Maar wat als er geen komt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef Gellius het volgende:
Ik ben altijd weer een beetje zenuwachtig voor de eerste nieuwe, jonge, frisse.
Wij hebben tot kwart voor 8 uitgeslapen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenacht in 'wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb, dan kan ik gewoon eens lekker gaan uitslapen'.
Moet jij er tegenwoordig eigenlijk nog op onchristelijke tijden uit?quote:
Nee, daar ben ik al lang mee gestopt. De wekker van m'nquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet jij er tegenwoordig eigenlijk nog op onchristelijke tijden uit?
Idioot hoe snel je die vroege tijden ontwend raakt. Als Ivan in de eerste weken 3-4 uur sliep vond ik het al veel; nu baal ik als hij binnen 6 uur wakker wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik al lang mee gestopt. De wekker van m'ngaat 3 dagen in de week om 6:00. Vroeger voelde dat als uitslapen, maar nu voelt het meer als een onchristelijke tijd...
Ze moeten vaak drinken omdat hun suikerspiegel anders te laag wordt en ze dan zelf niet meer aangeven honger te hebben. Daardoor kunnen ze weer uitdrogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef MeneerTim het volgende:
Hoezo vinden we het eigenlijk maar normaal dat babies kort slapen?
Maar daar heeft MeneerTim wel een punt. Als babies zich niet kunnen gedragen moeten we ze gewoon terugsturen naar het land waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef MeneerTim het volgende:
Hoezo vinden we het eigenlijk maar normaal dat babies kort slapen?
Een paar collega's gingen ook (met leerlingen uiteraard). Was het leuk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:32 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb geen kinderen, maar wel leerlingen, en daarom moest de wekker om kwart voor acht voor een gezellig dagje uit naar een olympiade.
Volgens mij heeft de Beijenkorf deze ook in hun assortiment en die hebben een aantal keer per jaar kortingsacties op meubelen. Moet je wel betalen met de Bij-card maar dan krijg je nog eens 10% korting meen ik. Zit je wel een tijdje aan een CC vast natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:08 schreef Gellius het volgende:
Heeft iemand nog een webadresje voor een Gispen 407?
Ik heb een Bijcard, maar ik heb die creditcardfunctie nooit geactiveerd. Zolang je er alleen mee betaalt in de Bijenkorf zelf, betaal je er - ik meen - 5 euro per jaar voor (die je met dergelijke kortingen makkelijk terugverdient). Als je 'm ook buiten de Bijenkorf gebruikt, activeer je de MasterCard die erop zit en betaal je een hogere jaarlijkse bijdrage.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef Z het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Beijenkorf deze ook in hun assortiment en die hebben een aantal keer per jaar kortingsacties op meubelen. Moet je wel betalen met de Bij-card maar dan krijg je nog eens 10% korting meen ik. Zit je wel een tijdje aan een CC vast natuurlijk.
Net zo goed als 'bijbal'.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:05 schreef Quir het volgende:
Ben ik de enige die 'Bij-card' echt niet goed vind klinken?
Ik heb alleen een FAME-pasje (maar wel veel profijt daarvan).quote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef JAM het volgende:
Ben ik de enige die gedwongen winkelnering een stuk beter vind klinken dan bijbal? Overigens heb ik geen Bijcard, maar een FNAC-kaart.
En over een half uur niet meer...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:45 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb over tien minuten een familiezak m&m's.
Ik kan me herinneren dat ik eens aan jullie gevraagd heb of ik dood zou gaan van een verrotte M&M die ik vlak daarvoor opgegeten had.quote:
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:41 schreef Frollo het volgende:
Mjin echtgenote heeft het kunstschaatsen opgenomen (ze is een enorme fan van Pluchenko), maar dat zal dus ook allemaal wel in het honderd gelopen zijn?
Geen idee, daar hou ik me niet mee bezig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Gellius het volgende:
Je denkt dat ze op dezelfde baan schaatsen en/of dezelfde Zamboni "nothing else is even close" dweilmachines gebruiken?
[ afbeelding ]
Dat kwam door kapotte veegmachines.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Omdat ik uit IR's post opmaak dat de programmering van vannacht blijkbaar niet klopte.
Oh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kwam door kapotte veegmachines.
Dat gaat niet, daar moeten we een kabel van 50 euro voor hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Daar hang je toch gewoon je laptop aan?!
Hebben we ook gedaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, HDR, dan neem je toch gewoon ruim op?
Man oh man, je moet er toch niet aan denken dat je om vier of negen 's ochtends al weet wat je die avond zal eten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:04 schreef Gellius het volgende:
Ik heb sliptongetjes voor vanavond.
Ach, zolang je maar van jezelf weet dat het eigenlijk jouw idee was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef JAM het volgende:
Hier baal ik nu van. Bolkestein roept in de Volkskrant dat Balkenende moet aftreden. Dan denk ik, godmiljaar, dat roep ik al jaren. Zetten ze mij dan in de krant? Sterker nog, van mijn part had hij nooit moeten beginnen en dat riep ik toen ook al!
Voorpret, JAM. Vóórpret. Jij ontzegt jezelf teveel pleziertjes, ouwe asceet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Man oh man, je moet er toch niet aan denken dat je om vier of negen 's ochtends al weet wat je die avond zal eten?
Ik ook! Ik vind het pathetisch, de Coffee Company, een Mac en de combinatie. Maar wat te doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef Gellius het volgende:
Ik weet dat ik het moet loslaten, maar ik wil altijd iets doen als ik, zoals vanmiddag, iemand met een macje achter het raam van de Coffee Company zie zitten.
Geen idee, eigenlijk. Rotterdam heeft wel een Coffee Company met uitzicht op Kabouter Buttplug.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Which reminds me, hebben wij niet eens samen in een Coffee Company in R'dam gezeten?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Rotterdam heeft wel een Coffee Company met uitzicht op Kabouter Buttplug.
[ afbeelding ]
Ze hebben er wel lekkere cheesecake.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef beeer het volgende:
Starbucks is overgewaardeerde kankerzooi. Niemand merkt het waarschijnlijk omdat iedereen frapucchino met extra weetikveelwatshots zoete meuk erin bestelt maar als je er gewoon koffie zwart haalt dan is het smerige verbrande troep
Bij mij is het met automaatkoffie wel gelukt, maar dan wel via wiener melange met veel suiker, wiener melange zonder (extra) suiker en cappuchino.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:03 schreef ShadyLane het volgende:
Ik drink geen koffie. Ik heb wel geprobeerd het te leren drinken, omdat ik het 's ochtends altijd erg moeilijk heb. Maar ik kreeg het niet door m'n strot. Misschien had ik voor dat experiment geen automaatkoffie moeten nemen.
Ik ga zo kijken bij een zuigelingenspreekuur. Misschien had je dat in gedachten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik voorvoel dat iemand vandaag iets groots zal verrichten. Waarschijnlijk iMax, maar ik sluit ook JAM niet uit. Of desnoods Lienekien. OfPope
.
Nu, vanavond staat de voetbalkraker Nieuwe Filosofische Kring - Chemika II op het programma. Wellicht dat ik (net als de voorgaande maandag) 'm weer vanaf de eigen helft zo in de winkelhaak krul (zoals afgelopen maandag tegen Historia!)quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik voorvoel dat iemand vandaag iets groots zal verrichten. Waarschijnlijk iMax, maar ik sluit ook JAM niet uit. Of desnoods Lienekien. OfPope
.
Het was inderdaad een fenomenale poepluier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
.
Het is de goedkoopste telefoon die ik kon vinden. Ik gebruik de telefoon om sms'jes te versturen naar de leerlingen die meedoen aan m'n onderzoek.quote:
Ik ken er maar eentje, maar die komt wel lekker voorspelbaar uit. Groen Links bovenaan, TON onderaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Z het volgende:
Die zie ik niet bij de Stemwijzer staan. De ene wijzer zegt, GroenLinks, de ander D66. Hmmm. Ik vind die Stemwijzers maar zo zo overigens.
Ik heb gekeken naar hoe babies prikken kregen. En hoe ze weigerden te luisteren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:56 schreef Gellius het volgende:
Dat hangt er vanaf wat je daar gaat verrichten, IR. Ik heb er op zich wel vertrouwen in.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
Ongetwijfeld heb je daar scherpe observaties gedaan, maar groots, GROOTS vind ik het nu ook weer niet. Maar ik houd hoop, de dag is nog niet voorbij.
IR
JAM
(Liene)
Pope
Hmm. Ik kwam niet eens in aanmerking, en heb dan maar de dag besteed aan het kopen van twee maatpakjes.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
Ongetwijfeld heb je daar scherpe observaties gedaan, maar groots, GROOTS vind ik het nu ook weer niet. Maar ik houd hoop, de dag is nog niet voorbij.
IR
JAM
(Liene)
Pope
Ik heb de vertaling van de Catcher geanalyseerd, een werkje dat ik al bijna twee weken liep uit te stellen. Telt dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
IR
JAM
(Liene)
Pope
Je bent hors concours natuurlijk, maar ik zal er eens een nachtje over slapen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb de vertaling van de Catcher geanalyseerd, een werkje dat ik al bijna twee weken liep uit te stellen. Telt dat?
En bij deze: http://www.kieskompas.nl/ ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik kom op GroenLinks uit.
Leuk verslag!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik kwam niet eens in aanmerking, en heb dan maar de dag besteed aan het kopen van twee maatpakjes.
Een van beide in een zeer deprimerende uithoek van Amsterdam. 't Viel weer niks mee, die hoofdstad.
Ik ben daarna niet verder gekomen dan een flipoverpresentatie met memootjes van de klankbordgroep (interactie, weet u wel) , en het verbranden van een vinger aan een zuurkoolcreatie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Z het volgende:
[..]
En bij deze: http://www.kieskompas.nl/ ?
Maar ik luister wel naar Joop Visser:quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben daarna niet verder gekomen dan een flipoverpresentatie met memootjes van de klankbordgroep (interactie, weet u wel) , en het verbranden van een vinger aan een zuurkoolcreatie.
Dus nee, het is niks dan burgerlijkheid.
(en oh,m De Mooiste Meid heb ik later ook kunnen vinden)quote:
Verzenden "NRC Handelsblad" Belgeluiden voor uw Cell
Joop Visser songteksten
NRC Handelsblad songteksten
Als ik dood blijf op een dag wil ik 1 ding zeker weten
Dat ze 1 ding niet vergeten, als ik dood blijf op een dag
Dat ze wel zo'n advertentie met zo'n mooie zwarte rand
Op mijn kosten laten zetten in de allerbeste krant
Want je bent 'r pas echt geweest, en je hebt 't pas echt gehad
Als je stijlvol bent gestorven in 't NRC Handelsblad
Je bent 'r pas echt geweest, en je hebt 't pas echt gehad
Als je stijlvol bent gestorven in 't NRC Handelsblad
Je weet 't nooit, misschien kan 't nog heel lang duren
Je weet 't nooit, misschien is 't een zaak van uren
En 't zal wel eenzaam zijn, en misschien doet 't pijn
Maar als ik overlijd, dan wil ik kwaliteit
Want 't geeft niet wie je bent en 't geeft niet wat je had
Stijlvol sterven doe je in 't NRC Handelsblad
't Geeft niet wie je bent en 't geeft niet wat je had
Stijlvol sterven doe je in 't NRC Handelsblad
Een enkele advertentie, of twee, maar niet zo'n keten
Met enge zakenmensen, die nog hun plaats niet weten
Een groet, dan ik van jullie hou, voor als je dat soms nog niet wist
Het mag best wat centen kosten, dan maar een mindere kist
Want stijlvol sterven doe je bij een ander op de mat
Op de dag dat je bezorgd wordt door 't NRC Handelsblad
Stijlvol sterven doe je bij een ander op de mat
Op de dag dat je bezorgd wordt door 't NRC Handelsblad
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Z het volgende:
[..]
En bij deze: http://www.kieskompas.nl/ ?
In Amsterdam gaat het nog ergens over. Ik had voor de vorm ook even de Tytsjerkstradeelse stemwijzer ingevoerd (daar staat toch mijn ouderlijk huis), maar daar had ik net zo goed dertig keer neutraal kunnen invullen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef ShadyLane het volgende:
Waarom zou je de Amsterdamse versie invullen als je eenprovinciaal
bent?
Ik ongeveer ook en bij de stemwijzer ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef k_man het volgende:
Hmm, kieskompas bestaat niet voor Amersfoort. Als ik de Amsterdamse versie invul, kom ik uit op de positie van Gellius.
Ik heb niet op alles negatief gereageerd. Met de volgende stellingen ben ik het bijvoorbeeld helemaal eens:quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb daarna alles eens negatief beantwoord, en dan kom ik exact op Claudia's positie uit.
Voor welke gemeente heb je dan ingevuld? Bij de link van Gellius wordt Groningen niet genoemd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mis de opties 'een beetje mee eens' , 'bijna helemaal maar toch nog net niet helemaal mee eens' en 'eens zal ik het hier vast helemaal mee eens zijn'.
Ik kwam trouwens op exact dezelfde positie als Gel uit.
Wat ben je toch heerlijk middle of the road.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb daarna alles eens negatief beantwoord, en dan kom ik exact op Claudia's positie uit.
Ik denk niet dat Gellius de stemwijzer voor Rotterdam heeft ingevuld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
De (uitbreiding van) de haven van Rotterdam kwam nog voorbij. Dus.
Tja, ik ben nu eenmaal intens burgerlijk, hè?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk middle of the road.
quote:Schau, dort spaziert Herr Biedermeier
und seine Frau, den Sohn am Arm;
sein Tritt ist sachte wie auf Eier,
sein Wahlspruch: Weder kalt noch warm.
Same here. Maar ik vind het maar rare dingen, die kieswijzers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Bij mij stond de PVDD bovenaan. Waarschijnlijk omdat ik heel hard NEE had aangeklikt bij de stelling over het vergassen van stadsduiven.
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Same here. Maar ik vind het maar rare dingen, die kieswijzers.
Dat hierboven was ik natuurlijk niet hè.
Een goede wedstrijd, volledig in dienst van het collectief. Geen enkele goal, vier assists.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef Gellius het volgende:
Hoe zou ons JAM gespeeld hebben?
Niet allemaal. Ik ben nog steeds een rooie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:58 schreef JAM het volgende:
Stelletje rechts ballen hier allemaal,.
En dol op duiven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik ben nog steeds een rooie.
PVDD voor mij.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, da's geverfd toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onmiskenbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.
Ik moet zo naar de apotheek op de Burchtstraat!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef DO2 het volgende:
Geen mening? Kijk je dan wel goed uit bij het oversteken, Frollo?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de apotheek op de Burchtstraat!
Hm... Die vraag ben ik niet tegengekomen, geloof ik. Ik ben vooral benieuwd wat er tégen zou zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:34 schreef Frollo het volgende:
Mja, of de bus na 18:00 uur door de Burchtstraat moet blijven rijden, vraag 23. Ik heb nog even zitten twijfelen of ik me zou gaan inlezen in alle voors en tegens, maar ik heb toch maar op Geen mening geklikt.
Ik heb wat dingen door elkaar gehaald, sorry. Dit moet je als het goed is zien op kieskompas.nl:quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:06 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Die vraag ben ik niet tegengekomen, geloof ik. Ik ben vooral benieuwd wat er tégen zou zijn.
Haha, ik ook. Mijn eerste gedachte was: die twee beginnen op elkaar te lijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.
Blijf in godsnaam jezelf, DaD!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Mijn eerste gedachte was: die twee beginnen op elkaar te lijken.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijf in godsnaam jezelf, DaD!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:44 schreef Gellius het volgende:
Je gaat stemmen?
Waarschijnlijk niet, maar dat gedoe rondom de zondagsopening zit me wel hoog.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
Shit, m'n flow is voorbij.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
En nu we een auto hebben moeten er natuurlijk meer parkeerplaatsen komen.
Neen. Maar mijn meeste vrinden wel, dus ik heb wat te compenseren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe staat het met het vlees eten alhier? Zijn jelui vegeratiër oder was?
Wat Lien zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe staat het met het vlees eten alhier? Zijn jelui vegeratiër oder was?
Ik vind jullie maar weinig solidair.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:23 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben blij dat niemand van de Amsterdammers in dit topic PvdA gaat stemmen. Wat vind jij MeneerTim?
Ik begin vegeratiër te worden. Langzaam aan. Maar lekker eten, dat is vooralsnog een probleem.quote:
Oeh. Je houdt wel van kaas?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik begin vegeratiër te worden. Langzaam aan. Maar lekker eten, dat is vooralsnog een probleem.
Sorry, maar dan kan ik je niet helpen, ik geef niks om eten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik begin vegeratiër te worden. Langzaam aan. Maar lekker eten, dat is vooralsnog een probleem.
Ik ook. Nu nog de rest van de stad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:23 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben blij dat niemand van de Amsterdammers in dit topic PvdA gaat stemmen.
Niet?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kan ik je niet helpen, ik geef niks om eten.
Nou ja, da's niet helemaal waar. Ik proef best verschil tussen lekker en vies. Maar ik wil er geen moeite in steken of me ermee bezig houden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kan ik je niet helpen, ik geef niks om eten.
Kaas-notentortellini met prei, geitenkaas en walnoten.quote:
Klinkt goed, maar doe je die feta dan bij de bietjes?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef Lienekien het volgende:
Rode bietjes met feta en knoflookaardappeltjes.
Ja, zo doen ik het ook, maar ik probeer momenteel de curve iets richting vegetarisme om te buigen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Z het volgende:
Vegetarisme is mij veels te extreem. Af en toe biologisch vlees, af en toe vis, af en toe gewoon vlees en heel af en toe geen vlees. Zo doen wij het.
Je snijdt rode ui in dunne plakjes, die leg je op een bord. Daarbovenop de bietjes, in blokjes en vermengd met wat chili-olie en balsamico-azijn. Daarbovenop doe je de feta (niet van die Deense) in blokjes. De aardappeltjes zijn gekookte krieltjes met knoflooksaus erdoorheen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar doe je die feta dan bij de bietjes?
Ben als wetenschapper natuurlijk niet voor een gat te vangen.
[..]
Ja, zo doen ik het ook, maar ik probeer momenteel de curve iets richting vegetarisme om te buigen.
Natuurlijk wel. D66 is über "het is wel okay zo."quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef mane het volgende:
Ik ben links conservatief, maar er zijn weinig partijen die daarbij aansluiten.
Gaan ik vanavond maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je snijdt rode ui in dunne plakjes, die leg je op een bord. Daarbovenop de bietjes, in blokjes en vermengd met wat chili-olie en balsamico-azijn. Daarbovenop doe je de feta (niet van die Deense) in blokjes. De aardappeltjes zijn gekookte krieltjes met knoflooksaus erdoorheen.
Is het wel half om half?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Claudia_x het volgende:
Spaghetti met gehaktballen en tomatensaus.
De gehaktballen zijn wel altijd een beetje droog. Tips, anyone?
Met niet-oud brood kan het ook wel, maar oud brood is beter, want dat absorbeert de melk beter. En bovendien is het duurzamer want restverwerking.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Gellius het volgende:
Ik gebruik eigenlijk altijd Semmelbrösel. Laat ik het vanavond eens met brood proberen. Moet het oud zijn?
Dat heb ik nooit in huis, want ik vind oud brood stiekem lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Met niet-oud brood kan het ook wel, maar oud brood is beter, want dat absorbeert de melk beter. En bovendien is het duurzamer want restverwerking.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, dan toch liever GL. Of VVD.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. D66 is über "het is wel okay zo."
Verdomd als het niet waar is. Moet ik nu werkelijk wéér met mijn laptopje op bed liggen terwijl mevrouw K. in de keuken God mag weten wat klaarmaakt en daarna bier drinken, neuken en de filosofische consequenties van de onomkeerbare processen in de thermodynamica overpeinzen? Ja jongens, het leven van de ware intellectueel gaat niet over rozen hoor! Vergeet niet dat ik vele, vele malen intelligenter ben dan dat hele teringzooitje boeren en rechtse rakkers uit het jodendorp alhier bij elkaar. Buiten dat om: 'Juve, Juve, Juve!' Dat dat stelletje boerenlullen maar flink op hun haakneus krijgen van de Oude Dame!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:12 schreef Gellius het volgende:
JAM krijgt het weer zwaar vanavond.
Maar je was wel lekker bezig terwijl ik ongestoord de boodschappen deed. Wat zal ik voor de volgende keer verzinnen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:23 schreef DO2 het volgende:
Jij hebt in je leven vast ook nooit moeten zoeken naar zwartebonensaus in een supermarkt zo groot als een voetbalveld.
Ossengalzeep.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar je was wel lekker bezig terwijl ik ongestoord de boodschappen deed. Wat zal ik voor de volgende keer verzinnen?
Het was niet echt hulp. Maar ik vond het ook asociaal om dingen op de grond te gooien en dan weg te lopen (en ik heb ooit bij de AH gewerkt. Nooit je roots verloochenen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit een supermarktbediende om hulp gevraagd en dat ga ik zo houden ook. Ik kan het iedereen aanraden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Gellius het volgende:
Kijk, zo'n Batuwu heeft daar waarschijnlijk ook de tijd voor, om als een Oblomov een beetje door de supermarkt te sloffen tot-i gevonden heeft wat-i eigenlijk niet zocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |