Je let niet echt op he?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AHA! Ahaha! Zie je wel, het levende bewijs dat ik niet gek ben!
Roggebrood met pindakaas![]()
Ik eet al meer dan een jaar elke(!) kantoordag roggebrood met pindakaas én heb dat na jouw roggebrood-pindakaasavontuur laatst ook nog even een paar maal benadrukt.quote:
Oh!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik eet al meer dan een jaar elke(!) kantoordag roggebrood met pindakaas én heb dat na jouw roggebrood-pindakaasavontuur laatst ook nog even een paar maal benadrukt.
Ik denk dat ik het ongeveer honderd keer in dit topic genoemd heb. Zoiets.
Jamaar ik weiger te erkennen dat dat gek / ergo TT-waardig isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik had 'roggebrood met pindakaas' als TT gedaan.
Alles kan mislukken bij mij!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan een kwarktaart mislukken, dan?
Da's een flinke lijst! Wat is krokantlikeur?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
Goffer, net een heel verhaal ingetikt, copy paste en nu pakt ie niet![]()
Daarom alleen maar de daglijst
o. 20 gram ofzo rookvlees + halve boterham met speculoos + ...(weet ik niet meer)
t. 5 plakjes kipfilet + plak ham + 2 augurken
t. half koffiebroodje
l. 3 opscheplepels roomspinazie + opscheplepel aardappelpuree + braadworst + bakje chocoladevla met slagroom
t. appel
t. glaasje krokantlikeur
d. groot bord opgebakken witte rijst met knoflook + paprika + zalm + zeekraal + sesamolie + zoute sojasaus + nog een bakje slagroom-chocovla
Wehehe. Je bent verexcuseerd hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh!
! Faalmoment van den dag.
Ik wist wel wat er iemand was die het at, maar ik dacht dat jij dat niet was omdat je het laatst (in de 'roggebrood-met-pindakaas!?-bweuuurk!-discussie) had over volumeverdubbeling oids en dat klonk niet positief
![]()
Laa. Excusez-moi
Een krokantlikeur is een typo, denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's een flinke lijst! Wat is krokantlikeur?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een krokantlikeur is een typo, denk ik.
Hahahahahaha!!! Mafkees!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ik ging googelen op krokantlikeur...
Kussiekroel, stoere blondine. Succesquote:
ik zat nog te denken aan chocoladefondue, maar ik geloof niet dat ik de Duutser daar zo blij mee had gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, je hebt iets fout gedaan! Er zit geen chocola in je avondeten!.
Denk je dat dat misschien mijn grap is geweest?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik net googlede op krokantlikeur, had ik welgeteld één precieze hit: de post van Tink hier.
O nu snap ik hemquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Denk je dat dat misschien mijn grap is geweest?.
Misschien moet je eens op krokantlikör googlenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik net googlede op krokantlikeur, had ik welgeteld één precieze hit: de post van Tink hier.
Goeie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens op krokantlikör googlen
Beter zoekenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ik ging googelen op krokantlikeur...
sterkte met de nachtdiensten! ik hoop dat m'n vader wat snert voor me heeft als ik zondag daar ben. Snert, en de 5 km. schaatsen op tv (opgenomen), beter kan niet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Snert met roggebrood, heerlijk, net 3 op met 3 borden snert (met vet varkensvlees)
Vol, douchen en naar bed, nog 3 ochtenden om half 5 de wekker..
Roggebrood met boter en schenkstroop, dat is het beste
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:35 schreef Brocco_Li het volgende:
Hi! Tof om Greys weer te zien, je verdient het dat 2010 alleen maar mooie dingen met zich mee brengt.
Ff geen fut om andere browser op te starten of om te loggen en de laatste paar dagen bij te lezen, dus maar even zo. Ben gaar terug van vakantie, maar was wel heel lekker. Eerste paar dagen was ik in m'n upje en wat Nynke zei over alleen eten in een restaurant was heeeel herkenbaar. Mobiel internet werkt wel om te lezen, maar niet om te posten en ik kon geen internetcafe vinden. Anders had ik wel 'hoi' gezegd. Morgen en overmorgen cursus en nog een avondje werken, dus tot zondag ofzo![]()
Lau, nog heel bedankt voor de naai-tips, heb er veel aan gehad en laat het resultaat binnenkort wel zien.
Zijn de (gecencureerde) foto's van de meet al ge-PMd? Ik ben heel benieuwd.
An, welkom, ik moet nog steeds een afspraak bij je maken voor foto's. Alleen weet ik niet of je weet van wie ik een kloon ben, maar daar kom je snel genoeg achter![]()
Jump op het moment nog even van de caffeine, want heb een veel te lange rit achter de kiezen met idioot veel sneeuw op de weg en ik wilde eigenlijk een hotelovernachting nemen ipv door te rijden naar huis, maar toen was ik naar het verkeerde (=te dure) hotel gereden. En om 95 euro te betalen voor 5 uur slaap... dan slaap ik thuis wel 4 uurtjes. Hoop ik.
/caffeine
Nu word ik pas echt verdrietig. Bovenstaande is wel iets gezonder, maar je had die calorien in de pizza zo hard nodig vandaag. Volgens mij kom je nauwelijks aan de 1000 kcal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen pizza uiteindelijk, wel: een uiensoepje, 1 stokje sate, groenvoer en een koffie verkeerd.
Tevens tvp!
Ja, daar heb je gelijk in. Dit klinkt al calorierijkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mwah, flinke bak havermout, luxe broodje met tonijnsalade van de C'est du Pain, uiensoep met brood en kaas, saté met saus, wat kroepoek, groenvoer en een stukje noga bij de koffie. Volgens mij gaat het wel.
Oh en 4-5 stukjes stokbrood met kruidensmeur.
Ja hoi. Die D van jou is dus dikke bullshit. Een bak sla met sponzige stukjes kip en een paar fliebertjes kaas is geen volwaardige maaltijdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat ik hoop dat het snel weer allemaal goed gaat met jou en de Duitser Nynke.
Maf lijstje voor vandaag, maar op de chocolade na ben ik wel tevreden eigenlijk:
O: 2 boterhammen met hagelslag
T: Time out koekjeding
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: Halve kitkat
D: Maaltijdsalade AH Ceasar, helft van de dressing, zonder croutons/spekjes/deel van de aardappelen
S: Taekwondo examen
T: Stuk verse chocoladetaart (nom! Door de moeder van iemand zelfgemaakt) om het te vieren
Oeh, klein complexje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik naast Merel op de foto sta, maar CF kent me toch al..
Was tof en druk en ik had het echt nodig, ben altijd weer opgeladen na een tijdje berglucht en veel km's skieen. Moet wel nog even bijkomen van >1000 km autorijden waarvan >650 in en door soms gladde sneeuw.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoi. Die D van jou is dus dikke bullshit. Een bak sla met sponzige stukjes kip en een paar fliebertjes kaas is geen volwaardige maaltijdJe lijst van vandaag is verder wel OK, maar heeft toch echt iets stevigers nodig dan zo'n avond-maal.
Congrats met het examen, dat wel
Loveli, welkom terug! Heb je 't fijn gehad?
QFT!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef loveli het volgende:
Eten is niet je vijand, eten is je medicijn!
En ik wil eigenlijk slapenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee!! Heb je het leuk gehad??
Ik bedoel: ik wil details
Nou, vooruit dan!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik wil eigenlijk slapenMorgen duurt van 9.30 tot 23.00 ex reistijd, heb ski's nog niet eens uit de auto gehaald.
Iedereen slaagt altijd, je gaat meestal een halve band omhoogquote:
Dr zaten ook aardappeltjes inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoi. Die D van jou is dus dikke bullshit. Een bak sla met sponzige stukjes kip en een paar fliebertjes kaas is geen volwaardige maaltijdJe lijst van vandaag is verder wel OK, maar heeft toch echt iets stevigers nodig dan zo'n avond-maal.
Congrats met het examen, dat wel
Loveli, welkom terug! Heb je 't fijn gehad?
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef anna82 het volgende:
Na mijn D (boerenkool met alles) heb ik nog een mini appeltaartje gegeten die mijn moeder had gemaakt om mijn thuiskomst mee te vieren. Verder nog chips en 1 glaasje cola, net als vroeger. Na de carnaval ga ik mijn leven beteren.
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's!! Maar kan me voorstellen dat de meeters dat liever niet willen, being new enzo![]()
Veel plezier in Edinburgh Moblo en MrMoblo!
daar sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef anna82 het volgende:
Na mijn D (boerenkool met alles) heb ik nog een mini appeltaartje gegeten die mijn moeder had gemaakt om mijn thuiskomst mee te vieren. Verder nog chips en 1 glaasje cola, net als vroeger. Na de carnaval ga ik mijn leven beteren.
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's!! Maar kan me voorstellen dat de meeters dat liever niet willen, being new enzo![]()
Veel plezier in Edinburgh Moblo en MrMoblo!
Doe normaal mensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik naast Merel op de foto sta, maar CF kent me toch al..
Lichtende voorbeelden!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
En van mij mogen de foto's door naar de andere Slankies hoor. Alleen niet naar wildvreemdenMaar daar vallen de oh-zo-leuk-meepostende nieuwelingen dus niet onder, die mogen best zien hoe knap en slank we zijn
Jaaaa dat gaat dus mooi niet op he, die moet dan ook via PM doorgestuurd worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lichtende voorbeelden!![]()
Als tegenprestatie post ik dan om 03.00 een foto van mezelf die ik 10 min. laat staan
Idem!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Rituals het volgende:
Mijn PM staat open voor foto's van knappe en slanke Slankies.
*stelt wekker in*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lichtende voorbeelden!![]()
Als tegenprestatie post ik dan om 03.00 een foto van mezelf die ik 10 min. laat staan
De situatie is hetzelfde. Alle gevoelens liggen open en bloot op tafel, dus dat is heel fijn. We hebben allebei wat tijd nodig om erover na te denken. Vandaag dus richting Hamburg, en morgen en overmorgen ga ik naar m'n ouders, en daarna hebben we het er nog eens over..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet niet of je het wilt vertellen Nynke, maar hoe/wat is de situatie dan nu...?
En Tinkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:52 schreef Merel het volgende:
Vindt goed:
Mo
Wolve
Merel
Vik
dus ik mis nog Neen, XM, Phaidra, DaD en Ewelina
Wil ze zien:
CF
Co
Loveli
VMW
Anna82
Rituals
Chico
Sigme
Syrena
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:16 schreef sigme het volgende:
Kijk: dit jurkje heb ik zojuist virtueel besteld:
[ afbeelding ]
Met schaaaaaaaaaaaapjes
[ afbeelding ]
Huh, hoe kan ik jou nou overgeslagen hebben? Ik herinner me nog helemaal hoe ik T-I-N-K heb getypt, maar blijkbaar heeft Fok je naam opgegetenquote:
Ooooh ik wil!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:16 schreef sigme het volgende:
Kijk: dit jurkje heb ik zojuist virtueel besteld:
[ afbeelding ]
Met schaaaaaaaaaaaapjes
[ afbeelding ]
Mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:52 schreef Merel het volgende:
Vindt goed:
Mo
Wolve
Merel
Vik
dus ik mis nog Neen, XM, Phaidra, DaD en Ewelina
Wil ze zien:
CF
Co
Loveli
VMW
Anna82
Rituals
Chico
Sigme
Syrena
Hij's uitverkocht, dus ik heb 'm van marktplaats gevistquote:
ik weet nu dat ik gewone mandarijntjes veel lekkerder vind...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Zeg wat eet iedereen veel minneola's! Is dit een nieuwe trend ofzo?
en kwakzor! zoals verstopt stond in mn dronken berichtje van vannachtquote:
Jij ook?quote:
Even reagerenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef loveli het volgende:
XM, je moet je brakke lijf niet zo slopen. Met te veel sporten maak je volgens mij meer kapot dan je ermee wint. Wil je ook nog een beetje fit 18 worden? Dan moet je daar nu de basis voor leggen.
Hoe jij met eten omgaat is stom. Eten is niet je vijand, eten is je medicijn! Daarmee ondersteun je je lichaam om overeind te blijven terwijl je je afbeult! Als e eens wilt praten met iemand die er echt verstand van heeft, weet ik wel een naam voor je, iemand die ook topsporters ondersteunt. Weet niet of 'ie in de buurt zit, maar is het dubbel en dwars waard om mee te praten en naar te LUISTEREN (en advies ook echt op te volgen).
Ben ff subtiliteit kwijt, beste bedoelingen enzo.
Er is ruimte ter grootte van twee-en-een-halve vuilniszak bijgekomen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef sigme het volgende:
Ik ga m'n klerenkast opruimen, anders past er niks meer bij.!
Dan kan je een heleboel schaapjes-kleding kopen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is ruimte ter grootte van twee-en-een-halve vuilniszak bijgekomen.
Fotooooosquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Flink stuk korter en dus meteen ook mucho more curliewurlies!
ook hier: fotoooosquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, ik ben weer netjesMinder pony dan de vorige keer, maar toch leuk vinnik. Verder niet spannend
Ik eet vanavond lamsvlees met whiskey-marinade!Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |