Je let niet echt op he?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AHA! Ahaha! Zie je wel, het levende bewijs dat ik niet gek ben!
Roggebrood met pindakaas![]()
Ik eet al meer dan een jaar elke(!) kantoordag roggebrood met pindakaas én heb dat na jouw roggebrood-pindakaasavontuur laatst ook nog even een paar maal benadrukt.quote:
Oh!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik eet al meer dan een jaar elke(!) kantoordag roggebrood met pindakaas én heb dat na jouw roggebrood-pindakaasavontuur laatst ook nog even een paar maal benadrukt.
Ik denk dat ik het ongeveer honderd keer in dit topic genoemd heb. Zoiets.
Jamaar ik weiger te erkennen dat dat gek / ergo TT-waardig isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik had 'roggebrood met pindakaas' als TT gedaan.
Alles kan mislukken bij mij!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan een kwarktaart mislukken, dan?
Da's een flinke lijst! Wat is krokantlikeur?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
Goffer, net een heel verhaal ingetikt, copy paste en nu pakt ie niet![]()
Daarom alleen maar de daglijst
o. 20 gram ofzo rookvlees + halve boterham met speculoos + ...(weet ik niet meer)
t. 5 plakjes kipfilet + plak ham + 2 augurken
t. half koffiebroodje
l. 3 opscheplepels roomspinazie + opscheplepel aardappelpuree + braadworst + bakje chocoladevla met slagroom
t. appel
t. glaasje krokantlikeur
d. groot bord opgebakken witte rijst met knoflook + paprika + zalm + zeekraal + sesamolie + zoute sojasaus + nog een bakje slagroom-chocovla
Wehehe. Je bent verexcuseerd hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh!
! Faalmoment van den dag.
Ik wist wel wat er iemand was die het at, maar ik dacht dat jij dat niet was omdat je het laatst (in de 'roggebrood-met-pindakaas!?-bweuuurk!-discussie) had over volumeverdubbeling oids en dat klonk niet positief
![]()
Laa. Excusez-moi
Een krokantlikeur is een typo, denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's een flinke lijst! Wat is krokantlikeur?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een krokantlikeur is een typo, denk ik.
Hahahahahaha!!! Mafkees!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ik ging googelen op krokantlikeur...
Kussiekroel, stoere blondine. Succesquote:
ik zat nog te denken aan chocoladefondue, maar ik geloof niet dat ik de Duutser daar zo blij mee had gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, je hebt iets fout gedaan! Er zit geen chocola in je avondeten!.
Denk je dat dat misschien mijn grap is geweest?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik net googlede op krokantlikeur, had ik welgeteld één precieze hit: de post van Tink hier.
O nu snap ik hemquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Denk je dat dat misschien mijn grap is geweest?.
Misschien moet je eens op krokantlikör googlenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik net googlede op krokantlikeur, had ik welgeteld één precieze hit: de post van Tink hier.
Goeie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens op krokantlikör googlen
Beter zoekenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ik ging googelen op krokantlikeur...
sterkte met de nachtdiensten! ik hoop dat m'n vader wat snert voor me heeft als ik zondag daar ben. Snert, en de 5 km. schaatsen op tv (opgenomen), beter kan niet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Snert met roggebrood, heerlijk, net 3 op met 3 borden snert (met vet varkensvlees)
Vol, douchen en naar bed, nog 3 ochtenden om half 5 de wekker..
Roggebrood met boter en schenkstroop, dat is het beste
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:35 schreef Brocco_Li het volgende:
Hi! Tof om Greys weer te zien, je verdient het dat 2010 alleen maar mooie dingen met zich mee brengt.
Ff geen fut om andere browser op te starten of om te loggen en de laatste paar dagen bij te lezen, dus maar even zo. Ben gaar terug van vakantie, maar was wel heel lekker. Eerste paar dagen was ik in m'n upje en wat Nynke zei over alleen eten in een restaurant was heeeel herkenbaar. Mobiel internet werkt wel om te lezen, maar niet om te posten en ik kon geen internetcafe vinden. Anders had ik wel 'hoi' gezegd. Morgen en overmorgen cursus en nog een avondje werken, dus tot zondag ofzo![]()
Lau, nog heel bedankt voor de naai-tips, heb er veel aan gehad en laat het resultaat binnenkort wel zien.
Zijn de (gecencureerde) foto's van de meet al ge-PMd? Ik ben heel benieuwd.
An, welkom, ik moet nog steeds een afspraak bij je maken voor foto's. Alleen weet ik niet of je weet van wie ik een kloon ben, maar daar kom je snel genoeg achter![]()
Jump op het moment nog even van de caffeine, want heb een veel te lange rit achter de kiezen met idioot veel sneeuw op de weg en ik wilde eigenlijk een hotelovernachting nemen ipv door te rijden naar huis, maar toen was ik naar het verkeerde (=te dure) hotel gereden. En om 95 euro te betalen voor 5 uur slaap... dan slaap ik thuis wel 4 uurtjes. Hoop ik.
/caffeine
Nu word ik pas echt verdrietig. Bovenstaande is wel iets gezonder, maar je had die calorien in de pizza zo hard nodig vandaag. Volgens mij kom je nauwelijks aan de 1000 kcal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen pizza uiteindelijk, wel: een uiensoepje, 1 stokje sate, groenvoer en een koffie verkeerd.
Tevens tvp!
Ja, daar heb je gelijk in. Dit klinkt al calorierijkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mwah, flinke bak havermout, luxe broodje met tonijnsalade van de C'est du Pain, uiensoep met brood en kaas, saté met saus, wat kroepoek, groenvoer en een stukje noga bij de koffie. Volgens mij gaat het wel.
Oh en 4-5 stukjes stokbrood met kruidensmeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |