was bijna alleen maar herhaling. De niet herhaling was de kennismaking met de nieuwe stellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
ik moet vorige week nog kijken en neme deze week op.
Ben best jaloers! Al ismijn meisje druk aan het dansen in mijn buik, ook wel heel gezelligquote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb gewoon een meisje van deze leeftijd op mijn arm liggen nu
Ja, ik zeg net tegen mijn bankhanggenoten, volgens mij is ze maar een paar dagen ouder dan Fabi.quote:
en dan nog...staan er soms joekels van fouten in sommige kaartjes..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Sannne het volgende:
Ja daarom krijg je een proefdruk. Hadden zij beter moeten bekijken de proeftattoo
Ik had eigenlijk de indruk dat ze een beetje tegen een PND aan zat... Los daarvan, ik ben zelf geen moeder, maarreh, móet dat dan allemaal zo vanzelfsprekend gaan? Het lijkt mij ook best onwennig hoor in het begin, ineens alleen thuis met zo'n propje (quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zit het nu even terug te kijken maar ik snap de opmerking 'je bent niet meteen na de bevalling moeder, dat kan niet!' echt totaal niet.
Ik had dat gevoel wel meteen en wist meteen wat, hoe, waar, wanneer.
Dat is toch voor ieder anders sommige hebben het wel en andere niet...
word altijd boos om dat soort opmerkingen, verder niet boeiend ofzo
Nee hoor, dat is juist wat ik zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:00 schreef Mangostine het volgende:
[..]
maarreh, móet dat dan allemaal zo vanzelfsprekend gaan? Het lijkt mij ook best onwennig hoor in het begin, ineens alleen thuis met zo'n propje ()
Oh, daar ergerde ik me ook aan, doen alsof zoiets als een moedergevoel niet bestaat om te vergoeilijken dat de tienermoeder haar kind niet meteen leuk vond. Er zijn heus vrouwen die na de bevalling tijd nodig hebben om aan hun kind en aan de situatie te wennen, maar het is wel degelijk zo dat er biologisch gezien zoiets als een moedergevoel is waarbij allemaal fijne stofjes vrijkomen en de juiste hersengebieden geactiveerd worden die een liefdevol ouderschap behoren te verzekeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar omdat zij het niet zo ervaren hebben kan het niet, dat vond ik een beetje apart.
Ik heb namelijk niet het gevoel gehad alsof ik alles nog moest leren.
Ik ben ook heel nuchter! Ik begon pas te huilen in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef Poppejans het volgende:
Dat gejank overal om wat zo'n beetje ieder stel deed snap ik dan weer niet, ken ook geen kraamtranen. Ben ik geloof ik veel te nuchter voor
Tja, ze behoren tot een selecte groep van deelnemers met hersenen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef June. het volgende:
Ik vind dat kakstel met dochtertje Dominique een beetje eng. Ze analyseren echt alles tot in het laatste detail.
Moeten zij zich als 18 jarig stel niet bewijzen dan? Volgens mij is dat wel heel degelijk het geval. En voelen zij dat heel goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, daar ergerde ik me ook aan, doen alsof zoiets als een moedergevoel niet bestaat om te vergoeilijken dat de tienermoeder haar kind niet meteen leuk vond. Er zijn heus vrouwen die na de bevalling tijd nodig hebben om aan hun kind en aan de situatie te wennen, maar het is wel degelijk zo dat er biologisch gezien zoiets als een moedergevoel is waarbij allemaal fijne stofjes vrijkomen en de juiste hersengebieden geactiveerd worden die een liefdevol ouderschap behoren te verzekeren.
Waar ik ook slecht tegen kan is de bewijsdrang van de tattoo-lui. Ze doen heel hard hun best om te laten zien dat ze van hun dochter houden, maar telkens als ik ze met hun kind bezig zie dan krommen mijn tenen.
Dat heeft er geloof ik niks mee te maken hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, ze behoren tot een selecte groep van deelnemers met hersenen.
tegenover andere bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moeten zij zich als 18 jarig stel niet bewijzen dan? Volgens mij is dat wel heel degelijk het geval. En voelen zij dat heel goed.
Mwauh, ja en nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die iedereen met vooroordelen over overantwoordelijke tienerouders (ofzoiets)
Maar dat doet toch iedereen? Ik voed Lente ook op volgens mijn normen en waarden; daarmee bepaal ik ook hoe zij over bepaalde dingen na gaat denken. Ik wil 'r bijvoorbeeld meegeven dat de bio-industrie verschrikkelijk is en dat ze mensen niet mag beoordelen op hun geaardheid. Afgezien van de inhoudelijke verschillen, zie ik weinig verschil met de Turkse vader.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef bitterend het volgende:
Je kan iets van Turkije meekrijgen zonder daar ieder zomer op vakantie te gaan. Je kan je kind het Turkse gevoel mee geven en inderdaad als ze jong zijn naar Turkije meenemen maar daarna is het wel hun beslissing waar ze op vakantie gaan of ze wel of geen varkensvlees willen eten. Ik vind dat ze dat niet echt nu kunnen beslissen hoe hun kind later over dingen zal gaan moeten na denken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, die mensen willen gewoon dat hun zoontje iets van binding met Turkije meekrijgt, that's all. Volkomen begrijpelijk.
En dit jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar dat doet toch iedereen? Ik voed Lente ook op volgens mijn normen en waarden; daarmee bepaal ik ook hoe zij over bepaalde dingen na gaat denken. Ik wil 'r bijvoorbeeld meegeven dat de bio-industrie verschrikkelijk is en dat ze mensen niet mag beoordelen op hun geaardheid. Afgezien van de inhoudelijke verschillen, zie ik weinig verschil met de Turkse vader.
Haar trek ik wel maar hemquote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef geppie het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die turkse mensen
Ja, ze laten toch best veel los van hun cultuur. Al begrijp ik je wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef geppie het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die turkse mensen
Beetje wel. Die types die straks enorm gaan zeuren bij de juf enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef geppie het volgende:
Die moeder van Isabelle is wel een beetje vermoeiend
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef amaranta het volgende:
Hmmm misschien ook even tijd maken voor je wenkbrauwtjes Lies?
Dat zag ik niet.. Middagdutje?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef becky27 het volgende:
Legt die mama van Jamie hem nou met kleren en sloffen aan zo in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |