En over een half uur niet meer...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:45 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb over tien minuten een familiezak m&m's.
Ik kan me herinneren dat ik eens aan jullie gevraagd heb of ik dood zou gaan van een verrotte M&M die ik vlak daarvoor opgegeten had.quote:
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:41 schreef Frollo het volgende:
Mjin echtgenote heeft het kunstschaatsen opgenomen (ze is een enorme fan van Pluchenko), maar dat zal dus ook allemaal wel in het honderd gelopen zijn?
Geen idee, daar hou ik me niet mee bezig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Gellius het volgende:
Je denkt dat ze op dezelfde baan schaatsen en/of dezelfde Zamboni "nothing else is even close" dweilmachines gebruiken?
[ afbeelding ]
Dat kwam door kapotte veegmachines.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Omdat ik uit IR's post opmaak dat de programmering van vannacht blijkbaar niet klopte.
Oh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kwam door kapotte veegmachines.
Dat gaat niet, daar moeten we een kabel van 50 euro voor hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Daar hang je toch gewoon je laptop aan?!
Hebben we ook gedaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, HDR, dan neem je toch gewoon ruim op?
Man oh man, je moet er toch niet aan denken dat je om vier of negen 's ochtends al weet wat je die avond zal eten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:04 schreef Gellius het volgende:
Ik heb sliptongetjes voor vanavond.
Ach, zolang je maar van jezelf weet dat het eigenlijk jouw idee was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef JAM het volgende:
Hier baal ik nu van. Bolkestein roept in de Volkskrant dat Balkenende moet aftreden. Dan denk ik, godmiljaar, dat roep ik al jaren. Zetten ze mij dan in de krant? Sterker nog, van mijn part had hij nooit moeten beginnen en dat riep ik toen ook al!
Voorpret, JAM. Vóórpret. Jij ontzegt jezelf teveel pleziertjes, ouwe asceet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Man oh man, je moet er toch niet aan denken dat je om vier of negen 's ochtends al weet wat je die avond zal eten?
Ik ook! Ik vind het pathetisch, de Coffee Company, een Mac en de combinatie. Maar wat te doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef Gellius het volgende:
Ik weet dat ik het moet loslaten, maar ik wil altijd iets doen als ik, zoals vanmiddag, iemand met een macje achter het raam van de Coffee Company zie zitten.
Geen idee, eigenlijk. Rotterdam heeft wel een Coffee Company met uitzicht op Kabouter Buttplug.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Which reminds me, hebben wij niet eens samen in een Coffee Company in R'dam gezeten?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Rotterdam heeft wel een Coffee Company met uitzicht op Kabouter Buttplug.
[ afbeelding ]
Ze hebben er wel lekkere cheesecake.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef beeer het volgende:
Starbucks is overgewaardeerde kankerzooi. Niemand merkt het waarschijnlijk omdat iedereen frapucchino met extra weetikveelwatshots zoete meuk erin bestelt maar als je er gewoon koffie zwart haalt dan is het smerige verbrande troep
Bij mij is het met automaatkoffie wel gelukt, maar dan wel via wiener melange met veel suiker, wiener melange zonder (extra) suiker en cappuchino.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:03 schreef ShadyLane het volgende:
Ik drink geen koffie. Ik heb wel geprobeerd het te leren drinken, omdat ik het 's ochtends altijd erg moeilijk heb. Maar ik kreeg het niet door m'n strot. Misschien had ik voor dat experiment geen automaatkoffie moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |