Ja hoi. Die D van jou is dus dikke bullshit. Een bak sla met sponzige stukjes kip en een paar fliebertjes kaas is geen volwaardige maaltijdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat ik hoop dat het snel weer allemaal goed gaat met jou en de Duitser Nynke.
Maf lijstje voor vandaag, maar op de chocolade na ben ik wel tevreden eigenlijk:
O: 2 boterhammen met hagelslag
T: Time out koekjeding
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: Halve kitkat
D: Maaltijdsalade AH Ceasar, helft van de dressing, zonder croutons/spekjes/deel van de aardappelen
S: Taekwondo examen
T: Stuk verse chocoladetaart (nom! Door de moeder van iemand zelfgemaakt) om het te vieren
Oeh, klein complexje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik naast Merel op de foto sta, maar CF kent me toch al..
Was tof en druk en ik had het echt nodig, ben altijd weer opgeladen na een tijdje berglucht en veel km's skieen. Moet wel nog even bijkomen van >1000 km autorijden waarvan >650 in en door soms gladde sneeuw.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoi. Die D van jou is dus dikke bullshit. Een bak sla met sponzige stukjes kip en een paar fliebertjes kaas is geen volwaardige maaltijdJe lijst van vandaag is verder wel OK, maar heeft toch echt iets stevigers nodig dan zo'n avond-maal.
Congrats met het examen, dat wel
Loveli, welkom terug! Heb je 't fijn gehad?
QFT!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef loveli het volgende:
Eten is niet je vijand, eten is je medicijn!
En ik wil eigenlijk slapenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee!! Heb je het leuk gehad??
Ik bedoel: ik wil details
Nou, vooruit dan!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik wil eigenlijk slapenMorgen duurt van 9.30 tot 23.00 ex reistijd, heb ski's nog niet eens uit de auto gehaald.
Iedereen slaagt altijd, je gaat meestal een halve band omhoogquote:
Dr zaten ook aardappeltjes inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoi. Die D van jou is dus dikke bullshit. Een bak sla met sponzige stukjes kip en een paar fliebertjes kaas is geen volwaardige maaltijdJe lijst van vandaag is verder wel OK, maar heeft toch echt iets stevigers nodig dan zo'n avond-maal.
Congrats met het examen, dat wel
Loveli, welkom terug! Heb je 't fijn gehad?
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef anna82 het volgende:
Na mijn D (boerenkool met alles) heb ik nog een mini appeltaartje gegeten die mijn moeder had gemaakt om mijn thuiskomst mee te vieren. Verder nog chips en 1 glaasje cola, net als vroeger. Na de carnaval ga ik mijn leven beteren.
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's!! Maar kan me voorstellen dat de meeters dat liever niet willen, being new enzo![]()
Veel plezier in Edinburgh Moblo en MrMoblo!
daar sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef anna82 het volgende:
Na mijn D (boerenkool met alles) heb ik nog een mini appeltaartje gegeten die mijn moeder had gemaakt om mijn thuiskomst mee te vieren. Verder nog chips en 1 glaasje cola, net als vroeger. Na de carnaval ga ik mijn leven beteren.
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's!! Maar kan me voorstellen dat de meeters dat liever niet willen, being new enzo![]()
Veel plezier in Edinburgh Moblo en MrMoblo!
Doe normaal mensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik naast Merel op de foto sta, maar CF kent me toch al..
Lichtende voorbeelden!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
En van mij mogen de foto's door naar de andere Slankies hoor. Alleen niet naar wildvreemdenMaar daar vallen de oh-zo-leuk-meepostende nieuwelingen dus niet onder, die mogen best zien hoe knap en slank we zijn
Jaaaa dat gaat dus mooi niet op he, die moet dan ook via PM doorgestuurd worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lichtende voorbeelden!![]()
Als tegenprestatie post ik dan om 03.00 een foto van mezelf die ik 10 min. laat staan
Idem!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Rituals het volgende:
Mijn PM staat open voor foto's van knappe en slanke Slankies.
*stelt wekker in*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lichtende voorbeelden!![]()
Als tegenprestatie post ik dan om 03.00 een foto van mezelf die ik 10 min. laat staan
De situatie is hetzelfde. Alle gevoelens liggen open en bloot op tafel, dus dat is heel fijn. We hebben allebei wat tijd nodig om erover na te denken. Vandaag dus richting Hamburg, en morgen en overmorgen ga ik naar m'n ouders, en daarna hebben we het er nog eens over..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet niet of je het wilt vertellen Nynke, maar hoe/wat is de situatie dan nu...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |