quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef Biogarde het volgende:
Kostgeld.
En ik zou ook m'n vuile was inleveren. Incl. boxers met remsporen.
Een goede reden? Ze zijn gewoon gierig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Als de ouders dat eisen van hun dochter, dan zullen ze daar een goede reden voor hebben.
Wat een kutjoch als hij niet uit zichzelf meebetaalt.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef Sjeen het volgende:
Dat zijn vriendin kostgeld moet betalen, vind ik logisch... Dat zij hem eten in rekening gaat brengen, dan weer niet
Ik zou gewoon fijn mijn eigen boterham meenemen, kijken wat ze dan doet.
Dus jij legt na het eten uit jezelf altijd 2,50 (ik noem maar een bedrag) neer? Grapjas.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Als de ouders dat eisen van hun dochter, dan zullen ze daar een goede reden voor hebben.
Wat een kutjoch als hij niet uit zichzelf meebetaalt.
Er staat duidelijk dat dat niet het geval is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou stel dat die ouders net rond kunnen komen? Niet iedereen heeft het luxe.
Al zit je diep in de bijstand, dat beetje groente en aardappels (niet dat ik dat eet), mag toch geen probleem zijn, kom op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou stel dat die ouders net rond kunnen komen? Niet iedereen heeft het luxe.
Het is waarschijnlijk simpel:quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een goede reden? Ze zijn gewoon gierig.![]()
Ik vind het echt walgelijk. Heb er geen andere woorden voor.![]()
Zoiets vráág je toch niet.
Pussytax?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Die vriend mag allang blij zijn dat de vader geen geld vraagt voor elke keer dat hij over zijn vriendin is heen gegaan.
Hij vertelde er ook bij dat ie gisteren uit principe naar huis is gereden voor het avond eten om een uurtje later weer terug te komen. Natuurlijk is dit even veel of misschien wel meer aan benzinegeld maar het ging hem om het principe. Ik vond het wel een grappige actie eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk simpel:
Die ouders willen gewoon dat hun dochter op zichzelf gaat wonen want ze heeft een baan en is oud genoeg.
Die vriend van die dochter is een mafkees en die vriendin heeft de broek aan.
Daarom eist ze dat hij meebetaalt aan kostgeld.
Oplossing: Samenwonen of uit huis gaan (dochter) en die ouders geld vragen als ze op de koffie komen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk simpel:
Die ouders willen gewoon dat hun dochter op zichzelf gaat wonen want ze heeft een baan en is oud genoeg.
Die vriend van die dochter is een mafkees en die vriendin heeft de broek aan.
Daarom eist ze dat hij meebetaalt aan kostgeld.
Oplossing: Samenwonen of uit huis gaan (dochter) en die ouders geld vragen als ze op de koffie komen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |