quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef loveli het volgende:XM, je moet je brakke lijf niet zo slopen. Met te veel sporten maak je volgens mij meer kapot dan je ermee wint. Wil je ook nog een beetje fit 18 worden? Dan moet je daar nu de basis voor leggen.
Hoe jij met eten omgaat is stom. Eten is niet je vijand, eten is je medicijn! Daarmee ondersteun je je lichaam om overeind te blijven terwijl je je afbeult! Als e eens wilt praten met iemand die er echt verstand van heeft, weet ik wel een naam voor je, iemand die ook topsporters ondersteunt. Weet niet of 'ie in de buurt zit, maar is het dubbel en dwars waard om mee te praten en naar te LUISTEREN (en advies ook echt op te volgen).
Ben ff subtiliteit kwijt, beste bedoelingen enzo.
Even reageren

.
Ik RPM momenteel 2x per week, misschien sporadisch 3x, als ik het weekend thuis ben. Lijkt me niet echt 'teveel' toch?

Over het eten, ik zie eten echt niet als vijand hoor! Daarvoor vind ik het veel te lekker

. Anders was ik gister echt niet uit eten gegaan, met een voor- én een hoofdgerecht. Vind je aanbod heel lief

, maar ik denk dat een ander z'n adviezen toch wel beter kan gebruiken.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!