gast dit is toch belachelijk, stel jij komt bij je vriendin en die ouders zeggen zo dat is dan 12,40, Je krijgt toch geen menu kaart te zien ofzoquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:25 schreef bertuspils het volgende:
zo hoort het ook de man moet gewoon betalen!
blijft raar dat hij haar moet betalen, voor wat haar ouders kopen en koken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Vanochtend kwam ik op school:
Klasgenoot: Weet je wat er nou toch was?
Ik: Nou?![]()
Klasgenoot: Ik moet nu ineens gaan betalen aan mijn vriendin als ik daar blijf (avond) eten.
Ik:en 10 seconden later
![]()
Klasgenoot: Dat gaat toch helemaal nergens over.
Ik: Nee klopt dat slaat inderdaad nergens op.
......................
Nu vroeg ik me dus af, wat vinden jullie van deze "geld-vragerij"om het zo even te noemen?
Tschüss
Maar voor zover ik uit de OP (en de rest van 't topic) begrijp gaat het hier niet om het 5 dagen per week sponsoren van eten... Als er incidenteel 'ns meegegeten wordt is het belachelijk er geld voor te vragen natuurlijk. Althans, dat de ouders kostgeld van hun dochter vragen is op zich niet vreemd, maar als zij dat vervolgens gaat 'doorberekenen' aan haar vriend is er toch echt iets mis denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
blijft raar dat hij haar moet betalen, voor wat haar ouders kopen en koken.
als hij nu veel daar mee eet en de ouders netjes vragen of hij een deel mee wil betalen, dan is het niet meer als logisch.
wij eten bv. graag goed en lekker. als mensen blijven eten geen probleem.
maar om nu 5 dagen in de week eten te sponsoren vinden wij ook wat veel... biefstukjes van bambi zij niet echt gratis bv.
Onzin, hoeft helemaal niet belachelijk te zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het dom. Kostgeld vragen aan je eigen kinderen is al belachelijk, .....
Ga jij maar naar hookers.nl ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:25 schreef bertuspils het volgende:
zo hoort het ook de man moet gewoon betalen!
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onzin, hoeft helemaal niet belachelijk te zijn.
Ik vind het heel terecht als je op je 24ste nog thuis woont en een baan hebt om kostgeld te betalen. Je zou het uit jezelf moeten betalen zelfs.
Nog een goed voorbeeld: Mijn broer was 20, woonde thuis, had een goede baan en verbraste al zijn geld aan de kroeg.. prima vonden mijn ouders zoalng hij niet halverwege de maand mijn ouders lief aan keek voor een paar centen. Mijn ouders lieten hem kostgeld betalen ipv hem geld te lenen. Wel deden ze het sparen en terugstorten toen hij het huis uit ging.
Aan je vriend een bijdrage in de kosten vragen als hij een keer komt eten thuis is van de zotte daarentegen.. dat ben ik wel met je eens.
TS is de vriend van de gozer wiens vriendin deze eis stelt ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Al bijna 12 uur lang niks meer van TS gehoord.... Go figure.
Now theres a thought...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS is de vriend van de gozer wiens vriendin deze eis stelt ...
Zegt ie ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |