Geen idee, eigenlijk. Rotterdam heeft wel een Coffee Company met uitzicht op Kabouter Buttplug.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Which reminds me, hebben wij niet eens samen in een Coffee Company in R'dam gezeten?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:57 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Rotterdam heeft wel een Coffee Company met uitzicht op Kabouter Buttplug.
[ afbeelding ]
Ze hebben er wel lekkere cheesecake.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef beeer het volgende:
Starbucks is overgewaardeerde kankerzooi. Niemand merkt het waarschijnlijk omdat iedereen frapucchino met extra weetikveelwatshots zoete meuk erin bestelt maar als je er gewoon koffie zwart haalt dan is het smerige verbrande troep
Bij mij is het met automaatkoffie wel gelukt, maar dan wel via wiener melange met veel suiker, wiener melange zonder (extra) suiker en cappuchino.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:03 schreef ShadyLane het volgende:
Ik drink geen koffie. Ik heb wel geprobeerd het te leren drinken, omdat ik het 's ochtends altijd erg moeilijk heb. Maar ik kreeg het niet door m'n strot. Misschien had ik voor dat experiment geen automaatkoffie moeten nemen.
Ik ga zo kijken bij een zuigelingenspreekuur. Misschien had je dat in gedachten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik voorvoel dat iemand vandaag iets groots zal verrichten. Waarschijnlijk iMax, maar ik sluit ook JAM niet uit. Of desnoods Lienekien. OfPope
.
Nu, vanavond staat de voetbalkraker Nieuwe Filosofische Kring - Chemika II op het programma. Wellicht dat ik (net als de voorgaande maandag) 'm weer vanaf de eigen helft zo in de winkelhaak krul (zoals afgelopen maandag tegen Historia!)quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik voorvoel dat iemand vandaag iets groots zal verrichten. Waarschijnlijk iMax, maar ik sluit ook JAM niet uit. Of desnoods Lienekien. OfPope
.
Het was inderdaad een fenomenale poepluier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:02 schreef Gellius het volgende:
.
Het is de goedkoopste telefoon die ik kon vinden. Ik gebruik de telefoon om sms'jes te versturen naar de leerlingen die meedoen aan m'n onderzoek.quote:
Ik ken er maar eentje, maar die komt wel lekker voorspelbaar uit. Groen Links bovenaan, TON onderaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Z het volgende:
Die zie ik niet bij de Stemwijzer staan. De ene wijzer zegt, GroenLinks, de ander D66. Hmmm. Ik vind die Stemwijzers maar zo zo overigens.
Ik heb gekeken naar hoe babies prikken kregen. En hoe ze weigerden te luisteren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:56 schreef Gellius het volgende:
Dat hangt er vanaf wat je daar gaat verrichten, IR. Ik heb er op zich wel vertrouwen in.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
Ongetwijfeld heb je daar scherpe observaties gedaan, maar groots, GROOTS vind ik het nu ook weer niet. Maar ik houd hoop, de dag is nog niet voorbij.
IR
JAM
(Liene)
Pope
Hmm. Ik kwam niet eens in aanmerking, en heb dan maar de dag besteed aan het kopen van twee maatpakjes.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gellius het volgende:
Ongetwijfeld heb je daar scherpe observaties gedaan, maar groots, GROOTS vind ik het nu ook weer niet. Maar ik houd hoop, de dag is nog niet voorbij.
IR
JAM
(Liene)
Pope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |