Voor welke gemeente heb je dan ingevuld? Bij de link van Gellius wordt Groningen niet genoemd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mis de opties 'een beetje mee eens' , 'bijna helemaal maar toch nog net niet helemaal mee eens' en 'eens zal ik het hier vast helemaal mee eens zijn'.
Ik kwam trouwens op exact dezelfde positie als Gel uit.
Wat ben je toch heerlijk middle of the road.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb daarna alles eens negatief beantwoord, en dan kom ik exact op Claudia's positie uit.
Ik denk niet dat Gellius de stemwijzer voor Rotterdam heeft ingevuld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
De (uitbreiding van) de haven van Rotterdam kwam nog voorbij. Dus.
Tja, ik ben nu eenmaal intens burgerlijk, hè?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk middle of the road.
quote:Schau, dort spaziert Herr Biedermeier
und seine Frau, den Sohn am Arm;
sein Tritt ist sachte wie auf Eier,
sein Wahlspruch: Weder kalt noch warm.
Same here. Maar ik vind het maar rare dingen, die kieswijzers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Bij mij stond de PVDD bovenaan. Waarschijnlijk omdat ik heel hard NEE had aangeklikt bij de stelling over het vergassen van stadsduiven.
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Same here. Maar ik vind het maar rare dingen, die kieswijzers.
Dat hierboven was ik natuurlijk niet hè.
Een goede wedstrijd, volledig in dienst van het collectief. Geen enkele goal, vier assists.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef Gellius het volgende:
Hoe zou ons JAM gespeeld hebben?
Niet allemaal. Ik ben nog steeds een rooie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:58 schreef JAM het volgende:
Stelletje rechts ballen hier allemaal,.
En dol op duiven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik ben nog steeds een rooie.
PVDD voor mij.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, da's geverfd toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onmiskenbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.
Ik moet zo naar de apotheek op de Burchtstraat!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef DO2 het volgende:
Geen mening? Kijk je dan wel goed uit bij het oversteken, Frollo?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de apotheek op de Burchtstraat!
Hm... Die vraag ben ik niet tegengekomen, geloof ik. Ik ben vooral benieuwd wat er tégen zou zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:34 schreef Frollo het volgende:
Mja, of de bus na 18:00 uur door de Burchtstraat moet blijven rijden, vraag 23. Ik heb nog even zitten twijfelen of ik me zou gaan inlezen in alle voors en tegens, maar ik heb toch maar op Geen mening geklikt.
Ik heb wat dingen door elkaar gehaald, sorry. Dit moet je als het goed is zien op kieskompas.nl:quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:06 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Die vraag ben ik niet tegengekomen, geloof ik. Ik ben vooral benieuwd wat er tégen zou zijn.
Haha, ik ook. Mijn eerste gedachte was: die twee beginnen op elkaar te lijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.
Blijf in godsnaam jezelf, DaD!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Mijn eerste gedachte was: die twee beginnen op elkaar te lijken.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijf in godsnaam jezelf, DaD!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:44 schreef Gellius het volgende:
Je gaat stemmen?
Waarschijnlijk niet, maar dat gedoe rondom de zondagsopening zit me wel hoog.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
Shit, m'n flow is voorbij.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
En nu we een auto hebben moeten er natuurlijk meer parkeerplaatsen komen.
Neen. Maar mijn meeste vrinden wel, dus ik heb wat te compenseren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe staat het met het vlees eten alhier? Zijn jelui vegeratiër oder was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |