Carnaval in de #sneeuw vandaag. Geniet van uitzicht op de maas.
Achnee, zit die josti hier in Maastrichtquote:Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Doe eens niet zo domhij tweete 26 minuten geleden nog:
[..]
Yup. Veel mensen hebben daar maaaaanden aan gewerkt en naartoe geleefd. En dan ditquote:Op zondag 14 februari 2010 11:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja heb niks met carnaval maar vind dit dan toch wel lullig.
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Stond dat mens bij mij aan de deur dan had ik de deur dicht gegooid
Het zou wel een excuus zijn om er nog een week aan vast te plakken..quote:Op zondag 14 februari 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Veel mensen hebben daar maaaaanden aan gewerkt en naartoe geleefd. En dan dit.
LOLquote:Op zondag 14 februari 2010 11:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |