Lichtende voorbeelden!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
En van mij mogen de foto's door naar de andere Slankies hoor. Alleen niet naar wildvreemdenMaar daar vallen de oh-zo-leuk-meepostende nieuwelingen dus niet onder, die mogen best zien hoe knap en slank we zijn
Jaaaa dat gaat dus mooi niet op he, die moet dan ook via PM doorgestuurd worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lichtende voorbeelden!![]()
Als tegenprestatie post ik dan om 03.00 een foto van mezelf die ik 10 min. laat staan
Idem!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Rituals het volgende:
Mijn PM staat open voor foto's van knappe en slanke Slankies.
*stelt wekker in*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lichtende voorbeelden!![]()
Als tegenprestatie post ik dan om 03.00 een foto van mezelf die ik 10 min. laat staan
De situatie is hetzelfde. Alle gevoelens liggen open en bloot op tafel, dus dat is heel fijn. We hebben allebei wat tijd nodig om erover na te denken. Vandaag dus richting Hamburg, en morgen en overmorgen ga ik naar m'n ouders, en daarna hebben we het er nog eens over..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet niet of je het wilt vertellen Nynke, maar hoe/wat is de situatie dan nu...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |