abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:23:00 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77660630

Tom (26) en Suzanne (26) hadden het onderwerp kinderen wel eens besproken, maar dat Suzanne een aantal maanden na hun eerste ontmoeting al zwanger zou zijn, hadden ze nooit verwacht. De twee hebben elkaar ontmoet tussen de vrachtwagens. Hij is namelijk vrachtwagenchauffeur, maar ook Suzanne heeft net als haar moeder een vrachtwagenrijbewijs. Tom heeft net een nieuwe baan, waarvoor hij maximaal drie nachten per week van huis is. Meer wil hij ook niet, want hij wil geen ‘vader zijn die alleen op zondag het vlees snijdt’. Tom en Suzanne hebben plannen om een huis met een grote tuin te kopen, waar hun dochtertje in de toekomst vrijuit kan spelen.

Desiré (33) wilde eigenlijk nog geen vaste relatie met haar collega, Michael (29). Na een relatie van zes jaar wilde ze eerst alleen dingen doen. Maar toen ze net een rondreis door Thailand had gepland, bleek ze zwanger van hem. Tot dertien weken wilde Desiré niet geloven dat ze in verwachting was, bang dat het toch nog mis zou gaan. Michael heeft er daarentegen altijd in geloofd. De twee zijn dus nog niet zo lang samen en nog volop aan het klussen in hun huis. Desiré en Michael hebben nog wel wat meningsverschillen over de opvoeding van hun kindje. Zo wil zij bijvoorbeeld per se gastouderopvang, maar zweert hij bij kinderopvang.

De blind date die voor Alexander (33) en Nathalie (37) geregeld werd, was een groot succes. Vier maanden na het afspraakje vroeg Alexander zijn vriendin ten huwelijk. Inmiddels zijn ze getrouwd en is Nathalie zwanger. De twee zijn erg ambitieus en werken hard: Alexander heeft een eigen zaak en Nathalie is hoofd personeelszaken. Hun grote droom is om ooit samen een eigen zaak te beginnen. Nu er een dochter op komst is, gaan ze allebei vier dagen werken. Alexander en Nathalie willen in eerste instantie echtgenoten zijn en in tweede instantie vader en moeder. Zo hopen ze een stabiele basis te creëren voor hun dochter.

Ze dacht dat ze een blindedarmontsteking had, maar in het ziekenhuis bleek Dijana (18) in verwachting te zijn. Dat was even schrikken! Zij en haar vriend Charrel (19) moesten wel erg wennen aan het idee, maar zien erg uit naar de komst van hun dochter. Wel verwachten ze dat het zwaar zal zijn om voor hun kindje te zorgen, omdat ze allebei nog op school zitten. Gelukkig springt hun familie bij. De eerste tijd zal Charrels moeder regelmatig op hun dochtertje passen. Wel zo makkelijk, want het jonge stel woont bij hen in. Als ze meer geld gaan verdienen, hopen ze een eigen huisje te vinden.

Arjen (34) en Sharon (28) zijn heel verschillend: hij is een wetenschapper, zij holistisch masseur, hij houdt van voetbal en motorrijden, zij van poëzie en filosofie. Toch hebben ze ook overeenkomstige interesses: de natuur en… kinderen. Sharon is zwanger van hun eerste, een jongetje, en wil graag thuis in een speciaal bad bevallen. De twee hebben veel zin in het ouderschap. Ze denken dat het zien opgroeien van een nieuw mensje veel geluk, voldoening en verdieping zal brengen in hun relatie en leven. Sharon verwacht dat ze een heel vrolijke moeder zal zijn. Naar eigen zeggen kan ze wel streng zijn, maar wil ze vooral samen met haar zoon het leven ontdekken, in plaats van altijd maar vertellen hoe het moet.

Van de site

Uitzending: Donderdagavond Ned.1 21.30-22.15

Deel1: Generatie2010, nieuw tv-programma
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:24:52 #2
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_77660690
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die ouders niet gemaakt??

Dat kind kan als ze 3 is al Bullshit Bingo spelen....

[ afbeelding ]
Wat vind je dan zo gemaakt aan dit stel (Alexander en Nathalie, zie ik hierboven)? Alexander is vrij gereserveerd (dat is niet hetzelfde!), maar Nathalie vind ik absoluut niet "gemaakt". Ze zitten wel steeds als jut en jul op de bank, da's waar.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:25:03 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77660693
Heerlijke serie.
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk, dit jaar?
KuikenGuppy
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:28:51 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77660811
ik volg hier ook weer!!
Make love, not war ☮
pi_77660845
ik ook!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:30:06 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77660850
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:24 schreef Johannes_Klabanus het volgende:

[..]

Wat vind je dan zo gemaakt aan dit stel (Alexander en Nathalie, zie ik hierboven)? Alexander is vrij gereserveerd (dat is niet hetzelfde!), maar Nathalie vind ik absoluut niet "gemaakt". Ze zitten wel steeds als jut en jul op de bank, da's waar.
Zie ook mijn andere post in het vorige topic: ze proberen vooral te zijn wat ze niet zijn....
Het is leuk dat ze zich een graadje verder hebben kunnen ontwikkelen dan hun ouders maar ze komen niet uit het hockeywereldje, en dat is helemaal niet erg, maar probeer dan ook niet te doen alsof het wel zo is.

Het maakt me niet uit wat je afkomst is, maar als je zo hard probeert te zijn wat je niet bent dan kom je niet oprecht over, en ze komen niet oprecht over.... gemaakt, een en al bullshit bingo dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77660942
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Zwevers, van zweven, die in dat bad gaan bevallen!
Excuses, ik heb gewoon een +r gelezen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:36:58 #8
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_77661101
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zie ook mijn andere post in het vorige topic: ze proberen vooral te zijn wat ze niet zijn....
Het is leuk dat ze zich een graadje verder hebben kunnen ontwikkelen dan hun ouders maar ze komen niet uit het hockeywereldje, en dat is helemaal niet erg, maar probeer dan ook niet te doen alsof het wel zo is.

Het maakt me niet uit wat je afkomst is, maar als je zo hard probeert te zijn wat je niet bent dan kom je niet oprecht over, en ze komen niet oprecht over.... gemaakt, een en al bullshit bingo dus.
Op mij komen ze gewoon over als “nette” mensen met een goede opvoeding en dito opleiding. Het zijn geen “kakkers”, maar uit niets is mij gebleken dat ze proberen dat te zijn. Maar misschien heb ik bepaald opmerkingen die ze hebben gemaakt gemist…

Wat zit ik me hier eigenlijk druk te maken, ik ken ze niet eens
pi_77661356
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef Vivi het volgende:
Muhahahaha. Dat kakstel zal niet weten what hit them . Ofzo. Jullie snappen het wel .
Precies Maar je zal zien dat ze een kind krijgen dat nooit geen kik heeft en dan is het commentaar "ja, als je het planned en organiseert zoals wij doen, dan krijg je vanzelf een kind dat het zo goed doet".

En je kan best je weekendje weg al plannen, maar ze lullen nergens anders over dan dat hij eigenlijk geen kinderen wilde "maar ach na een tijdje dacht ik, goh dat is best geinig", ze zijn nu al panisch of het hun relatie gaat verknallen, kom op zeg, haal een beetje adem. Is er ook nog iets leuks aan de zwangerschap (oh nee, dat was ook al niks ) en het krijgen van een kind en de toekomst ermee? Waar is het gedeelte dat ze uitkijken naar de komst van het kindje...
Alles in hun leventje gaat eerst en daarna het kind, zo komt het over.
Dát is storend, je kan ook normaal over een weekendje weg beginnen, prima als je daar zin in hebt Maar het kind is er nog niet en je moet nú al tijd voor met z'n twee hebben zónder kind, ik vind dat best apart. Maar dat moet iedereen uiteraard zelf invullen.
Ben wel benieuwd hoeveel blokjes het meisje straks met het spelen door de kamer mag leggen, want anders is hun kakkershuisje niet netjes meer. De kat moet immers ook op het ene kleedje in huis liggen.
pi_77661558
Straks nog maar keer terug kijken via internet
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77661730
Oh hier zijn we weer...
Ik heb me weer kostelijk vermaakt gisteren... heerlijk!
Die bevalling van Desiré vond ik best apart, vooral hoe rustig ze tijdens het persen was... heel anders dan in de fase ervoor.
Die Trucker Tom en zijn meisje vond ik wel grappig... Hoe hij tijdens de bevalling was minder grappig, maar dan vooral voor haar. Ik had dat niet getrokken aan mijn bed denk ik, zo'n grapjas.
De "kakkers", wat ze overigens helemaal niet zijn, da's het stel die bij ons in de pufclub zaten. Toegegeven vind ik ze op tv wel anders overkomen dan in het echt, maar ik ben het niet eens met de verwijten dat ze te gemaakt doen. Ik vind dat ze goed over alles hebben nagedacht en weten wat ze willen.
Oh en, hou es op met dat "hockeyers" Hockeyers zijn ook mensen
De "zwevers" vind ik een leuk stel... hoewel ik niet snap hoe hun badkamer is ingericht... zo'n mini-opening om in de douche te komen? Maar goed, ze passen er (nog) door). Ben wel benieuwd naar hun bevalling in dat bad. Lijkt mij ook best wel wat (hoewel ik dan weer niet thuis zou willen bevallen, ziekenhuis beviel prima).
En de tieners, tja, ik denk dat daar al genoeg over is gezegd. Herkende wel wat van dat grietje in mezelf, ik was ook het bed niet in te slaan de eerste dagen. Maar ik liep dan wel niet zo te miepen en te schelden op mijn man.

Kan niet wachten tot volgende week!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:55:52 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77661783
Ik heb geen enkele moeite met hockeyers.... ook niet met kakkers, ik heb moeite met nepkak

En misschien is het idd de fijne selectie van de regie, maar ik vind ze niet oprecht overkomen, maar dat is het bullshit bingo gevoel wat ze bij me oproepen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Leandra op 05-02-2010 11:13:52 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77662707
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Lijnloos het volgende:
De "zwevers" vind ik een leuk stel... hoewel ik niet snap hoe hun badkamer is ingericht...
Hèhè, goed criterium.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:27:07 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77662785
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen enkele moeite met hockeyers.... ook niet met kakkers, ik heb moeite met nepkak

En misschien is het idd de fijne selectie van de regie, maar ik vind ze niet oprecht overkomen, maar dat is het bullshit bingo gevoel wat ze bij me oproepen.
Maar hoe weet jij nou zo goed dat het 'nepkakkers' zijn? Ken je ze irl of kun je het aan hun neus zien?

Ik heb de afgelopen twee afleveringen ook gezien en heb me ook kostelijk vermaakt En me gerealiseerd hoe ontzettend blij ik ben met mijn kerel en onze relatie Want wat een gekijf heel de tijd zeg ik zou er echt helemaal gestoord van worden als ik zo snibbig was of behandeld werd!!

Dat zweverige stel vind ik nu ook het liefste, maar ik denk dat de andere stellen op den duur ook wel gewennen (maar de kriebels zullen bij mij bij Alexander en Nathalie ook nog wel even blijven )
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:44:52 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77663417
Het was erg duidelijk dat Desiree iets tegen de pijn had gekregen. Ze kon zelfs normaal praten tussen het persen door. Dat zal ook wel haar rust verklaren.

Apart inderdaad dat er (voor zover wij te zien krijgen) er geen kraamhulp was bij dat jonge stel. En Dijana moet gewoon lekker in dr nest gaan liggen. En zich laten verwennen. Best zielig dat ze meteen al zoveel terwlij ze nog zoveel pijn heeft.
Overigens geef ik dit stel wel overlevingskans. Ik zie nog eerder andere stellen uit elkaar gaan.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:48:56 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77663567
Zoals ik het zie in de OP zijn alleen Arjen en Sharon al geruime tijd bij elkaar? Tom en Suzanne zijn helemaal snel zeg!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:49:50 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77663596
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
Het was erg duidelijk dat Desiree iets tegen de pijn had gekregen. Ze kon zelfs normaal praten tussen het persen door. Dat zal ook wel haar rust verklaren.
Ah, dat vroeg ik me ook af ja, ze was echt superrustig! Maar volgens mij zei de vk ook wel zoiets toen ze nog thuis waren.
pi_77663640
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:

Apart inderdaad dat er (voor zover wij te zien krijgen) er geen kraamhulp was bij dat jonge stel.

Krijg je niet heel andere kraamuren als je nog inwoont bij je (schoon)ouders?
Op zich begrijpelijk, een heel huis vol om te helpen...
Misschien hebben ze het zelf ook nog afgeslagen, die paar uur dat ze wel kregen?
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 11:51:21 #19
5428 crew  miss_sly
pi_77663658
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dát is storend, je kan ook normaal over een weekendje weg beginnen, prima als je daar zin in hebt Maar het kind is er nog niet en je moet nú al tijd voor met z'n twee hebben zónder kind, ik vind dat best apart. Maar dat moet iedereen uiteraard zelf invullen.
Je kunt het apart noemen, maar ook realistisch. Het is vaak wel zo dat de relatie op het tweede plan komt als er net een baby is. Heel logisch, maar ook goed om je dat te realiseren en er alvast over na te denken hoe je voor tijd samen wil zorgen. Je bent straks namelijk niet alleen maar papa en mama, maar ook nog partners van elkaar, en daar tijd in stoppen is zeker goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:51:23 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77663661
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ah, dat vroeg ik me ook af ja, ze was echt superrustig! Maar volgens mij zei de vk ook wel zoiets toen ze nog thuis waren.
Van moord en brand naar zulke rust, kan haast niet anders.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:52:38 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77663710
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Krijg je niet heel andere kraamuren als je nog inwoont bij je (schoon)ouders?
Op zich begrijpelijk, een heel huis vol om te helpen...
Misschien hebben ze het zelf ook nog afgeslagen, die paar uur dat ze wel kregen?
Weet ik niet. Dat zou er eigenlijk niet toe moeten doen lijkt me. Al woon je met 20 mensen in een huis.
Die expertise hebben die ouders denk ik niet (tenzij schoonmoeder kraamverpleegkundige is ofzo)
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:54:35 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77663792
Heb het TV even uit de TT gehaald, anders lijkt het net of het topic daar hoort.
En we willen het graag hier houden.
pi_77663817
De verloskundige zei toch al thuis aan haar bed: dan gaan we naar het ziekenhuis en dan kan je wat tegen de pijn krijgen? Volgens mij had ze een ruggenprik gekregen
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:56:38 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77663873
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:55 schreef Stiemie het volgende:
De verloskundige zei toch al thuis aan haar bed: dan gaan we naar het ziekenhuis en dan kan je wat tegen de pijn krijgen? Volgens mij had ze een ruggenprik gekregen
Ze zou eerst de ontlsuiting even voelen.

Dat zei mijn VK ook hoopvol. Misschien heb je wel ineens 10 cm
En wij allebei
pi_77664004
Hahaha ja tuuuuurlijk misschien is je kind er wel ineens. Dat je denkt: "liet ik nou een windje?" en taaadaaaa

Ik bleef zo'n 5 uur langen 'hangen' op 6 cm ontsluiting en toen kwam de goddelijke ruggenprik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')