Nee, een automaat waar je voor ¤0,10 3 velletje papier krijgtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:47 schreef Prenzlauer het volgende:
leuk als je samenwoont en 50 ct in het potje moet doen als je een biertje uit de koelkast pakt
En zou er dan bij de toiletten ook een schoteltje staan?
TS komt net brak uit bed. Ik reageer later vanmiddag nog wel...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Al bijna 12 uur lang niks meer van TS gehoord.... Go figure.
nee het bed was 15 euro per nacht, dus moest hij op de grond slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:14 schreef incognitoomuch het volgende:
TS heeft de hele nacht een verbaal gevecht moeten ondergaan?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Vanochtend kwam ik op school:
Klasgenoot: Weet je wat er nou toch was?
Ik: Nou?![]()
Klasgenoot: Ik moet nu ineens gaan betalen aan mijn vriendin als ik daar blijf (avond) eten.
Ik:en 10 seconden later
![]()
Klasgenoot: Dat gaat toch helemaal nergens over.
Ik: Nee klopt dat slaat inderdaad nergens op.
Afijn, les gevolgd en zulks, en toen liepen we naar het station en toen kwamen we erop terug.
Het zit dus zo: zijn vriendin woont nog thuis en haar ouders zijn, zoals hij zegt, wat op de centen
hoewel ze wel veel geld hebben. Daarom moet zijn vriendin, nu ze een vaste baan heeft, elke
maand 80 eutjes bijdragen voor het eten en huishouden enzo. En nu vraagt ze hem ineens een
bijdrage voor als hij bij haar thuis blijft eten. Ik heb dus even zijn verhaal aangehoord: dat klonk
als![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10 in het kwadraat.
En ik had ook zo iets van whadda? Ze hebben al langer dan een jaar en het kwam nu dus pas
dat hij zou moeten betalen.
Nu vroeg ik me dus af, wat vinden jullie van deze "geld-vragerij"om het zo even te noemen?
Tschüss
Thank you!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onzin, hoeft helemaal niet belachelijk te zijn.
Ik vind het heel terecht als je op je 24ste nog thuis woont en een baan hebt om kostgeld te betalen. Je zou het uit jezelf moeten betalen zelfs.
Nog een goed voorbeeld: Mijn broer was 20, woonde thuis, had een goede baan en verbraste al zijn geld aan de kroeg.. prima vonden mijn ouders zoalng hij niet halverwege de maand mijn ouders lief aan keek voor een paar centen. Mijn ouders lieten hem kostgeld betalen ipv hem geld te lenen. Wel deden ze het sparen en terugstorten toen hij het huis uit ging.
Aan je vriend een bijdrage in de kosten vragen als hij een keer komt eten thuis is van de zotte daarentegen.. dat ben ik wel met je eens.
Die vriendin is een gier. De ouders zijn gieren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef Jooprules het volgende:
[..]
Thank you!![]()
Kostgeld moet gewoon een voorbereiding zijn van op jezelf gaan wonen (maandelijkse lasten dus)
Die vriendin van je is gewoon een gier.. Gaat ze trouwens weleens bij hem thuis eten?
2x de helft...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat zijn vriendin rekent voor een maaltijd.
De vriendin doet het hoor, niet de ouders en 80 euro kostgeld per maand is echt niet veel als je fulltime werkt! Die vriendin houdt heel wat geld over per maand, in tegenstelling tot als ze op zichzelf zou wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef verleiding het volgende:
Wat vreemd om zoiets te vragen aan iemand die blijft eten, doen ze dat met andere gasten ook?
Dat zou wel heel erg belachelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:27 schreef Karina het volgende:
Mjah wel raar dat die vriendin geld vraagt, echt arm zal ze zelf ook niet worden van die 80 euro per maand die ze moet betalen. Maar misschien is het wel zo dat die vriend, de vriendin heel vaak voor dingen laat betalen en dat zij hem nu terug willen pakken? Zoiets.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Klasgenoot: Ik moet nu ineens gaan betalen aan mijn vriendin als ik daar blijf (avond) eten.
Misschien is dat ook de bedoeling?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:35 schreef Stuart het volgende:
Dat iemand kostgeld betaalt kan ik best begrijpen. Een bijdrage leveren als je zelf geld verdiend vind ik normaal. Dat je dan aan je vriend of vriendin geld vraagt voor eten is ronduit ziek en beledigend. Ik zou NOOIT meer bij je komen eten. NOOIT
Zo zou ik het in ieder geval wel opvattenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Misschien is dat ook de bedoeling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |