quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gebeurt het altijd zonder waarschuwing? Dit was gewoon even een duwen-duwen-duwen-*knip*-jaaa-kommaarrr-duwen
jij dacht aan tubgirl-praktijken?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ok... dan was het mijn dirty mind.
Hopen dat er snel iemand komt die er verstand van heeft (=kraamhulp)quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lijkt mij heel onwerkelijk. Ben je voor het eerst thuis, met een baby,,,, en dan
Oh ok... dan was het mijn dirty mind.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vorige aflevering zat ze onder een of andere saus!
Bij ons was de kraamhulp al thuis, die had ik in het ziekenhuis al gebeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lijkt mij heel onwerkelijk. Ben je voor het eerst thuis, met een baby,,,, en dan
Zoals die dame van net zei: "Ze moet er gewoon uit!"quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou bij mij niet, de vk vond het erger dan ik![]()
ik wilde vooral dat ze eruit kwam dat het over was, vond het wel genoeg geweest.
Misschien stond ze in de wacht bij de kraamzorg?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Voor een zweefteef is ze toch aardig vergroeid met die mobiel...
Bij ons ook, anders mochten we niet naar huis. Ze moesten er binnen een uur na thuiskomst zijn, maar ze was er al toen wij kwamen. Ook zo'n moment he?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons was de kraamhulp al thuis, die had ik in het ziekenhuis al gebeld.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij dacht aan tubgirl-praktijken?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Vivi het volgende:
Mijn vent lult er steeds dooheen over marktplaatshandel.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:03 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Bij ons ook, anders mochten we niet naar huis. Ze moesten er binnen een uur na thuiskomst zijn, maar ze was er al toen wij kwamen. Ook zo'n moment he?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef geppie het volgende:
[..]
Hopen dat er snel iemand komt die er verstand van heeft (=kraamhulp)
als noob lijkt het mij dan prettig om een regelmaat aangeleerd te krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
na 2 uur persen ben je er wel dusdanig klaar mee jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoals die dame van net zei: "Ze moet er gewoon uit!"
Teletekst 888quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Vivi het volgende:
Mijn vent lult er steeds dooheen over marktplaatshandel.
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat leer je dan ook wel hoor. Alhoewel regelmaat kun je niet aanleren. Maar je leert wel hoe en wat met je baby. Verschonen, in bad, voeding enz.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
als noob lijkt het mij dan prettig om een regelmaat aangeleerd te krijgenwat je moet doen, wat je niet moet doen
Ja! dat dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat leer je dan ook wel hoor. Alhoewel regelmaat kun je niet aanleren. Maar je leert wel hoe en wat met je baby. Verschonen, in bad, voeding enz.
Stoerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
na 2 uur persen ben je er wel dusdanig klaar mee ja
ik heb niet gezegd dat ze er gewoon uit moest. Toen de vk zei dat ze moest knippen heb ik gezegd dat ze maar doen wat ze nodig vond als ze er maar uitkwam.
Maar wel met instructies voor de nacht toch? Het is inderdaad wel vreemd... de eerste nacht vond ik ook vreemd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.
hier ook, ik was om half 8 's avonds thuis en half 10 was de kraam weg en om 10 uur de visite. En daar zit je danquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.
Alleen hoe we eventueel een flesje klaar moesten maken. Verder niets.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wel met instructies voor de nacht toch? Het is inderdaad wel vreemd... de eerste nacht vond ik ook vreemd.
Ik moest met Tess kangaroeen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Toen Lennon onder de 36.5 was, moest ie in het ziekenhuis blijven...![]()
Ow werkelijk... dat heb ik niet gehad... een heel schema en instructie blad. Dat was bij Twan, die heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Alleen hoe we eventueel een flesje klaar moesten maken. Verder niets.
Echt hequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Cantare het volgende:
Ahh, dat lijkt me ook zo gek en spannend, dat je dan ineens een baby in huis hebt...
Twan heb je niet meer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk... dat heb ik niet gehad... een heel schema en instructie blad. Dat was bij Twan, die heb ik nog steeds.dat instructieblad dan...
ik kreeg nietsquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk... dat heb ik niet gehad... een heel schema en instructie blad. Dat was bij Twan, die heb ik nog steeds.dat instructieblad dan...
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef mijsje het volgende:
wow, wat gaan jullie hard hier...
ehm, een baby van een paar dagen "streng toespreken" ?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen...
Vreemd is dat hč? Zo verschillend als er mee omgegaan wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kreeg nietsalleen dat ze met mutsje moest slapen. Achteraf was dat véél te warm
Ja inderdaad.. Stom!!quote:
precies wat ik dachtquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ze mag van mij het komend jaar zich op haar tempo ontwikkelen.
En daarna?
volgens mij zien we volgend jaar pas weer hoe het met ze gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Huh? Is het volgende week niet meer?![]()
Ik heb het hele concept gemist, geloof ik.
Slaap lekker Mikoxx!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:13 schreef mikoxx het volgende:
nou, dan ga ik mijn nestje maar opzoeken. Dag allemaal!![]()
Het is een beetje het idee als die Britse docu die kinderen om de 7 jaar in beeld brengt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Huh? Is het volgende week niet meer?![]()
Ik heb het hele concept gemist, geloof ik.
Heerlijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:14 schreef Suuz_ het volgende:
Ahw die babytjes!!! eierstokken gaan hier de hele kamer door!! Tranen trouwens ook!
Lijkt me ook zo eng om dan ineens je babytje mee naar huis te mogen nemen. Dan sta je er dus helemaal alleen voor en zo;n kleintje is helemaal volledig afhankelijk van jou. Maar wat een geweldig gevoel moet het ook zijn. Echt WAUW! Hoop dat zo snel ook mee te mogen maken!
Zal wel zijn omdat het pas vlgend jaar weer verdergaat.Dat we dan kunnen evalueren of ze zich er wel aan gehouden heeftquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ze mag van mij het komend jaar zich op haar tempo ontwikkelen.
En daarna?
Zo zie ik dat niet hoor. Die 45 minuten was precies genoeg voor ons om de eerste avond en nacht door te komen en ik heb niet het gevoel gehad in het diepe gegooid te worden. We redden ons wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Het is idd heerlijk om met je baby'tje weer thuis te komen...![]()
![]()
Ik heb dus eigenlijk geluk gehad met mijn kraamhulp...
Okay, maar je hoort ook vaak genoeg dat er niet een goed gevoel is...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet hoor. Die 45 minuten was precies genoeg voor ons om de eerste avond en nacht door te komen en ik heb niet het gevoel gehad in het diepe gegooid te worden. We redden ons wel.
Vond je dat in eerste instantie niet eng? Oh edit, ik lees al dat het voor jullie precies genoeg was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Onze kraam was er die eerste dat ook maar 45 minuten en toen was ze weer weg. Ze heeft ons alleen even geinstalleerd, verteld hoe we een flesje moesten maken, hoeveel er in moest zeg maar en dat was het.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:17 schreef Mula het volgende:
Ik vond Nathalie en Desire echt veel leuker overkomen dan in de eerdere afleveringen.
Hadden jullie trouwens ook het idee dat die tienervader heel erg de baby naar zich toetrok?
Nee, klinkt mss suf, maar hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Vond je dat in eerste instantie niet eng?
Ze zei toch juist dat ze daar jaloers van werd?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:28 schreef mijsje het volgende:
[..]en dat die tienermoeder dat ook helemaal niet zo erg vond... (gewoon het idee hoor, ik weet niet of het zo was...)
ja...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze zei toch juist dat ze daar jaloers van werd?
ik dacht al dat ik iets miste... vond het al zo raar... is dat ook weer opgehelderd...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze zei toch juist dat ze daar jaloers van werd?
Ik vond het zweefstel echt zo zielig trouwens, dat ze toch naar het ziekenhuis moest.
Jammer dat het nu volgend jaar pas weer komt, ik dacht dat het gewoon elke week kwam. Vond het al vreemd, 18 jaar lang elke week
is volgens mij wel vaker het geval. veel zwangeren denken dat het voor hun niet geldt, maar veel vrouwen worden toch weer een stuk aangenamer zonder die stomme hormonen waar zeheel geen last van hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef Vlindur het volgende:
De mamavrouwen zijn idd veel aangenamer dan de zwangerevrouwen.![]()
Ik had echt nergens last vanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
is volgens mij wel vaker het geval. veel zwangeren denken dat het voor hun niet geldt, maar veel vrouwen worden toch weer een stuk aangenamer zonder die stomme hormonen waar zeheel geen last van hebben
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alleen jammer dat die kerels vaak hetzelfde blijven als voor de bevalling.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:36 schreef Jelief het volgende:
en tranen, ja hoor, zelfs zo dat Mike zei 'moet die tv niet uit, straks wil je er nog een!'
Goed plan, ik doe met je mee :-)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het net teruggekeken (lief wilde het toch niet zien gisteren) en ik vind alle stellen erg lief voor hun kindje, verliefd op hun kindje, én op elkaar
Leuk om te zien!
Het zijn heel andere mensen dan ik, en ik zou een heleboel dingen anders doen en vormgeven, maar wat Kimpossible zei: ze doen allemaal echt wat ze denken dat het beste is
Jammer dat volgend jaar pas de update komtGa ik gewoon zorgen dat ik mn eigen kindje maak in de tussentijd
Ik moet ook elke keer janken, ben ik nou gewoon een mietje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:19 schreef Grunsfan het volgende:
Wat een leuke aflevering gisteren! Alle stellen zo lief voor elkaar en voor hun kindje, echt jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten. O man, wat heb ik zitten janken! Maar ja, hormonen he?
daar heb ik ook een handige appl. voorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef Ekfar het volgende:
Vind het ook erg jammer dat het volgend jaar pas weer begint.
Even nog over gisteravond.... hoewel die I-phone misschien erg handig was tijdens de weeen vond ik het ook wel een beetje overkomen als controle-freaks!
En wanneer stond de I-phone weer aan? Tijdens de borstvoeding.... pfffffffffffSorry hoor.
Ja, dat begreep ik ook, maar Isabelle was toen wel al 3 weken . Mijn man heeft dat toen ook wel eens gedaan, na 3 weken gebroken nachten vond ik autorijden voor hem al bijna gevaarlijk worden. En aangezien ik bv gaf kon hij 's nachts toch niets doen dus laat hem maar lekker slapen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef Leandra het volgende:
Desiré lijkt idd dichter bij Michael te staan dan voor de bevalling, weet niet wat Michael voor werk doet, maar ging hij nou een nacht beneden slapen zodat hij niet wakker zou worden van de baby?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
is volgens mij wel vaker het geval. veel zwangeren denken dat het voor hun niet geldt, maar veel vrouwen worden toch weer een stuk aangenamer zonder die stomme hormonen waar zeheel geen last van hebben
Wat leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:20 schreef Mangostine het volgende:
Nieuwe afleveringen weer vanaf 31 maart! Ik zat al stuiterend op de bank, maar nog even wachten dus...
Haha dat vroeg ik me vanmiddag ook af!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef amaranta het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of iedereen nog wél bij elkaar is.
is of dat erg negatief gedacht??
Nou inderdaad zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schrik van hoe oud Dijana en Charrel eruit zien, het lijkt wel 10 jaar later i.p.v. 1....
Wat zien die er oud uit zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schrik van hoe oud Dijana en Charrel eruit zien, het lijkt wel 10 jaar later i.p.v. 1....
Was zij niet oersaai met een blonde botte boblijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef mefke79 het volgende:
ik weet gewoon niet meer hoe die suzanne en tom eruit zien...das toch ook erg. En die Dijana en Charrel had ik gewoonweg niet herkend ja...ben wel benieuwd!
haha, dat was mij ook al opgevallen ja!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef mefke79 het volgende:
deze aflevering had een hoog 'oja, gehalte' maar was wel prima om mijn geheugen op te frissen. Enne, zag ik nou goed dat de nieuwe turkse moeder al weer zwanger was?
En of... vooral zijn opmerkingen waren leuk. Hoe hij eigenlijk vond dat de man de baas moest zijn, maar dat die verhouding inmiddels al anders was.quote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef _aurum_ het volgende:
Leuk om weer te zien idd. Veel flashbacks en leuk dat er een Turks gezin bijzit. Krijg je toch iets meer inzicht in die cultuur
naja, in die cultuur werken dat soort dingen gewoon anders. Fijn om te zien dat de balans in de praktijk anders isquote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
En of... vooral zijn opmerkingen waren leuk. Hoe hij eigenlijk vond dat de man de baas moest zijn, maar dat die verhouding inmiddels al anders was.
En ook dat zijn zoon wel de baas zou zijn over zn toekomstige dochter...
op als dat de broer, het zusje zou beschermen etc.quote:En ook dat zijn zoon wel de baas zou zijn over zn toekomstige dochter...
in die cultuur werken dat soort dingen gewoon andersquote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
op als dat de broer, het zusje zou beschermen etc.
En vaak is het zo dat je gewoon letterlijk kunt nemen wat er word gezegd.quote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
En of... vooral zijn opmerkingen waren leuk. Hoe hij eigenlijk vond dat de man de baas moest zijn, maar dat die verhouding inmiddels al anders was.
En ook dat zijn zoon wel de baas zou zijn over zn toekomstige dochter...
Ik vind het wel een beetje raar dat 'ie dat nodig heeft: grow up, denk ik danquote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef Lot_1 het volgende:
Ik vind het niet zo raar dat een puber aan banden wordt gelegd wat betreft gamen hoor. Helemaal nu hij een kindje heeft waar hij verantwoordelijk voor is.
Ik denk niet dat hij meehelpt in het huishouden!quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af waar die jongen de tijd vandaan haalt om 2 uur per dag te gamen. Hoe doet hij dat naast werken, zorgen voor zijn kind, meehelpen in het huishouden, aandacht geven aan zijn vriendin...?
(Van generatie2010.ncrv.nl)quote:Charrel is naast vader, vier dagen per week automonteur en hij gaat nog 1 dag per week naar school. Dijana werkt 24 uur per week, maar wil het liefst terug naar school om een stabiele toekomst op te kunnen bouwen.
was bijna alleen maar herhaling. De niet herhaling was de kennismaking met de nieuwe stellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
ik moet vorige week nog kijken en neme deze week op.
Ben best jaloers! Al ismijn meisje druk aan het dansen in mijn buik, ook wel heel gezelligquote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb gewoon een meisje van deze leeftijd op mijn arm liggen nu
Ja, ik zeg net tegen mijn bankhanggenoten, volgens mij is ze maar een paar dagen ouder dan Fabi.quote:
en dan nog...staan er soms joekels van fouten in sommige kaartjes..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Sannne het volgende:
Ja daarom krijg je een proefdruk. Hadden zij beter moeten bekijken de proeftattoo
Ik had eigenlijk de indruk dat ze een beetje tegen een PND aan zat... Los daarvan, ik ben zelf geen moeder, maarreh, móet dat dan allemaal zo vanzelfsprekend gaan? Het lijkt mij ook best onwennig hoor in het begin, ineens alleen thuis met zo'n propje (quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zit het nu even terug te kijken maar ik snap de opmerking 'je bent niet meteen na de bevalling moeder, dat kan niet!' echt totaal niet.
Ik had dat gevoel wel meteen en wist meteen wat, hoe, waar, wanneer.
Dat is toch voor ieder anders sommige hebben het wel en andere niet...
word altijd boos om dat soort opmerkingen, verder niet boeiend ofzo
Nee hoor, dat is juist wat ik zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:00 schreef Mangostine het volgende:
[..]
maarreh, móet dat dan allemaal zo vanzelfsprekend gaan? Het lijkt mij ook best onwennig hoor in het begin, ineens alleen thuis met zo'n propje ()
Oh, daar ergerde ik me ook aan, doen alsof zoiets als een moedergevoel niet bestaat om te vergoeilijken dat de tienermoeder haar kind niet meteen leuk vond. Er zijn heus vrouwen die na de bevalling tijd nodig hebben om aan hun kind en aan de situatie te wennen, maar het is wel degelijk zo dat er biologisch gezien zoiets als een moedergevoel is waarbij allemaal fijne stofjes vrijkomen en de juiste hersengebieden geactiveerd worden die een liefdevol ouderschap behoren te verzekeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar omdat zij het niet zo ervaren hebben kan het niet, dat vond ik een beetje apart.
Ik heb namelijk niet het gevoel gehad alsof ik alles nog moest leren.
Ik ben ook heel nuchter! Ik begon pas te huilen in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef Poppejans het volgende:
Dat gejank overal om wat zo'n beetje ieder stel deed snap ik dan weer niet, ken ook geen kraamtranen. Ben ik geloof ik veel te nuchter voor
Tja, ze behoren tot een selecte groep van deelnemers met hersenen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef June. het volgende:
Ik vind dat kakstel met dochtertje Dominique een beetje eng. Ze analyseren echt alles tot in het laatste detail.
Moeten zij zich als 18 jarig stel niet bewijzen dan? Volgens mij is dat wel heel degelijk het geval. En voelen zij dat heel goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, daar ergerde ik me ook aan, doen alsof zoiets als een moedergevoel niet bestaat om te vergoeilijken dat de tienermoeder haar kind niet meteen leuk vond. Er zijn heus vrouwen die na de bevalling tijd nodig hebben om aan hun kind en aan de situatie te wennen, maar het is wel degelijk zo dat er biologisch gezien zoiets als een moedergevoel is waarbij allemaal fijne stofjes vrijkomen en de juiste hersengebieden geactiveerd worden die een liefdevol ouderschap behoren te verzekeren.
Waar ik ook slecht tegen kan is de bewijsdrang van de tattoo-lui. Ze doen heel hard hun best om te laten zien dat ze van hun dochter houden, maar telkens als ik ze met hun kind bezig zie dan krommen mijn tenen.
Dat heeft er geloof ik niks mee te maken hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, ze behoren tot een selecte groep van deelnemers met hersenen.
tegenover andere bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moeten zij zich als 18 jarig stel niet bewijzen dan? Volgens mij is dat wel heel degelijk het geval. En voelen zij dat heel goed.
Mwauh, ja en nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die iedereen met vooroordelen over overantwoordelijke tienerouders (ofzoiets)
Maar dat doet toch iedereen? Ik voed Lente ook op volgens mijn normen en waarden; daarmee bepaal ik ook hoe zij over bepaalde dingen na gaat denken. Ik wil 'r bijvoorbeeld meegeven dat de bio-industrie verschrikkelijk is en dat ze mensen niet mag beoordelen op hun geaardheid. Afgezien van de inhoudelijke verschillen, zie ik weinig verschil met de Turkse vader.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef bitterend het volgende:
Je kan iets van Turkije meekrijgen zonder daar ieder zomer op vakantie te gaan. Je kan je kind het Turkse gevoel mee geven en inderdaad als ze jong zijn naar Turkije meenemen maar daarna is het wel hun beslissing waar ze op vakantie gaan of ze wel of geen varkensvlees willen eten. Ik vind dat ze dat niet echt nu kunnen beslissen hoe hun kind later over dingen zal gaan moeten na denken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, die mensen willen gewoon dat hun zoontje iets van binding met Turkije meekrijgt, that's all. Volkomen begrijpelijk.
En dit jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar dat doet toch iedereen? Ik voed Lente ook op volgens mijn normen en waarden; daarmee bepaal ik ook hoe zij over bepaalde dingen na gaat denken. Ik wil 'r bijvoorbeeld meegeven dat de bio-industrie verschrikkelijk is en dat ze mensen niet mag beoordelen op hun geaardheid. Afgezien van de inhoudelijke verschillen, zie ik weinig verschil met de Turkse vader.
Haar trek ik wel maar hemquote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef geppie het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die turkse mensen
Ja, ze laten toch best veel los van hun cultuur. Al begrijp ik je wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef geppie het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die turkse mensen
Beetje wel. Die types die straks enorm gaan zeuren bij de juf enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef geppie het volgende:
Die moeder van Isabelle is wel een beetje vermoeiend
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef amaranta het volgende:
Hmmm misschien ook even tijd maken voor je wenkbrauwtjes Lies?
Dat zag ik niet.. Middagdutje?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef becky27 het volgende:
Legt die mama van Jamie hem nou met kleren en sloffen aan zo in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |