na 2 uur persen ben je er wel dusdanig klaar mee jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoals die dame van net zei: "Ze moet er gewoon uit!"
Teletekst 888quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Vivi het volgende:
Mijn vent lult er steeds dooheen over marktplaatshandel.
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons was de kraamhulp al thuis, die had ik in het ziekenhuis al gebeld.
Dat leer je dan ook wel hoor. Alhoewel regelmaat kun je niet aanleren. Maar je leert wel hoe en wat met je baby. Verschonen, in bad, voeding enz.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
als noob lijkt het mij dan prettig om een regelmaat aangeleerd te krijgenwat je moet doen, wat je niet moet doen
Ja! dat dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat leer je dan ook wel hoor. Alhoewel regelmaat kun je niet aanleren. Maar je leert wel hoe en wat met je baby. Verschonen, in bad, voeding enz.
Stoerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
na 2 uur persen ben je er wel dusdanig klaar mee ja
ik heb niet gezegd dat ze er gewoon uit moest. Toen de vk zei dat ze moest knippen heb ik gezegd dat ze maar doen wat ze nodig vond als ze er maar uitkwam.
Maar wel met instructies voor de nacht toch? Het is inderdaad wel vreemd... de eerste nacht vond ik ook vreemd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.
hier ook, ik was om half 8 's avonds thuis en half 10 was de kraam weg en om 10 uur de visite. En daar zit je danquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik beviel om half 12 's avonds en om 2 uur 's nachts was de kraamhulp weer weg. Dan zit je daar, met een baby. Heel vreemd vond ik dat.
Alleen hoe we eventueel een flesje klaar moesten maken. Verder niets.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wel met instructies voor de nacht toch? Het is inderdaad wel vreemd... de eerste nacht vond ik ook vreemd.
Ik moest met Tess kangaroeen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Toen Lennon onder de 36.5 was, moest ie in het ziekenhuis blijven...![]()
Ow werkelijk... dat heb ik niet gehad... een heel schema en instructie blad. Dat was bij Twan, die heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Alleen hoe we eventueel een flesje klaar moesten maken. Verder niets.
Echt hequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Cantare het volgende:
Ahh, dat lijkt me ook zo gek en spannend, dat je dan ineens een baby in huis hebt...
Twan heb je niet meer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk... dat heb ik niet gehad... een heel schema en instructie blad. Dat was bij Twan, die heb ik nog steeds.dat instructieblad dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |