quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gebeurt het altijd zonder waarschuwing? Dit was gewoon even een duwen-duwen-duwen-*knip*-jaaa-kommaarrr-duwen
jij dacht aan tubgirl-praktijken?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ok... dan was het mijn dirty mind.
Hopen dat er snel iemand komt die er verstand van heeft (=kraamhulp)quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lijkt mij heel onwerkelijk. Ben je voor het eerst thuis, met een baby,,,, en dan
Oh ok... dan was het mijn dirty mind.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vorige aflevering zat ze onder een of andere saus!
Bij ons was de kraamhulp al thuis, die had ik in het ziekenhuis al gebeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lijkt mij heel onwerkelijk. Ben je voor het eerst thuis, met een baby,,,, en dan
Zoals die dame van net zei: "Ze moet er gewoon uit!"quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou bij mij niet, de vk vond het erger dan ik![]()
ik wilde vooral dat ze eruit kwam dat het over was, vond het wel genoeg geweest.
Misschien stond ze in de wacht bij de kraamzorg?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Voor een zweefteef is ze toch aardig vergroeid met die mobiel...
Bij ons ook, anders mochten we niet naar huis. Ze moesten er binnen een uur na thuiskomst zijn, maar ze was er al toen wij kwamen. Ook zo'n moment he?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons was de kraamhulp al thuis, die had ik in het ziekenhuis al gebeld.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij dacht aan tubgirl-praktijken?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Vivi het volgende:
Mijn vent lult er steeds dooheen over marktplaatshandel.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:03 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Bij ons ook, anders mochten we niet naar huis. Ze moesten er binnen een uur na thuiskomst zijn, maar ze was er al toen wij kwamen. Ook zo'n moment he?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef geppie het volgende:
[..]
Hopen dat er snel iemand komt die er verstand van heeft (=kraamhulp)
als noob lijkt het mij dan prettig om een regelmaat aangeleerd te krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
na 2 uur persen ben je er wel dusdanig klaar mee jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoals die dame van net zei: "Ze moet er gewoon uit!"
Teletekst 888quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Vivi het volgende:
Mijn vent lult er steeds dooheen over marktplaatshandel.
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat leer je dan ook wel hoor. Alhoewel regelmaat kun je niet aanleren. Maar je leert wel hoe en wat met je baby. Verschonen, in bad, voeding enz.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
als noob lijkt het mij dan prettig om een regelmaat aangeleerd te krijgenwat je moet doen, wat je niet moet doen
Ja! dat dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat leer je dan ook wel hoor. Alhoewel regelmaat kun je niet aanleren. Maar je leert wel hoe en wat met je baby. Verschonen, in bad, voeding enz.
Stoerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
na 2 uur persen ben je er wel dusdanig klaar mee ja
ik heb niet gezegd dat ze er gewoon uit moest. Toen de vk zei dat ze moest knippen heb ik gezegd dat ze maar doen wat ze nodig vond als ze er maar uitkwam.
Maar wel met instructies voor de nacht toch? Het is inderdaad wel vreemd... de eerste nacht vond ik ook vreemd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.
hier ook, ik was om half 8 's avonds thuis en half 10 was de kraam weg en om 10 uur de visite. En daar zit je danquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.
Alleen hoe we eventueel een flesje klaar moesten maken. Verder niets.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wel met instructies voor de nacht toch? Het is inderdaad wel vreemd... de eerste nacht vond ik ook vreemd.
Ik moest met Tess kangaroeen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Toen Lennon onder de 36.5 was, moest ie in het ziekenhuis blijven...![]()
Ow werkelijk... dat heb ik niet gehad... een heel schema en instructie blad. Dat was bij Twan, die heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Alleen hoe we eventueel een flesje klaar moesten maken. Verder niets.
Echt hequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Cantare het volgende:
Ahh, dat lijkt me ook zo gek en spannend, dat je dan ineens een baby in huis hebt...
Twan heb je niet meer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk... dat heb ik niet gehad... een heel schema en instructie blad. Dat was bij Twan, die heb ik nog steeds.dat instructieblad dan...
ik kreeg nietsquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk... dat heb ik niet gehad... een heel schema en instructie blad. Dat was bij Twan, die heb ik nog steeds.dat instructieblad dan...
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef mijsje het volgende:
wow, wat gaan jullie hard hier...
ehm, een baby van een paar dagen "streng toespreken" ?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen...
Vreemd is dat hè? Zo verschillend als er mee omgegaan wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kreeg nietsalleen dat ze met mutsje moest slapen. Achteraf was dat véél te warm
Ja inderdaad.. Stom!!quote:
precies wat ik dachtquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ze mag van mij het komend jaar zich op haar tempo ontwikkelen.
En daarna?
volgens mij zien we volgend jaar pas weer hoe het met ze gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Huh? Is het volgende week niet meer?![]()
Ik heb het hele concept gemist, geloof ik.
Slaap lekker Mikoxx!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:13 schreef mikoxx het volgende:
nou, dan ga ik mijn nestje maar opzoeken. Dag allemaal!![]()
Het is een beetje het idee als die Britse docu die kinderen om de 7 jaar in beeld brengt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Huh? Is het volgende week niet meer?![]()
Ik heb het hele concept gemist, geloof ik.
Heerlijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:14 schreef Suuz_ het volgende:
Ahw die babytjes!!! eierstokken gaan hier de hele kamer door!! Tranen trouwens ook!
Lijkt me ook zo eng om dan ineens je babytje mee naar huis te mogen nemen. Dan sta je er dus helemaal alleen voor en zo;n kleintje is helemaal volledig afhankelijk van jou. Maar wat een geweldig gevoel moet het ook zijn. Echt WAUW! Hoop dat zo snel ook mee te mogen maken!
Zal wel zijn omdat het pas vlgend jaar weer verdergaat.Dat we dan kunnen evalueren of ze zich er wel aan gehouden heeftquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ze mag van mij het komend jaar zich op haar tempo ontwikkelen.
En daarna?
Zo zie ik dat niet hoor. Die 45 minuten was precies genoeg voor ons om de eerste avond en nacht door te komen en ik heb niet het gevoel gehad in het diepe gegooid te worden. We redden ons wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Het is idd heerlijk om met je baby'tje weer thuis te komen...![]()
![]()
Ik heb dus eigenlijk geluk gehad met mijn kraamhulp...
Okay, maar je hoort ook vaak genoeg dat er niet een goed gevoel is...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet hoor. Die 45 minuten was precies genoeg voor ons om de eerste avond en nacht door te komen en ik heb niet het gevoel gehad in het diepe gegooid te worden. We redden ons wel.
Vond je dat in eerste instantie niet eng? Oh edit, ik lees al dat het voor jullie precies genoeg was.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Onze kraam was er die eerste dat ook maar 45 minuten en toen was ze weer weg. Ze heeft ons alleen even geinstalleerd, verteld hoe we een flesje moesten maken, hoeveel er in moest zeg maar en dat was het.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:17 schreef Mula het volgende:
Ik vond Nathalie en Desire echt veel leuker overkomen dan in de eerdere afleveringen.
Hadden jullie trouwens ook het idee dat die tienervader heel erg de baby naar zich toetrok?
Nee, klinkt mss suf, maar hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Vond je dat in eerste instantie niet eng?
Ze zei toch juist dat ze daar jaloers van werd?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:28 schreef mijsje het volgende:
[..]en dat die tienermoeder dat ook helemaal niet zo erg vond... (gewoon het idee hoor, ik weet niet of het zo was...)
ja...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze zei toch juist dat ze daar jaloers van werd?
ik dacht al dat ik iets miste... vond het al zo raar... is dat ook weer opgehelderd...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze zei toch juist dat ze daar jaloers van werd?
Ik vond het zweefstel echt zo zielig trouwens, dat ze toch naar het ziekenhuis moest.
Jammer dat het nu volgend jaar pas weer komt, ik dacht dat het gewoon elke week kwam. Vond het al vreemd, 18 jaar lang elke week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |