Ik ga zo kijken bij een zuigelingenspreekuur. Misschien had je dat in gedachten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik voorvoel dat iemand vandaag iets groots zal verrichten. Waarschijnlijk iMax, maar ik sluit ook JAM niet uit. Of desnoods Lienekien. OfPope
.
Nu, vanavond staat de voetbalkraker Nieuwe Filosofische Kring - Chemika II op het programma. Wellicht dat ik (net als de voorgaande maandag) 'm weer vanaf de eigen helft zo in de winkelhaak krul (zoals afgelopen maandag tegen Historia!)quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik voorvoel dat iemand vandaag iets groots zal verrichten. Waarschijnlijk iMax, maar ik sluit ook JAM niet uit. Of desnoods Lienekien. OfPope
.
Het was inderdaad een fenomenale poepluier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
.
Het is de goedkoopste telefoon die ik kon vinden. Ik gebruik de telefoon om sms'jes te versturen naar de leerlingen die meedoen aan m'n onderzoek.quote:
Ik ken er maar eentje, maar die komt wel lekker voorspelbaar uit. Groen Links bovenaan, TON onderaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Z het volgende:
Die zie ik niet bij de Stemwijzer staan. De ene wijzer zegt, GroenLinks, de ander D66. Hmmm. Ik vind die Stemwijzers maar zo zo overigens.
Ik heb gekeken naar hoe babies prikken kregen. En hoe ze weigerden te luisteren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:56 schreef Gellius het volgende:
Dat hangt er vanaf wat je daar gaat verrichten, IR. Ik heb er op zich wel vertrouwen in.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
Ongetwijfeld heb je daar scherpe observaties gedaan, maar groots, GROOTS vind ik het nu ook weer niet. Maar ik houd hoop, de dag is nog niet voorbij.
IR
JAM
(Liene)
Pope
Hmm. Ik kwam niet eens in aanmerking, en heb dan maar de dag besteed aan het kopen van twee maatpakjes.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
Ongetwijfeld heb je daar scherpe observaties gedaan, maar groots, GROOTS vind ik het nu ook weer niet. Maar ik houd hoop, de dag is nog niet voorbij.
IR
JAM
(Liene)
Pope
Ik heb de vertaling van de Catcher geanalyseerd, een werkje dat ik al bijna twee weken liep uit te stellen. Telt dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
IR
JAM
(Liene)
Pope
Je bent hors concours natuurlijk, maar ik zal er eens een nachtje over slapen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb de vertaling van de Catcher geanalyseerd, een werkje dat ik al bijna twee weken liep uit te stellen. Telt dat?
En bij deze: http://www.kieskompas.nl/ ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik kom op GroenLinks uit.
Leuk verslag!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik kwam niet eens in aanmerking, en heb dan maar de dag besteed aan het kopen van twee maatpakjes.
Een van beide in een zeer deprimerende uithoek van Amsterdam. 't Viel weer niks mee, die hoofdstad.
Ik ben daarna niet verder gekomen dan een flipoverpresentatie met memootjes van de klankbordgroep (interactie, weet u wel) , en het verbranden van een vinger aan een zuurkoolcreatie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Z het volgende:
[..]
En bij deze: http://www.kieskompas.nl/ ?
Maar ik luister wel naar Joop Visser:quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben daarna niet verder gekomen dan een flipoverpresentatie met memootjes van de klankbordgroep (interactie, weet u wel) , en het verbranden van een vinger aan een zuurkoolcreatie.
Dus nee, het is niks dan burgerlijkheid.
(en oh,m De Mooiste Meid heb ik later ook kunnen vinden)quote:
Verzenden "NRC Handelsblad" Belgeluiden voor uw Cell
Joop Visser songteksten
NRC Handelsblad songteksten
Als ik dood blijf op een dag wil ik 1 ding zeker weten
Dat ze 1 ding niet vergeten, als ik dood blijf op een dag
Dat ze wel zo'n advertentie met zo'n mooie zwarte rand
Op mijn kosten laten zetten in de allerbeste krant
Want je bent 'r pas echt geweest, en je hebt 't pas echt gehad
Als je stijlvol bent gestorven in 't NRC Handelsblad
Je bent 'r pas echt geweest, en je hebt 't pas echt gehad
Als je stijlvol bent gestorven in 't NRC Handelsblad
Je weet 't nooit, misschien kan 't nog heel lang duren
Je weet 't nooit, misschien is 't een zaak van uren
En 't zal wel eenzaam zijn, en misschien doet 't pijn
Maar als ik overlijd, dan wil ik kwaliteit
Want 't geeft niet wie je bent en 't geeft niet wat je had
Stijlvol sterven doe je in 't NRC Handelsblad
't Geeft niet wie je bent en 't geeft niet wat je had
Stijlvol sterven doe je in 't NRC Handelsblad
Een enkele advertentie, of twee, maar niet zo'n keten
Met enge zakenmensen, die nog hun plaats niet weten
Een groet, dan ik van jullie hou, voor als je dat soms nog niet wist
Het mag best wat centen kosten, dan maar een mindere kist
Want stijlvol sterven doe je bij een ander op de mat
Op de dag dat je bezorgd wordt door 't NRC Handelsblad
Stijlvol sterven doe je bij een ander op de mat
Op de dag dat je bezorgd wordt door 't NRC Handelsblad
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Z het volgende:
[..]
En bij deze: http://www.kieskompas.nl/ ?
In Amsterdam gaat het nog ergens over. Ik had voor de vorm ook even de Tytsjerkstradeelse stemwijzer ingevoerd (daar staat toch mijn ouderlijk huis), maar daar had ik net zo goed dertig keer neutraal kunnen invullen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef ShadyLane het volgende:
Waarom zou je de Amsterdamse versie invullen als je eenprovinciaal
bent?
Ik ongeveer ook en bij de stemwijzer ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef k_man het volgende:
Hmm, kieskompas bestaat niet voor Amersfoort. Als ik de Amsterdamse versie invul, kom ik uit op de positie van Gellius.
Ik heb niet op alles negatief gereageerd. Met de volgende stellingen ben ik het bijvoorbeeld helemaal eens:quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb daarna alles eens negatief beantwoord, en dan kom ik exact op Claudia's positie uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |